Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

DC

Citaat van: Ronnie tng op augustus 19, 2013, 04:16:39
Moest wel even lachen toen ze op de oost tribune ineens de wave wouden inzetten   :_schater

Ja dat werd mooi snel in de kiem gesmoord  :devil
De wave doen ze maar bij dkv en az, past niet bij ons publiek  |:)

pvanbuijtene

Citaat van: DC op augustus 21, 2013, 12:10:02
Ja dat werd mooi snel in de kiem gesmoord  :devil
De wave doen ze maar bij dkv en az, past niet bij ons publiek  |:)
Tha tijdens de po in 2009 werd t veeeelvuldig gedaan... godzijdank... nooit meer please

fred

Geweldige sfeer idd...springen dat Oost zowat inelkaar stortte. Leek Eintracht Frankfurt wel even. Waar maak je dit mee. En dan dat kabaal. Zo hard dat je die trommel (ja die kan de kliko in) niet eens meer hoorde! 10.000 man die herrie maken voor 30.000 man. HeerlijK !  |:)

dit is mien club

Was goed, maar kan nog veel beter.. te veel stille momenten nog.

Zoals bij het nummer: Jaaa lalalaaa ja lalaaaa ja lalaaa ja lalaaa ja lalalaaa ja lalalaaa ja lalalalalalaaa CAMBUUR. Dat gaat twee keer achter elkaar aan en dan is het meest traditionele nummer al weer voorbij.

Vorig seizoen hebben we het een paar keer goed gedaan. door dit minuten lang op de zelfde manier door te zingen dit is haalbaar. Maar dan moet iedereen mee doen;

Jaaa lalalaaa ja lalaaaa ja lalaaa ja lalaaa ja lalalaaa ja lalalaaa ja lalalalalalaaa CAMBUUR dan 5 seconde rust en dan weer Jaaa lalalaaa ja lalaaaalalala CAMBUUR 5 seconde rust enz enz... klinkt fantstisch en houd je minuten lang vol.

Vorig jaar is dit ook een keer gelukt, zou mooi zijn als we dat er in konden brengen.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

thankyou

Ik heb veel verschillende vormen van sfeer in mijn leven gezien en van heel veel genoten en nog steeds !
Maar als ik een toppunt zou kunnen vertellen was het Play offs 2009 - Cambuur eredivsie tegen dkv , en dan ipv de hele tribune wie niet springt , Maar lets go focking mental haha
Cambuur, Beer & Loyal Mates

DC

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 21, 2013, 12:20:59
Tha tijdens de po in 2009 werd t veeeelvuldig gedaan... godzijdank... nooit meer please

Klopt, toen ging ook heel het stadion mee. Daarom beter dat het deze keer niet oversloeg.
Op zich wel sneu voor die kleine kienders op oost natuurlijk, die gooien hun hele ziel en zaligheid erin.
Maar het past gewoon niet bij ons;  :0= schreeuwe, klappen en zingen en springen!

Destroyer

Citaat van: thankyou op augustus 21, 2013, 16:11:39
Ik heb veel verschillende vormen van sfeer in mijn leven gezien en van heel veel genoten en nog steeds !
Maar als ik een toppunt zou kunnen vertellen was het Play offs 2009 - Cambuur eredivsie tegen dkv , en dan ipv de hele tribune wie niet springt , Maar lets go focking mental haha

Die PO tegen Olle en Roda, onvergetelijk. De spelers hoorden elkaar niet meer op het veld destijds. Maar afgelopen zaterdag was ook kippenvel. Het hele stadion zien springen, ongelovelijk gewoon  :scc |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sakin

Wat wordt de laatste tijd veel gezongen vanaf Noord (MI-side) kan er namelijk niet achter komen. Maar ben benieuwd wat er gezongen wordt.

Volgens mij begint het over de clubkleuren Geel Blauw!!! Weet iemand misschien wat ik bedoel en kan die de gehele tekst hier eens neer zetten! THNX

Jules058

Citaat van: Sakin op september 15, 2013, 14:30:01
Wat wordt de laatste tijd veel gezongen vanaf Noord (MI-side) kan er namelijk niet achter komen. Maar ben benieuwd wat er gezongen wordt.

Volgens mij begint het over de clubkleuren Geel Blauw!!! Weet iemand misschien wat ik bedoel en kan die de gehele tekst hier eens neer zetten! THNX

check deze link maar even. http://www.youtube.com/watch?v=vHnKyR47qd0
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Sakin

Okay en dan met name het laatste stukje!
Dat van:

Ooh Leeuwahhduhh
MI-Side
Dit is de club waar het allemaal om draait!
GEEL en BLAUW
Zit in mijn bloed
Dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Hebbes!!! THNX Jules058

Nightmarelwd

Citaat van: Jules058 op september 15, 2013, 14:32:22
check deze link maar even. http://www.youtube.com/watch?v=vHnKyR47qd0

Dat is de zeer foute versie van onze song.

Dit is de song zoals deze alleen door ons kan worden gezongen

https://www.youtube.com/watch?v=-bcJzmAllPs
MI-Sider for Life

DC

Vond de sfeer gisteren redelijk, bij vlagen goed maar zeker voor verbetering vatbaar.
Liedjes vielen snel dood en wanneer er eindelijk een beetje gezongen werd zette een ander vak weer een ander nummer in  :wall
Dit soort zaken kunnen nog beter op elkaar afgestemd worden vind ik, als we dat voor elkaar krijgen dan krijgen we elke wedstrijd een topsfeer  |:)

Jules058

Citaat van: Nightmarelwd op september 15, 2013, 16:33:38
Dat is de zeer foute versie van onze song.

Dit is de song zoals deze alleen door ons kan worden gezongen

https://www.youtube.com/watch?v=-bcJzmAllPs

Ben ik mij van bewust maar in de link die ik gepost had staat het ook letterlijk wat er gezongen wordt vandaar  :)
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

sccweestwel

Citaat van: dit is mien club op augustus 21, 2013, 16:03:12

Zoals bij het nummer: Jaaa lalalaaa ja lalaaaa ja lalaaa ja lalaaa ja lalalaaa ja lalalaaa ja lalalalalalaaa CAMBUUR. Dat gaat twee keer achter elkaar aan en dan is het meest traditionele nummer al weer voorbij.

Vorig seizoen hebben we het een paar keer goed gedaan. door dit minuten lang op de zelfde manier door te zingen dit is haalbaar. Maar dan moet iedereen mee doen;

Jaaa lalalaaa ja lalaaaa ja lalaaa ja lalaaa ja lalalaaa ja lalalaaa ja lalalalalalaaa CAMBUUR dan 5 seconde rust en dan weer Jaaa lalalaaa ja lalaaaalalala CAMBUUR 5 seconde rust enz enz... klinkt fantstisch en houd je minuten lang vol.

Vorig jaar is dit ook een keer gelukt, zou mooi zijn als we dat er in konden brengen.

http://www.youtube.com/watch?v=KoA9UNpF1xk

albert54

Citaat van: dit is mien club op augustus 21, 2013, 16:03:12

Ken dit lalaaaa en su verder niet op een bandsje setten wurde en laten draaien duur Rein op gesette tieden?
En nou we toch bezig binne ken de muziek voor en in de rust beter kozen wurde omdat volgens mij dik 90% geen reet aan die muziek fient en oek niet sfeer verbeterend werkt. Natuurlijk mut de muziek uuuuuut wese tijdens de ere ronde. Dan mut je de twaalfde man kenne hore.
w:)