Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

denistel

#2805
ik wil niet zeggen dat het hotzone voetbal niet aanvallend is maar het is een
manier van voetballen net vat jij zegt waar je het publiek niet echt mee op
de banken krijgt.
goed voetbal wil je altijd zien maar je moet ook een team hebben dat er
in kan knallen vanaf het begin dan geloofd het publiek er ook in en gaat
het dan eens wat minder dan krijg je toch nog meer steun is mijn id.

en wat ook mee spreekt is het altijd behoudend wisselen altijd eerst
over omschakeling en rest verdediging praten,,waar de meeste supporters
de ballen verstand van hebben.
zoals laatst tegen j utrecht met die rode kaart dan gaan wij meteen weer
een middenvepder er bij zetten terwijl het toen 1-1 stond nou ik had gewoon
een aanvaller er bij gezet en gewoon 5 achter en 4 man voor in de midden
en en maak daar maar actie we hadden immers amper wat te verliezen.

en verder de uitingen naar buiten werkt bij mij averechts ,,cambuur in
enerverende wedstrijd gelijk tegen jong utrecht pffff gaat nergens over

en zo,n bericht van die Rossi tje crowd was incredibile oh oh slaat toch
ook nergens op. en zo gaat het al een tijdje en ik erger me er dood aan
maar das mijn mening.

denistel

Citaat van: Collingwood op september 13, 2017, 22:34:27
We zijn hier kritisch op alles en iedereen, maar ik mis wel een beetje zelfkritiek. Als ik afgelopen week zag dat velen stonden te juichen omdat die gozer van Utrecht zijn tweede gele kaart kreeg terwijl wij de 2-2 om de oren kregen...  :zucht

Overigens vind ik de sfeer al minder sinds het eerste seizoen in de eredivisie op wat sporadische oplevingen na, dus dat kun je toch mijns inziens niet allemaal afschuiven op het voetbal van vorig jaar (wat echt niet het slechtste is wat we voorgeschoteld hebben gekregen). Sowieso al slecht als het daar zo erg van afhangt.

uiteraard zijn we er zelf bij en zullen we de sfeer moeten maken en mag het eigenlijk
niet van het type voetbal afhangen maar dat is voor een ieder verschillend.toch denk
ik dat veel mensen een wat meer stevig voetbal en veel ballen voor de pot voetbal
liever zien dan het gebrij door de midden.

Collingwood

Citaat van: denistel op september 13, 2017, 22:41:31
uiteraard zijn we er zelf bij en zullen we de sfeer moeten maken en mag het eigenlijk
niet van het type voetbal afhangen maar dat is voor een ieder verschillend.toch denk
ik dat veel mensen een wat meer stevig voetbal en veel ballen voor de pot voetbal
liever zien dan het gebrij door de midden.

Dat geloof ik wel, maar ik vind het een zwaktebod als het werkelijk allemaal op het voetbal afgeschoven wordt. Zoals je zegt ben je er nog altijd zelf bij.

En als wij het dan blijkbaar belangrijker vinden dat zo'n opdondertje van Utrecht er uit wordt gestuurd dan dat we zelf met 10 man de gelijkmaker om de oren krijgen, en dus waarschijnlijk punten gaan verspelen... Daar erger ik mij nou dood aan.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op september 13, 2017, 22:48:03
Dat geloof ik wel, maar ik vind het een zwaktebod als het werkelijk allemaal op het voetbal afgeschoven wordt. Zoals je zegt ben je er nog altijd zelf bij.

En als wij het dan blijkbaar belangrijker vinden dat zo'n opdondertje van Utrecht er uit wordt gestuurd dan dat we zelf met 10 man de gelijkmaker om de oren krijgen, en dus waarschijnlijk punten gaan verspelen... Daar erger ik mij nou dood aan.

helemaal mee eens hoor,

misschien zitten we ook wel in een tussen fase en zijn we verwend door de 3 jaar
ere div en zijn vooral wedstrijden tegen jong teams niet de meest aansprekende.
zo voel ik het zelf wel hoor ik kom zo wie zo en zal ook niet eerder weg gaan maar
er is ook niet het gevoel van oh lekker vanavond een lekkere pot voetbal enz.

Collingwood

Citaat van: denistel op september 13, 2017, 22:53:11
helemaal mee eens hoor,

misschien zitten we ook wel in een tussen fase en zijn we verwend door de 3 jaar
ere div en zijn vooral wedstrijden tegen jong teams niet de meest aansprekende.

zo voel ik het zelf wel hoor ik kom zo wie zo en zal ook niet eerder weg gaan maar
er is ook niet het gevoel van oh lekker vanavond een lekkere pot voetbal enz.

Denk dat dit zeker een rol speelt. Ook omdat je eigenlijk nergens om speelt. Degraderen zal niet gebeuren en de play-offs (hetzij de eerste of de tweede ronde) haal je zeer waarschijnlijk wel. De echte spanning is er dus niet. Heb zelf nog altijd wel zin om naar het stadion te gaan, maar het echte fanatisme ontbreekt wel een beetje.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Normaal kwam ik standaard schor thuis.
Nu niet meer dat zegt genoeg.
Of we moeten een hele slechte scheidsrechter hebben :_schater
Je vrienden op de tribune zien vind ik altijd geweldig maar de echte spanning mis ik wel.

Gasgeve

Je speelt ook nergens meer voor. Play-offs haal je sowieso wel en kampioen ga je niet worden. Speelt allemaal ook mee.

denistel

klopt allemaal en dus is het allemaal veel te gezappig op de tribune en
slaat over op het veld of andersom.
op zich natuurlijk ook belachelijkd at je 2x tegen een jong team begint
met 2 thuiswedstrijden. een leeg uitvak hest oek niks aan.

de komende 3 wedstrijden maar goed zien door te komen en dan tegen
rkc maar zien of er weer wat sfeer in is te krijgen.

Sakas

Een topic over ons zelf...
Waar het eigenlijk over vroegehhh gaat.
Toen was alles beter  :X !
Als wij met z'n allen nou er gewoon vol achter gaan staan, dan krijg je zowel oost als zuid gewoon mee.
Ik zit zelf op oost en je merkt dat de oudjes vol mee doen wanneer Noord ook z'n best doet.
Zo krijg je weer de Hel van Leeuwarden!
En niet door te zeiken op je buurman.
Leg die telefoons weg en kom weer naar het stadion voor je club!
Let maar op als we dat allemaal doen, dan slaat dat weer over op het team.
Dan krijg je weer die onoverwinnelijkheid in het team.

Twee kleuren Geel en Blaauw, die zitten in mijn bloed!   |:)  |:)  |:)
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Bolle

Citaat van: Galdiano op september 13, 2017, 17:47:27
Vroeger soms wedstrijden met 30 man in het uitvak, iedereen was gek. Nu sta je met 100+ en de sfeer is gewoon k*t!

Waren mooie tijden... Om 11 uur richting Almelo, Maastricht, Venlo, etc met 20-30 man en er een 'chaos-dagje' van maken... 8)

Dokkumer

Citaat van: Bolle op september 15, 2017, 12:14:58
Waren mooie tijden... Om 11 uur richting Almelo, Maastricht, Venlo, etc met 20-30 man en er een 'chaos-dagje' van maken... 8)
Vroeger waren we al lam voordat we de stad uit waren.. Tegenwoordig is het echt een dooie bende.

Bolle

Citaat van: Dokkumer op september 15, 2017, 13:22:45
Vroeger waren we al lam voordat we de stad uit waren.. Tegenwoordig is het echt een dooie bende.

Daar hou ik niet van roze olifant...;-)

Dokkumer

Citaat van: Bolle op september 16, 2017, 02:44:49
Daar hou ik niet van roze olifant...;-)

Ik weet niet of jij toen al meerolde, maar de reisjes met o.a. de Kannenman waren legendarisch. Zijn "jasje, dansje, tukje" routine ook :_schater

Bolle

#2818
Mooi man!

Helaas is die tijd niet meer...

Dokkumer

Uitzinnig uitvak gisteren!! Ik ben benieuwd of alle 8 hun stem alweer hebben kunnen vinden :devil
Respect trouwens voor degene die er waren!