Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Het spel is kut. Geen doelpunten is kut.

Maar man, wat geniet ik van iedere minuut in dit stadion.
Net alsof we het even 'te leen' hebben van een grote club ofzo.

Het moment dat je van de omloop op Oost de tribune oploopt is echt fantastisch.

Het heeft echt een enorme aantrekkingskracht op mij en kan niet wachten op de eerstvolgende thuiswedstrijd

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Poetser op september 17, 2024, 18:35:05
Het spel is kut. Geen doelpunten is kut.

Maar man, wat geniet ik van iedere minuut in dit stadion.
Net alsof we het even 'te leen' hebben van een grote club ofzo.

Het moment dat je van de omloop op Oost de tribune oploopt is echt fantastisch.

Het heeft echt een enorme aantrekkingskracht op mij en kan niet wachten op de eerstvolgende thuiswedstrijd

Datzelfde heb ik dus ook. Ben echt helemaal weg van dit Kooi stadion! :scc

Specuveter

Laat ik vooropstellen dat ook ik het een geweldig stadion vind.
Maar op een of andere manier is de spanning die ik wel had in het oude stadion er bij mij niet in het nieuwe stadion.
Heb het gevoel of ga ik naar een "theater voorstelling"
Meer mensen die dat ook hebben??

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 17, 2024, 19:01:37
Laat ik vooropstellen dat ook ik het een geweldig stadion vind.
Maar op een of andere manier is de spanning die ik wel had in het oude stadion er bij mij niet in het nieuwe stadion.
Heb het gevoel of ga ik naar een "theater voorstelling"
Meer mensen die dat ook hebben??
we kunnen nog terug Specuveter het oude stadion staat er nog?

Stanley

Citaat van: Specuveter op september 17, 2024, 19:01:37
Laat ik vooropstellen dat ook ik het een geweldig stadion vind.
Maar op een of andere manier is de spanning die ik wel had in het oude stadion er bij mij niet in het nieuwe stadion.
Heb het gevoel of ga ik naar een "theater voorstelling"
Meer mensen die dat ook hebben??
Is het misschien een ouderdom verschijnsel? Zodra er een keer een paar doelpunten vallen zal er dezelfde sfeer zijn als in het oude stadion.

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op september 17, 2024, 19:01:37
Laat ik vooropstellen dat ook ik het een geweldig stadion vind.
Maar op een of andere manier is de spanning die ik wel had in het oude stadion er bij mij niet in het nieuwe stadion.
Heb het gevoel of ga ik naar een "theater voorstelling"
Meer mensen die dat ook hebben??
Het nieuwe stadion is vanaf binnen overweldigend, skitterend.
Maar het is wat mij betreft niet de oude meuk wat mij het gevoel Volksclub geeft. Nee de dikke electrische bakken voor het stadion, rode lopers gouden paaltjes met afbakening geeft mij het theater gevoel.

nee,wel?

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2024, 20:04:05
Het nieuwe stadion is vanaf binnen overweldigend, skitterend.
Maar het is wat mij betreft niet de oude meuk wat mij het gevoel Volksclub geeft. Nee de dikke electrische bakken voor het stadion, rode lopers gouden paaltjes met afbakening geeft mij het theater gevoel.
[/quot

rode lopers en gouden paaltsjes dat is alvast een voorbode van de gouden toekomst die we met sien allen tegemoed gaan

Westerpark

Oost ging net als voorheen aan het Cambuurplein gewoon staan omdat ze voor Cambuur zijn. En dat met 3x zoveel man en bij een 0-0 wedstrijd op een maandagavond. Stel je voor we spelen hier eens voor de winst dan kan het echt los gaan. Of een playoff duel. Of een derby. Dromen mag?

Heb zelf helemaal geen theater gevoel. Wel nog een bouwplaats gevoel. Ik kijk er enorm naar uit om over een tijdje vanuit het home zo de tribune op te lopen. Tegen Jong Ajax was er al even gezang in de rust in de omloop. Dat zijn nieuwe dingen voor ons en is best leuk allemaal.


Zuid1991

Ik vindt het stadion prachtig! In alles straalt dit aan de binnenkant voetbal uit.
De trappen aan de zijkant van de tribunes, de pleinen tussen oost en noord, de steile tribunes. En als ik tussen oost en noord op de omloop sta in de hoek, kan ik echt genieten van het uitzicht op het veld en tribunes.
Ja, het is nieuw en moet nog wat ?eigen? worden. Dat valt en staat met goals en overwinningen.
Een groot voordeel t.o.v de oude dame is: de akoestiek is geweldig. Als noord zingt klinkt dat echt harder in het nieuwe stadion. Laat staan als het inderdaad echt los gaat.  |:)


Mike SCC

Dit stadion is toch gewoon magistraal goed gelukt. Het heeft gewoon even de tijd nodig om ?eigen? te worden, het gevoel dat we aan het Cambuurplein hadden komt nooit meer terug, dat moeten we ook accepteren. We gaan een nieuwe fase in als club maar ook als supporters en daar zal iedereen zijn draai in moeten vinden. Ook hier gaan we mooie gedenkwaardige avonden beleven. Laten we eerst maar eens een paar keer winnen en grote wedstrijden spelen als in de playoffs of de derby inderdaad, voordat we daar conclusies over trekken.  |:)

Leeuwarder94

Als liefhebber van oude stadions vind ik het ontzettend jammer dat we zijn vertrokken van het Cambuurplein. Het oude Engelse stadion, gelegen in een volkswijk, maakte Cambuur juist zo bijzonder vergeleken met al die andere clubs in Nederland.

Toch moet ik zeggen dat het nieuwe stadion er goed uitziet(aan de binnenkant). Zoals anderen ook al zeggen heb ik er nog weinig gevoel bij, maar dat komt denk ik ook deels door de resultaten thuis. Ben erg benieuwd naar hoe het stadion zal kolken tijdens de play-offs, bekerpotjes en hopelijk snel weer eredivisiewedstrijden. Laten we hopen dat dit stadion snel als 'thuis' gaat voelen!
De wens is de vader van de gedachte

Huizen

Misschien ook wat nieuwe songs voor spelers bedenken. Wie weet trekken we Balk wel 10 stappen vooruit met een catchy song  |:)

Rolke, Rolke, Rolke de Beer helpt nog niet echt  :devil

nee,wel?

ik opper maar wat:

Leeuwarden Leeuwarden wij zijn cambuur leeuwarden, Leeuwarden Leeuwarden wij zijn cambuur Leeuwarden  ( op de melodie van DR Peacock Muzika )

PePe

Met dit voetbal, wordt de sfeer er niet beter op. pff

Destroyer

Nee maar dat weten we nou wel eens. Kijk ook eens wat je zelf kan doen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22