Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: SCC-J op december 09, 2017, 14:31:54
Dat dacht ik al. Dat mag iemand anders dus weer doen.
Ja is dat zo erg? Ik bin a-ritmisch, maar zing mie wel skor.
Denk wel dat de trommel niet leidend mut wesuh, eerder af en toe ondersteunend. Niks mis met toch?
Wat hewe te verliezen.
Kvc of cambuur culture ken t altied in overleg gooien?
Zou toch top zijn als de de sfeer na de winter weer wat op vroeger begint te lijken?

Destroyer

Ik zou zeggen doe je best. Zoals het nu gaat kan het ook niet minder.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Casuals-lwd op december 09, 2017, 17:52:07
Ik merk vaak dat als er liedjes worden ingezet dat de meesten simpelweg gewoon niet meezingen. Dus het heeft uiteindelijk niet grotendeels met de SV supporters te maken. Soms denk ik echt van, wat doen de meeste supporters op Noord. Dat de SV boys sfeerverhogend zijn geloof ik wel in, maar dat is niet de grootste factor vd slechte sfeer. Heeft met het aantal niet meezingers te maken.

Laatste thuiswedstrijd tegen Telstar, bijna geen gezang maar wel Always look on the bright side of life zingen naar het uitvak.... Stonden 10 man.... :O

Ik denk dat je als eerste alle fanatiekelingen weer moet bij elkaar brengen in het midden achter goal. Nu heb je overal kleine groepjes verspreid op noord volgens mij. Correct me I'm wrong.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op december 10, 2017, 10:18:24
Ik denk dat je als eerste alle fanatiekelingen weer moet bij elkaar brengen in het midden achter goal. Nu heb je overal kleine groepjes verspreid op noord volgens mij. Correct me I'm wrong.

Exact! De sfeerbepalers in het midden op noord. Wij staan op 11/12 en wanneer het geluid ons vak heeft bereikt, loopt het lied al zo door elkaar heen dat de welwillenden gewoon niet meer weten wanneer en wat er gezongen wordt. Dus ja, een trommel zal zeker helpen om die massaliteit er weer in te krijgen, anderzijds hoort een trommel thuis in een fanfareband en niet op een voetbaltribune.
Area 58

oldehove

ut komt su as het komt

Viper

Jayson Trommel? 8P

Zuid1991

Citaat van: Yellow Army op december 10, 2017, 12:12:17
Exact! De sfeerbepalers in het midden op noord. Wij staan op 11/12 en wanneer het geluid ons vak heeft bereikt, loopt het lied al zo door elkaar heen dat de welwillenden gewoon niet meer weten wanneer en wat er gezongen wordt. Dus ja, een trommel zal zeker helpen om die massaliteit er weer in te krijgen, anderzijds hoort een trommel thuis in een fanfareband en niet op een voetbaltribune.


Idee, laten we wat sfeerlui van vak 14/15 in de vakken 10/11/12/13 zetten. Bevorderd de sfeer.
De wil is er wel in deze vakken maar er mutten wat fanatiekelingen met grote/harde vreet staan.
Nu verstomd het liedje als 14 en 15 halverwege al zingen.
Ik stond in vak 11 vrijdag, en hef een luide stem.
Merk dat je dan sneller lui meekrijgt in deze vakken  |:)


thankyou

Algemeen vraagje,
Football Culture is later opgericht dan Cambuur Culture toch ?
Anders is het vrij orgineel van C.C
Cambuur, Beer & Loyal Mates

papier

Citaat van: thankyou op maart 11, 2018, 10:45:49
Algemeen vraagje,
Football Culture is later opgericht dan Cambuur Culture toch ?
Anders is het vrij orgineel van C.C

Nee joh

Geelblauwstiens

Sfeer? Gek toppic :)

Destroyer

Citaat van: Geelblauwstiens op maart 11, 2018, 12:03:53
Sfeer? Gek toppic :)

Met vlagen was tweede helft NEC wel weer even leuk, je merkt gewoon bij strijd en passie op het veld dat de sfeer beter wordt. Als ze in de tweede versnelling spelen vallen we op de tribune in slaap. Trouwens geen trommel maar tegenwoordig steeds meer die op het metaal van de wanden slaan....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Of hout vd wanden :_schater

Destroyer

Ik hou altijd mijn hart vast, als je te hard slaat dondert die oude meuk in elkaar  :_schater :_schater :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

LemonHaze

Dat dat ding überhaupt nog in het stadion ligt..
Mooi laten zoals 't is. Dat ding is een grote ergernis!!
Sarcasm... One of the many services I offer.

reisbureau

Van mij mogen we het wel weer eens uitproberen.
Nu laat de sfeer soms te wensen over (de prestaties helpen daar natuurlijk ook in mee.
Maar nu komen we maar moeilijk los laat staan dat we dezelfde acties voor ogen hebben.