Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

#345
Door  plexiglas kijken vind ik ook niks. Ben dan ook blij dat ik er niet hoef te staan. Maar goed, oost en zuid zijn ook hopeloos verouderd. Nieuw tribune of stadion is echt nodig mochten we ons handhaven in de ere.

Destroyer

Wat mankeert er aan ons uitvak? we moeten ze niet teveel in de watten leggen  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Unknown op mei 14, 2013, 14:25:29
Door  plexiglas kijken vind ik ook niks. Ben dan ook blij dat ik er niet hoef te staan. Maar goed, oost en zuid zijn ook hopeloos verouderd. Nieuw tribune of stadion is echt nodig mochten we ons handhaven in de ere.
Het is de keuze, hekken en netten of plexiglas...
Voorkeur is natuurlijk een nieuw stadion waarmee we in de toekomst misschien nog meer stappen mee kunnen maken. Hier zit je op alle gebieden bijna aan je limiet, ben bang dat je de investeringen in een grote verbouw van het stadion niet meer terug zult verdienen.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:40:33
Het is de keuze, hekken en netten of plexiglas...
Voorkeur is natuurlijk een nieuw stadion waarmee we in de toekomst misschien nog meer stappen mee kunnen maken. Hier zit je op alle gebieden bijna aan je limiet, ben bang dat je de investeringen in een grote verbouw van het stadion niet meer terug zult verdienen.
Weet ik wel zeker.  Paar kleine aanpassingen om te overleven en op naar nieuw stadion.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

LwD-West

Hou die hekken maar zo dan, Thialf gaat weg als hoofd schaatsbaan door de bouw van een nieuwe in Almere. Dus dan zou de provincie liever subsidies geven aan de bouw van een nieuw sportpark voor het Voetbal (SCC) Basketball (Aris) en de schaatsbaan in Leeuwarden. Dan kunnen we dan beter een high tech stadion maken. Met een uitvak van plexiglas  |:) dat scheelt ook weer wat geld

SCCRulez

Vind 't zo ook veel beter, als de 2 supportersgroepen elkaar kunnen zien. Breng mooi fanatiek sfeertje.
Straks mooi gevuld uitvak meeste wedstrijden, zal sfeer in onze vakken ook wat naar hoger plan tillen  |:)
Trommel mooi blieve, maar meer meezingen!!

jeff

Citaat van: Destroyer op mei 14, 2013, 20:34:19
Wat mankeert er aan ons uitvak? we moeten ze niet teveel in de watten leggen  :X
wij hebben nog een luxe uitvak vergelijken bij:

bron afbeelding :facebook

Cambuurlwdfan

lekker knus juh  8)

veroen

godverdomme dan sta je voor lul!
waar is dat dan?

Yellow Army

Citaat van: veroen op juni 14, 2013, 12:02:22
godverdomme dan sta je voor lul!
waar is dat dan?

Zal vast ergens in polen oid zijn.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juni 14, 2013, 12:09:31
Zal vast ergens in polen oid zijn.

Aan het laaghangende spandoek te zien is dat idd Polen, zit een Pools wapen in ;)

jeff

Citaat van: Dokkumer op juni 14, 2013, 12:17:08
Aan het laaghangende spandoek te zien is dat idd Polen, zit een Pools wapen in ;)
Je hebt gewoon op de Facebook link geklikt.  Daar staat namelijk idd Polen

Dokkumer

Citaat van: jeff op juni 14, 2013, 12:27:55
Je hebt gewoon op de Facebook link geklikt.  Daar staat namelijk idd Polen
Nee die had ik nog niet eens bekeken :P

SCCRulez

Zou je daarin ook mogen roken, stond laatst in cafe Paddy o Ryan ook in zo'n hok  :_schater

NanneSCC

#359
Met de sfeer zit het vaak wel goed bij Cambuur, maar het kan nog beter. Ik ben in oktober 2012 bij de derby geweest tussen FCK en Bronby IF, maar dat was prachtig om te zien. Een mooie avond gehad.

http://www.youtube.com/watch?v=VcAFcxD7x2c&feature=c4-overview&list=UUGIrCYoLLqGgo7Qp2tnTPlw

zie ook

De wedstrijd waarbij ze op de valreep in de hoogste divisie in Denemarken blijven:

http://www.youtube.com/watch?v=WBJ_9HnnifE