Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Bas058

Het geel en blauw zit in mien bloed!

HilversumOnTour

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 10:35:55
Dat was geen opstootje. Dat gebeurt bijna iedere wedstrijd. Beetje duwen en trekken. Zoals het vroeger op zuid ook altijd ging.

Haha, dat dacht ik zelf ook, alleen gaf de commentator een hele andere draai aan  :D

KNVB niet blij met die beelden  :_schater

Roofvogel

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 10:37:48
Dat is eenmaal gezongen ongeveer 10 seconden, daarvoor legt een scheids de wedstrijd niet stil.

Je snapt me wel neem ik aan? wat heeft het voor zin om zoiets te roepen? ben je over zijn moeder heen geweest zodat je het zeker weet?

HilversumOnTour

Citaat van: Roofvogel op augustus 08, 2013, 10:39:09
Je snapt me wel neem ik aan? wat heeft het voor zin om zoiets te roepen? ben je over zijn moeder heen geweest zodat je het zeker weet?

Dat lijkt me echt een nightmare  8)

Roofvogel

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 08, 2013, 10:39:51
Dat lijkt me echt een nightmare  8)

Mij eerlijk gezegd ook dus ik neem aan dat hij het niet gedaan heeft (hoop ik)

Nightmarelwd

Citaat van: Roofvogel op augustus 08, 2013, 10:39:09
Je snapt me wel neem ik aan? wat heeft het voor zin om zoiets te roepen? ben je over zijn moeder heen geweest zodat je het zeker weet?

Ik begrijp je standpunt, maar die Lurling is niet anders gewend. Ieder stadion waar hij komt krijgt hij dit naar zijn hoofd geslingerd.

Wanneer iedereen die de tekst in de Nederlandse stadions over zijn moeder is geweest, dan klopt de tekst  :P
MI-Sider for Life

Roofvogel

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 10:52:51
Ik begrijp je standpunt, maar die Lurling is niet anders gewend. Ieder stadion waar hij komt krijgt hij dit naar zijn hoofd geslingerd.

Wanneer iedereen die de tekst in de Nederlandse stadions over zijn moeder is geweest, dan klopt de tekst  :P

Haha klopt ja, en tuurlijk hoort hij dit elk weekend maar wij liggen weer eens onder een vergrootglas dus vandaar dat ik zeg niet erg slim.

Nightmarelwd

Citaat van: Roofvogel op augustus 08, 2013, 10:56:10
Haha klopt ja, en tuurlijk hoort hij dit elk weekend maar wij liggen weer eens onder een vergrootglas dus vandaar dat ik zeg niet erg slim.

Wij liggen onder een vergrootglas? Waarom? Om dat ene spreekkoor?

Het merendeel heeft het niet eens gehoord. Men heeft het over de sfeer die er werd gemaakt, lees nergens iets over spreekkoren. Wanneer het minutenlang duurt begrijp ik dat men erover gaat beginnen in de media.
MI-Sider for Life

drg


Roofvogel

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 11:01:46
Wij liggen onder een vergrootglas? Waarom? Om dat ene spreekkoor?

Het merendeel heeft het niet eens gehoord. Men heeft het over de sfeer die er werd gemaakt, lees nergens iets over spreekkoren. Wanneer het minutenlang duurt begrijp ik dat men erover gaat beginnen in de media.

De gemeente houdt ons nog steeds extreem in de gaten en ook de knvb, wij zijn nog steeds slecht als ik alles zo lees en hoor.

Nightmarelwd

Citaat van: Roofvogel op augustus 08, 2013, 11:04:09
De gemeente houdt ons nog steeds extreem in de gaten en ook de knvb, wij zijn nog steeds slecht als ik alles zo lees en hoor.

Daarom is het ook goed dat men in Nederland spreekt over de uitstekende sfeer die er afgelopen zondag was. Heb niemand gehoord over een wanklank.




MI-Sider for Life

drg

Boefjes zijn we  :proost

Roofvogel

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 11:08:34
Daarom is het ook goed dat men in Nederland spreekt over de uitstekende sfeer die er afgelopen zondag was. Heb niemand gehoord over een wanklank.

Dat ben ik wel met je eens maar er hoeft maar 1 debieltje te schrijven over de rest en het gaat weer mis. de LC is nou net zo iemand die de boel goed verzieken kan vandaar.

Nightmarelwd

Citaat van: Roofvogel op augustus 08, 2013, 11:04:09
De gemeente houdt ons nog steeds extreem in de gaten en ook de knvb, wij zijn nog steeds slecht als ik alles zo lees en hoor.

De gemeente moet een keer in het heden denken en niet constant het verleden erbij halen. Er is hier de laatste jaren niks gebeurd. Men gebruikt dit als excuus om geen nieuw stadion te bouwen. Het wordt tijd dat burgemeester en gemeente een knoop doorhakken.
MI-Sider for Life

Roofvogel

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 11:10:38
De gemeente moet een keer in het heden denken en niet constant het verleden erbij halen. Er is hier de laatste jaren niks gebeurd. Men gebruikt dit als excuus om geen nieuw stadion te bouwen. Het wordt tijd dat burgemeester en gemeente een knoop doorhakken.

Misschien moeten we eens symbolisch een bijl aanbieden dan kunnen ze de knoop hakken