Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

666

Was Helmondse Cambuur supporter er ook  :devil die heb ik al tijden niet meer op het forum gezien, of heeft hij een andere nickname
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op september 20, 2017, 13:21:17
Was Helmondse Cambuur supporter er ook  :devil die heb ik al tijden niet meer op het forum gezien, of heeft hij een andere nickname

Ik zag wel iemand vanuit het thuisvak met de stewards praten, maar ik ken hem niet persoonlijk.
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 20, 2017, 15:36:41
Ik zag wel iemand vanuit het thuisvak met de stewards praten, maar ik ken hem niet persoonlijk.
Werd die net als de opa uit Hengelo met zijn Helmondse kleinzoon weggestuurd?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op september 21, 2017, 12:05:17
Werd die net als de opa uit Hengelo met zijn Helmondse kleinzoon weggestuurd?

Nee waren gezellig aan het kletsen en aan het lachen

Tsjaa opa's uit Hengelo, levensgevaarlijk...
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Dokkumer op september 15, 2017, 13:22:45
Vroeger waren we al lam voordat we de stad uit waren.. Tegenwoordig is het echt een dooie bende.

mannetje of 100 a 150 op station leeuwarden dan was de hele boel al in rep en roer klonk
mooi altijd tegen dat dak.

1-6 winst bij amersfoort loopt u maar door we gaan toch falliet..gras stond een halve meter
hoog daar.

thankyou

Lees veel berichten op social media over de sfeer op de tribunes van de laatste 2 jaren.

Mijn mening is dat er een gat is in vak 14/15 van een mannetje of 100 door s.t en haar collega's. Ik zelf denk dat juist die mensen het hele vak - tribune - stadion op sleep touw kunnen krijgen. En dat missen wij !

Ik kan me nog wedstrijden (tegen Twente )herinneren waarbij we 10 minuten lang Cambuur Leeuwarden ole SCC doorzongen. Misschien kunnen we eens kappen met hazes dkv (domme anti tegenstander nummers) , en al die andere kroeg nummers.

Tuurlijk is het een omschakeling van Eredivisie naar JL qua lege uitvakken die ook niet sfeerverhogend werken. Om te beginnen lijkt het mij mooi als we weer eens gele en blauwe sliertjes de lucht in schieten bij opkomst.

Hopelijk kunnen de mensen op de overige tribunes weer eens de moeite nemen om te gaan staan met als je voor Cambuur bent.

Om te beginnen morgen zou ik zeggen! vol gas !







Cambuur, Beer & Loyal Mates

Noordcambuur

Hebben we dit seizoen wel eens uitsupporters gezien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op oktober 12, 2017, 19:25:57
Hebben we dit seizoen wel eens uitsupporters gezien.

Ik kwam op de terugweg bij Zwolle 2 supporters van Utrecht tegen. Dat was het wel dacht ik.
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op oktober 12, 2017, 19:25:57
Hebben we dit seizoen wel eens uitsupporters gezien.

In het uitvak niet in ieder geval.
Area 58

Montana

Tegen RKC zaten er 13 katholieken in vak 2

denistel

ja die stonden eerst bier te zuipen bij ons toch. :proost

Nightmarelwd

Citaat van: thankyou op oktober 12, 2017, 19:04:53
Lees veel berichten op social media over de sfeer op de tribunes van de laatste 2 jaren.

Mijn mening is dat er een gat is in vak 14/15 van een mannetje of 100 door s.t en haar collega's. Ik zelf denk dat juist die mensen het hele vak - tribune - stadion op sleep touw kunnen krijgen. En dat missen wij !

Ik kan me nog wedstrijden (tegen Twente )herinneren waarbij we 10 minuten lang Cambuur Leeuwarden ole SCC doorzongen. Misschien kunnen we eens kappen met hazes dkv (domme anti tegenstander nummers) , en al die andere kroeg nummers.

Tuurlijk is het een omschakeling van Eredivisie naar JL qua lege uitvakken die ook niet sfeerverhogend werken. Om te beginnen lijkt het mij mooi als we weer eens gele en blauwe sliertjes de lucht in schieten bij opkomst.

Hopelijk kunnen de mensen op de overige tribunes weer eens de moeite nemen om te gaan staan met als je voor Cambuur bent.

Om te beginnen morgen zou ik zeggen! vol gas !

Bijna twee maanden later en de sfeer is nog altijd hetzelfde.  8P


Eerste tien minuten wordt er gezongen, maar het is net of wordt iedereen in slaap gesust door het spel wat de heren op het veld laten zien.
Heeft niks te maken met een gat op 14/15.

Kan een trainer iedere keer voor de wedstrijd wel populair lopen brullen, dat ze willen dat het publiek erachter gaat staan, maar er is geen wisselwerking, spel op het veld en supporters.

Ik ben heel eerlijk, ik kan het  niet opbrengen om deze selectie 90 minuten toe te zingen. 

MI-Sider for Life

denistel

Citaat van: Nightmarelwd op december 04, 2017, 17:14:43
Bijna twee maanden later en de sfeer is nog altijd hetzelfde.  8P


Eerste tien minuten wordt er gezongen, maar het is net of wordt iedereen in slaap gesust door het spel wat de heren op het veld laten zien.
Heeft niks te maken met een gat op 14/15.

Kan een trainer iedere keer voor de wedstrijd wel populair lopen brullen, dat ze willen dat het publiek erachter gaat staan, maar er is geen wisselwerking, spel op het veld en supporters.

Ik ben heel eerlijk, ik kan het  niet opbrengen om deze selectie 90 minuten toe te zingen.

plus 1

Dokkumer

Ik ben bijna altijd bereid om deze selectie toe te juichen, mits ze maar met de mouwen op de oksels en met het mes tussen de tanden spelen. Daarmee dus uitstralen dat ze er vól voor gaan!

Montana

Citaat van: Nightmarelwd op december 04, 2017, 17:14:43
Bijna twee maanden later en de sfeer is nog altijd hetzelfde.  8P


Eerste tien minuten wordt er gezongen, maar het is net of wordt iedereen in slaap gesust door het spel wat de heren op het veld laten zien.
Heeft niks te maken met een gat op 14/15.

Kan een trainer iedere keer voor de wedstrijd wel populair lopen brullen, dat ze willen dat het publiek erachter gaat staan, maar er is geen wisselwerking, spel op het veld en supporters.

Ik ben heel eerlijk, ik kan het  niet opbrengen om deze selectie 90 minuten toe te zingen.

Is het weer tijd voor de trommel? :devil