Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Citaat van: Roofvogel op augustus 08, 2013, 11:11:14
Misschien moeten we eens symbolisch een bijl aanbieden dan kunnen ze de knoop hakken

Een bijl aanbieden is aardig voor interpretatie vatbaar.  :_spank

Schuif dan gelijk een paardenkop bij iemand onder de lakens  8P

Treb

Citaat van: rudie op augustus 08, 2013, 00:37:15
Ik leg waarschijnlijk niet goed uit wat ik bedoel. Sfeermaken en verbale strijd met de tegenstander zoeken door spreekkoren hoort er inderdaad al bij zolang ik kom. Waar ik me aan stoor zijn de hersenloze, kwetsende, onzinnige brullerij die je elke wedstrijd (dus nee, niet alleen tegen NAC) weer hoort. Iedereen is homo als ze niet van Cambuur zijn blijkbaar. Bedenk eens iets nieuws of iets dat op de club slaat. Zo'n 'daar moet een piemel in' naar Stefan Postma roepen heeft nog wat actualiteit en raakvlak. Mensen uit Breda uitschelden voor 'boeren' terwijl je zelf uit Leeuwarden komt: denk daar nog eens over na?
En (zie je vanaf Zuid heel goed) van die types die als bavianen op een rots dreigend op het uitvak afrennen zodra 1x een kreet vandaan komt: waarom? Wat bereik je daar mee? Wie steun je daarmee? Levert alleen een hoop onzin op die niet in een stadion thuishoort en die je club alleen in diskrediet brengt.
Cambuur krijgt in de media nu aardig de sympathie mee, dat helpt de club vooruit. Help dat nou niet door negatief gedrag om zeep omdat..... ja, waarom eigenlijk?

Helemaal met deze post eens. Vooral het stukje over 'boeren'
We komen of we willen of niet, voor de rest van Nederland uit Friesland en wij vinden iedereen boeren  8P
Getuigt niet van veel intelligentie. Laten we gewoon sfeer maken zoals alleen wij dat kunnen en behalve af en toe eens wat ludieks naar de uit supporters toe, ons alleen met Cambuur bezig houden.

Clint

Citaat van: Treb op augustus 08, 2013, 11:17:52
We komen of we willen of niet, voor de rest van Nederland uit Friesland

Dan mag ik hopen dat heel Nederland deze week de VI leest. Dan weten ze dat we uit Leeuwarden komen.

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op augustus 08, 2013, 11:17:52
We komen of we willen of niet, voor de rest van Nederland uit Friesland en wij vinden iedereen boeren  8P

Waar heb jij gehoord dat wij iedereen boeren noemen?
MI-Sider for Life

SCC-J

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 08, 2013, 10:38:42
Haha, dat dacht ik zelf ook, alleen gaf de commentator een hele andere draai aan  :D

Commentator: ook in Leeuwarden kunnen ze gek doen...

SCC-J

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 11:34:01
Waar heb jij gehoord dat wij iedereen boeren noemen?

Echt onzin indd... heb het idee dat de 2 heren niet op noord staan/zitten

Dokkumer

Overigens vooral veel aandacht vestigen op de "negatieve" uitlatingen vanuit 14/13.. Dan krijg je juist de aandacht van de media erop gericht....

Overigens "Wie niet springt is een boer" is voor mij een stukje standaard repertoire waarin we ons afzetten tegen dkv...

666

Citaat van: Dokkumer op augustus 08, 2013, 12:04:17
Overigens vooral veel aandacht vestigen op de "negatieve" uitlatingen vanuit 14/13.. Dan krijg je juist de aandacht van de media erop gericht....

Overigens "Wie niet springt is een boer" is voor mij een stukje standaard repertoire waarin we ons afzetten tegen dkv...

:y
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Wel erg veel "Overigens" overigens 8P

Treb

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 11:34:01
Waar heb jij gehoord dat wij iedereen boeren noemen?

'Wie niet springt die is een boer'? Als dat wordt ingezet gaan mijn nekharen overeind staan. En ja, ik sta op Noord.

Ronnie tng

Citaat van: Treb op augustus 08, 2013, 12:34:24
'Wie niet springt die is een boer'? Als dat wordt ingezet gaan mijn nekharen overeind staan. En ja, ik sta op Noord.

Dan had je kunnen zien en horen dat Nac het lied inzette en dat wij leuk mee deden. Wat een geouwehoer hier over de sfeer. De sfeer is weer zoals het moet zijn, dit is de reden waarom vak 14 is ontstaan.... een lekker oldskool agressief sfeertje! Daar hoort het intimideren van een tegenstander, uitsupporters en wanneer nodig arbitrage bij.


Unknown

Citaat van: Treb op augustus 08, 2013, 12:34:24
'Wie niet springt die is een boer'? Als dat wordt ingezet gaan mijn nekharen overeind staan. En ja, ik sta op Noord.

Ben je boer van beroep?  8)

Zo lang ik bij Cambuur kom wordt dat al gezongen. Zoals Dokkumer al zei, dat gewoon afzetten tegen dkv. Lees de vi maar even als je de club cultuur nog niet helemaal begrijpt.

Roofvogel

Citaat van: Ronnie tng op augustus 08, 2013, 12:49:10
Dan had je kunnen zien en horen dat Nac het lied inzette en dat wij leuk mee deden. Wat een geouwehoer hier over de sfeer. De sfeer is weer zoals het moet zijn, dit is de reden waarom vak 14 is ontstaan.... een lekker oldskool agressief sfeertje! Daar hoort het intimideren van een tegenstander, uitsupporters en wanneer nodig arbitrage bij.

Helemaal gelijk zolang het maar niet over de schreef gaat zodat het de club weer geld gaat kosten.

gobo

 :O We gaan volgende wedstrijd gewoon weer vol 100% uit ons dak om sfeer en lawaai te maken.

Liedjes waar ik me aan erger doe ik niet aan mee. Simpel
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Treb

Citaat van: Unknown op augustus 08, 2013, 12:50:20
Ben je boer van beroep?  8)

Zo lang ik bij Cambuur kom wordt dat al gezongen. Zoals Dokkumer al zei, dat gewoon afzetten tegen dkv. Lees de vi maar even als je de club cultuur nog niet helemaal begrijpt.

Ik denk dat ik na 25 jaar de club cultuur wel begrijp  ;)
Dat ik me aan sommige dingen kan ergeren heeft daar niets mee te maken.

Genoeg Cambuur supporters die zich ook ergeren aan dat anti-friese geouwehoer. Zijn ze daarom minder supporter?