Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: janou op mei 01, 2017, 11:02:58

en wat tegen de liedjes over peersman en volgend jaar dkv op en neer?

De song van Oh Marvin Peersman maak die actie voor mij is niks mis mee, die juich ik zelfs toe.  Maar een tweede song hoeft niet.
Dat dkv op en neer was leuk in de Kuip het eerste seizoen. Toen bleven wij erin.

Nu wordt het gezongen terwijl we nog, als het goed is, vier wedstrijden spelen voor de playoffs.

Zelfde geldt voor wie niet springt die is een boer.  Doe dat lekker als we weer een keer tegen die boeren spelen.

MI-Sider for Life

SCC-J


thankyou

Volledig eens met nightmare , zo moeten alle noord gangers denken.
Het vreemde is nog dat bij alle zaad liedjes (niet Cambuur geralateerde nummers) Hazes etc etc. harder word mee gezongen door dom oren.
Prachtige song trouwens Wij zijn Cambuur Leeuwarden jalalalala Maar... Aan iedereen volgensmij moeten we wij zijn Cambuur Leeuwarden juist harder zingen dan jalala  :thumbsup
Cambuur, Beer & Loyal Mates

okkele

Citaat van: Casuals-lwd op april 29, 2017, 14:26:29
Always look on the bright side of life
Die lichtjes
:O

belachelijk.
zelfs in december is het kinderachtig.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

janou

Citaat van: Nightmarelwd op mei 01, 2017, 15:28:45
De song van Oh Marvin Peersman maak die actie voor mij is niks mis mee, die juich ik zelfs toe.  Maar een tweede song hoeft niet.
Dat dkv op en neer was leuk in de Kuip het eerste seizoen. Toen bleven wij erin.

Nu wordt het gezongen terwijl we nog, als het goed is, vier wedstrijden spelen voor de playoffs.

Zelfde geldt voor wie niet springt die is een boer.  Doe dat lekker als we weer een keer tegen die boeren spelen.

over peersman ben ik het met je eens.
dkv op en neer vind ik persoonlijk een leuk liedje. niks op tegen. is toch alleen maar een teken naar de spelers dat wij dr geloof in hebben dat we kunnen promoveren?
en wie niet springt die is een boer kan toch prima? net als abe is dood. we zijn niet alleen rivalen als we allebei in de eredivisie spelen? zal ook wel aan mij liggen dat ik me hier niet zo druk om maak, zing met alles evenhard mee  :scc :scc

Zuid1991

Ik zag trouwens op de samenvatting van de wedstrijd tegen eindhoven dat op Zuid ook weer een groepje bovenin staat. Misschien ontstaat daar ook weer wat moois qua gezang/sfeer. |:)

nannenijpscc

Sfeer is inderdaad minder door de nummers van Hazes etc, maar 1 keer per wedstrijd kan toch niet heel veel kwaad?
verder moeten er wel meer cambuur gerelateerde nummers worden gezongen naar mijn mening!
|:) |:)

Destroyer

Nou kom er maar in....  :_schater  :-Xtrommel
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

thankyou

Het is heel simpel. Tuurlijk hangt de sfeer en het spel op het veld samen maar wel tot een dusdanig level.
We missen gewoon een stuk of 100 fanatieke sv jongens die de rest mee neemt.
Dat vindt ik en denk dat dit nog wel jaren zal blijven helaas. :zucht
Cambuur, Beer & Loyal Mates

speculeter

Die 100 man maken de sfeer toch niet...
Hangt gewoon af van het voetbal en tegenstanders en resultaat.
Beker tegen Ajax en op laatst van de competitie met goede resultaten en goed voetbal was de sfeer toch ook prima?

Galdiano

Citaat van: speculeter op september 13, 2017, 17:32:51
Die 100 man maken de sfeer toch niet...
Hangt gewoon af van het voetbal en tegenstanders en resultaat.
Beker tegen Ajax en op laatst van de competitie met goede resultaten en goed voetbal was de sfeer toch ook prima?

Onzin!

Ik kan me de jaren met Wesseling en Dick de Boer nog herinneren, met 3500 man was er meer sfeer dan nu met 6000 man. De uitvakken zijn ook achteruit gegaan. Vroeger soms wedstrijden met 30 man in het uitvak, iedereen was gek. Nu sta je met 100+ en de sfeer is gewoon k*t!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op september 13, 2017, 17:47:27
Onzin!

Ik kan me de jaren met Wesseling en Dick de Boer nog herinneren, met 3500 man was er meer sfeer dan nu met 6000 man. De uitvakken zijn ook achteruit gegaan. Vroeger soms wedstrijden met 30 man in het uitvak, iedereen was gek. Nu sta je met 100+ en de sfeer is gewoon k*t!

op het laatst van de competitie juist niet en tegen mvv ook niet. omdat we in slaap
worden gesust foor hotzone voetbal een manier van spelen die hier niet hoort maar
dat is mijn mening.

Zuid1991

#2803
Citaat van: denistel op september 13, 2017, 21:03:40
op het laatst van de competitie juist niet en tegen mvv ook niet. omdat we in slaap
worden gesust foor hotzone voetbal een manier van spelen die hier niet hoort maar
dat is mijn mening.
Denistel het helemaal geliek!
Bij Cambuur hoort aanvallend voetbal, dit mag opportunistisch zijn, maar bovenal: er bovenop zitten met strijd!
Dan krijg je het publiek mee.
Alhoewel vorig seizoen best gepresteerd Is, krijg je met oeverloos getik en hotzonevoetbal dit publiek niet echt mee...
De supporters willen wel maar elke keer werden ballen breed gespeeld of naar achteren waardoor het niet oversloeg naar het publiek.
En: ik vond dat er weinig persoonlijke duels gewonnen werden.
Tweede helft scc-jong Ajax zag ik persoonlijk de strijd/voetbal wat oversloeg naar het publiek.

Collingwood

We zijn hier kritisch op alles en iedereen, maar ik mis wel een beetje zelfkritiek. Als ik afgelopen week zag dat velen stonden te juichen omdat die gozer van Utrecht zijn tweede gele kaart kreeg terwijl wij de 2-2 om de oren kregen...  :zucht

Overigens vind ik de sfeer al minder sinds het eerste seizoen in de eredivisie op wat sporadische oplevingen na, dus dat kun je toch mijns inziens niet allemaal afschuiven op het voetbal van vorig jaar (wat echt niet het slechtste is wat we voorgeschoteld hebben gekregen). Sowieso al slecht als het daar zo erg van afhangt.
Kalmte alleen kan u redden.