Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2024, 12:09:02
jij moet niet teveel denken....is niet je sterkste punt...en ja ik begrijp de aanleiding , maar als je eens goed leest keur ik het niet goed  domkop

Nou noem je "ze" al 48 jaar zo. Dat betekent dus dat je minstens 48 jaar oud bent. Vind je je reactie(s) dan zelf ook niet een beetje kinderachtig/puberaal?

Zuid1991

Citaat van: Stiens op augustus 09, 2024, 13:29:52
Nou noem je "ze" al 48 jaar zo. Dat betekent dus dat je minstens 48 jaar oud bent. Vind je je reactie(s) dan zelf ook niet een beetje kinderachtig/puberaal?
Waar hewe ut over juh, is de woke hier oek al toeslagen?

Vlampiep

De Lc heeft er een handje van bij rellen de veroorzakers als Cambuur hooligans te benoemen. Nare en onvolledige nieuwsgeving met naar mijn idee een sfeer te cre?ren die niet in het voordeel van de club is. En ook lieden die al jsren lang een stadion verbod opgelegd hebben gekregen worden door de lc stee vast Cambuur supporters genoemd.

papier

Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2024, 13:47:41
De Lc heeft er een handje van bij rellen de veroorzakers als Cambuur hooligans te benoemen. Nare en onvolledige nieuwsgeving met naar mijn idee een sfeer te cre?ren die niet in het voordeel van de club is. En ook lieden die al jsren lang een stadion verbod opgelegd hebben gekregen worden door de lc stee vast Cambuur supporters genoemd.

Dit geldt niet alleen voor de LC, ook voor Omrop Fryslan en de NOS. Het heerst een beetje in de journalistiek, het overnemen van berichtgeving. Het blijft jammer dat men niet benoemd wat het is, vervelende sneuneuzen in plaats van dit weer te linken aan de voetballerij in het algemeen en clubs in het bijzonder. Uiteindelijk hebben we het hier over een grote groep kneuzen die zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen. Los van wat hun favoriete sport laat staan club is. Val ons er lekker niet mee lastig.

En je zal zien dat berichtgeving als deze weer wordt gebruikt om ons een combi op te leggen bij Jong Ajax, Jong Utrecht of Jong PSV.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 09, 2024, 12:22:54
Niet schelden Jan, nergens voor nodig.

Sorry Delfie, maar ik genoot van het scheldwoord Domkop. Dat is zo jaren '50 lief en onschuldig. Hoort thuis in het rijtje: Schalk, Deugniet, Doerak.

Als het bij dit taalgebruik blijft hier ben ik al heel tevreden. En dan mag je mij best een domkop noemen  :proost
Henk, held, bedankt

Naastismis

Wat heeft dit met sfeer te maken?

YellowBlue

Citaat van: Stiens op augustus 09, 2024, 13:29:52
Nou noem je "ze" al 48 jaar zo. Dat betekent dus dat je minstens 48 jaar oud bent. Vind je je reactie(s) dan zelf ook niet een beetje kinderachtig/puberaal?

Het ?s DKV, het zijn domme boeren, stinkboeren, boertjes, mestsnuivers enz. En ze komen op de trekker naar de stad.

Net zoals zij ons ook DKV noemen, kut stadjers, tokkies , nep Friezen en weet ik wat nog meer...

Dat is rivaliteit of haat voor sommigen. Dat is zo oud als het voetbal zelf.

Rellen op een groot feest in een andere stad slaat nergens op,en zal ik ook nooit goedkeuren.  De emotie die bij rivaliteit hoort vind ik prachtig.




Destroyer

Citaat van: YellowBlue op augustus 09, 2024, 15:02:16
Het ?s DKV, het zijn domme boeren, stinkboeren, boertjes, mestsnuivers enz. En ze komen op de trekker naar de stad.

Net zoals zij ons ook DKV noemen, kut stadjers, tokkies , nep Friezen en weet ik wat nog meer...

Dat is rivaliteit of haat voor sommigen. Dat is zo oud als het voetbal zelf.

Rellen op een groot feest in een andere stad slaat nergens op,en zal ik ook nooit goedkeuren.  De emotie die bij rivaliteit hoort vind ik prachtig.

Ik snap alleen het gedrag niet wat in Harlingen is gebeurd. Hoe kun je zo iedereen voorbij lopen en niet betalen aan de kassa. Provocatie en wanbetaling in nadeel van je eigen club, belachelijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 09, 2024, 14:44:23
Sorry Delfie, maar ik genoot van het scheldwoord Domkop. Dat is zo jaren '50 lief en onschuldig. Hoort thuis in het rijtje: Schalk, Deugniet, Doerak.

Als het bij dit taalgebruik blijft hier ben ik al heel tevreden. En dan mag je mij best een domkop noemen  :proost
Je vergeet schobbejak en schavuit... :D
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Citaat van: Destroyer op augustus 09, 2024, 15:45:15
Ik snap alleen het gedrag niet wat in Harlingen is gebeurd. Hoe kun je zo iedereen voorbij lopen en niet betalen aan de kassa. Provocatie en wanbetaling in nadeel van je eigen club, belachelijk.
belachelijk inderdaad

Bernardo

Citaat van: Destroyer op augustus 09, 2024, 15:45:15
Ik snap alleen het gedrag niet wat in Harlingen is gebeurd. Hoe kun je zo iedereen voorbij lopen en niet betalen aan de kassa. Provocatie en wanbetaling in nadeel van je eigen club, belachelijk.
Eens. En al kwam de ticketing niet ten gunste van Cambuur is het nog belachelijk, een amateurclub vrijwel vrijwilligers organiseert zo'n wedstrijd voor Cambuur en de supporters heb daar gewoon respect voor.

Jandehulk

Citaat van: Zuid1991 op augustus 09, 2024, 13:47:23
Waar hewe ut over juh, is de woke hier oek al toeslagen?
Hahaha, nou dat indd....

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 09, 2024, 13:47:23
Waar hewe ut over juh, is de woke hier oek al toeslagen?

Lekker is dat he, dat je tegenwoordig overal de term "woke" tegenaan kunt gooien.

Leg eens uit in dit geval?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Jandehulk

Citaat van: Stiens op augustus 09, 2024, 13:29:52
Nou noem je "ze" al 48 jaar zo. Dat betekent dus dat je minstens 48 jaar oud bent. Vind je je reactie(s) dan zelf ook niet een beetje kinderachtig/puberaal?
jij bent goed ....en nee.

HansKazan

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 09, 2024, 09:23:08
Spreek lekker af in een bos of een weiland ergens bij Grou en Akkrum ofzo zodat andere mensen er geen last van hebben. Leeghoofden  :O

Inderdaad. Lees eens een boek, wandel een rondje, pak eens een biertje en geef af en toe je plantjes water. Dat wat normale mensen doen wanneer ze volwassen zijn.