Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Hoe een stel doorgesnoven pubers het imago van een club kunnen schaden. Vroeger gingen we achter de meiden aan of knutselen aan de brommer.  8P

Bolle

Citaat van: HansKazan op augustus 10, 2024, 12:53:13
Inderdaad. Lees eens een boek, wandel een rondje, pak eens een biertje en geef af en toe je plantjes water. Dat wat normale mensen doen wanneer ze volwassen zijn.

Als dat alles is, dan hoop ik nooit op jouw manier ?volwassen? te worden?

Noordcambuur

Citaat van: Mike SCC op augustus 10, 2024, 13:27:35
Hoe een stel doorgesnoven pubers het imago van een club kunnen schaden. Vroeger gingen we achter de meiden aan of knutselen aan de brommer.  8P
vroeger lag ik in het riet te rotzooien?.

Bolle

Sfeertopic dus. Leuk.

Zondag er gelijk (en massaal) een gekkehuis van maken met z?n allen. Op tijd aanwezig, vol gas en er vanaf minuut 1 een onneembare vesting van maken!

Teun Seun

Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2024, 13:47:41
De Lc heeft er een handje van bij rellen de veroorzakers als Cambuur hooligans te benoemen. Nare en onvolledige nieuwsgeving met naar mijn idee een sfeer te cre?ren die niet in het voordeel van de club is. En ook lieden die al jsren lang een stadion verbod opgelegd hebben gekregen worden door de lc stee vast Cambuur supporters genoemd.

Volledig mee eens.. Dan kun je iedereen die staande wordt gehouden, opgepakt wordt, voor wat voor delict ook, en met een seizoenkaart in zijn portemonnee wel zo wegzetten..
Ik zou me als club en stad zorgen maken om deze jeugd die later ook weer kinderen krijgen, en stemrecht hebben. Wat mij betreft de dienstplicht weer invoeren en dit schroot van de straat halen..



Teun Seun

Misschien is het bij een nieuw stadion ook leuk om afscheid te nemen van wat liedjes? Ik zou in ieder geval stoppen met de NL talige liedjes die niet eens over voetbal gaan..
Er worden nog steeds dezelfde liedjes gezongen als midden jaren 90.. Zo creatief als de spandoeken zijn op Noord, zo kan men ook wel eens wat mooie clubliederen bedenken gok ik

HansKazan

Citaat van: Bolle op augustus 10, 2024, 13:30:21
Als dat alles is, dan hoop ik nooit op jouw manier ?volwassen? te worden?

Alles beter dan een kronkel in je kop hebben en als volwassen persoon staan te vechten 8P

Jandehulk

Citaat van: Bolle op augustus 10, 2024, 13:30:21
Als dat alles is, dan hoop ik nooit op jouw manier ?volwassen? te worden?
:_schater

Jandehulk

Citaat van: HansKazan op augustus 10, 2024, 14:56:27
Alles beter dan een kronkel in je kop hebben en als volwassen persoon staan te vechten 8P
wie doet dat dan ?..

HansKazan


666

Citaat van: Bolle op augustus 10, 2024, 13:44:12
Sfeertopic dus. Leuk.

Zondag er gelijk (en massaal) een gekkehuis van maken met z?n allen. Op tijd aanwezig, vol gas en er vanaf minuut 1 een onneembare vesting van maken!

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bolle op augustus 10, 2024, 13:44:12
Zondag er gelijk (en massaal) een gekkehuis van maken met z?n allen. Op tijd aanwezig, vol gas en er vanaf minuut 1 een onneembare vesting van maken!

Heel vroeg aanwezig, want het eerste half uur staat iedereen verbijsterd om zich heen te kijken. Een nieuw stadion na 647 jaar proberen  _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Westerpark

Citaat van: Teun Seun op augustus 10, 2024, 14:05:47
Misschien is het bij een nieuw stadion ook leuk om afscheid te nemen van wat liedjes? Ik zou in ieder geval stoppen met de NL talige liedjes die niet eens over voetbal gaan..
Er worden nog steeds dezelfde liedjes gezongen als midden jaren 90.. Zo creatief als de spandoeken zijn op Noord, zo kan men ook wel eens wat mooie clubliederen bedenken gok ik

Je doelt op 'Als ik jou vergeef' denk ik?
Dat is nou net een van de spaarzame songs met tekst in plaats van altijd maar de eenvoudige ol? ol? ol?'s. Bovendien kun je die tekst nog wel relateren aan Cambuur omdat ie stamt uit de tijd dat we belabberd presteerden en toch als supporters trouw bleven, in de hoop dat betere tijden terug zouden komen.
Nieuwe songs zijn welkom maar deze mag prima blijven. En dat songs in de jaren '90 al gezongen werden vind ik juist een mooie vorm van authenticiteit.




papier

Citaat van: Westerpark op augustus 12, 2024, 11:56:14
Je doelt op 'Als ik jou vergeef' denk ik?
Dat is nou net een van de spaarzame songs met tekst in plaats van altijd maar de eenvoudige ol? ol? ol?'s. Bovendien kun je die tekst nog wel relateren aan Cambuur omdat ie stamt uit de tijd dat we belabberd presteerden en toch als supporters trouw bleven, in de hoop dat betere tijden terug zouden komen.
Nieuwe songs zijn welkom maar deze mag prima blijven. En dat songs in de jaren '90 al gezongen werden vind ik juist een mooie vorm van authenticiteit.

Die zou ik nou juist vasthouden. Iets dat niet iedereen zingt, best veel mensen kennen bij ons en redelijk trouw wordt meegezongen. Eigenlijk wat jij ook zegt ja. Iets meer daarvan/onderscheidend zou wel tof zijn maar ik ben zeker niet de persoon die dat gaat regelen dus heb makkelijk praten.

Huizen

Hahaha van die kan ik ook genieten! Al mag dat liedje In Leeuwarden snuiven we coke heel snel de archiefkast in