Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Vooral nokken met dat aftellen  :wall
Tenenkrommend!
10
9
8
7
6
5
Fouw
Thwee
2
1
Zeewo

Brrrrrr :zucht

speculeter

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 15, 2013, 18:59:20
Vooral nokken met dat aftellen  :wall
Tenenkrommend!
10
9
8
7
6
5
Fouw
Thwee
2
1
Zeewo

Brrrrrr :zucht
Zijn zat mensen die het wel leuk vinden!


Nightmarelwd

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 15, 2013, 18:59:20
Vooral nokken met dat aftellen  :wall
Tenenkrommend!
10
9
8
7
6
5
Fouw
Thwee
2
1
Zeewo

Brrrrrr :zucht

:thumbsup
MI-Sider for Life

denistel

ik vind het wel leuk in ieder geval

Clint

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 15, 2013, 18:59:20
Vooral nokken met dat aftellen  :wall
Tenenkrommend!

Ja, dat vind ik ook helemaal niks. Hou dat maar lekker op Cape Canaveral, waar het hoort.

Nightmarelwd

Citaat van: scc-aaron op augustus 15, 2013, 10:01:47
Genot is een nummer uit de streek die de supporters allemaal kennen. Tijdens NAC werd dat nummer ook direct door iedereen mee gezongen.

Onderandere:
-Ricky - Wij Gaan Naar Cambuur
-Joepie - Mijn Hart is Geel, Mijn Hart is Blauw
-Johnny de Fries - We Gaan Weer Naar Cambuur
-Ricky - Ik bin as Leeuwarden geborenop
-Anneke douma en Ricky - SC Cambuur Promoveert!


Sfeer creeer je als supporter zelf, helemaal mee eens maar ik heb toch liever meer lokale muziek in het stadion dan de Duitse heren van "The Baseballs". Dat doet afbreuk aan de club.

Men heeft je post gelezen denk ik. Morgen Ricky voor de wedstrijd.
MI-Sider for Life

0517

Zijn er niet supporters die dit opkomstnummer zelf hebben aangedragen? Laten we hier aub zsm mee ophouden.

papier

Welk nummer is er bij de opkomst? Wat anders dan vorig seizoen (morgen wordt pas m'n 1e wedstrijd)

Yellow Army

Citaat van: papier op augustus 16, 2013, 21:26:51
Welk nummer is er bij de opkomst? Wat anders dan vorig seizoen (morgen wordt pas m'n 1e wedstrijd)

Zelfde als vorig seizoen
Area 58

papier

Citaat van: Yellow Army op augustus 16, 2013, 21:28:47
Zelfde als vorig seizoen

Het aftellen, daarvoor Genot en aan het eind van de wedstrijd Johnny de Vries - Mien eigen kleine stadsje?

drg

Zal me worst wezen wat de opkomst nummer is, vind het wel prima met Explode zo, 90 minuten lang wordt toch voor de rest elk geluid overstemt.

Morgen helemaal los  |:)

0517

Citaat van: drg op augustus 16, 2013, 21:38:29
Zal me worst wezen wat de opkomst nummer is, vind het wel prima met Explode zo, 90 minuten lang wordt toch voor de rest elk geluid overstemt.

Morgen helemaal los  |:)

Ver-schri-ke-lk!

drg

Citaat van: 0517 op augustus 16, 2013, 21:42:20
Ver-schri-ke-lk!

Nou dan doe je die 15 seconden je handen voor je oren toch?  8P

marrumer

ik vind het leuk het aftellen en de opkomstmuziek. het maakt het wel wat spannender vind ik.

De Jager

Citaat van: marrumer op augustus 16, 2013, 23:04:34
ik vind het leuk het aftellen en de opkomstmuziek. het maakt het wel wat spannender vind ik.

Ggrrrr grrrr woef woef grrrgg woef woef! :_spank