Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

mscc

Citaat van: NanneSCC op juni 20, 2013, 18:15:42
Met de sfeer zit het vaak wel goed bij Cambuur, maar het kan nog beter. Ik ben in oktober 2012 bij de derby geweest tussen FCK en Bronby IF, maar dat was prachtig om te zien. Een mooie avond gehad.

http://www.youtube.com/watch?v=VcAFcxD7x2c&feature=c4-overview&list=UUGIrCYoLLqGgo7Qp2tnTPlw

zie ook

De wedstrijd waarbij ze op de valreep in de hoogste divisie in Denemarken blijven:

http://www.youtube.com/watch?v=WBJ_9HnnifE

wauw

denistel

mooie kleuren oek ,,denk dat wij dit jaar oek wel een paar keer zo zullen staan

moodygrunn

Tijdens de afgelopen degradatie/promotiewedstrijden tussen Dynamo Dresden en Vfl Osnabruck zat de sfeer er ook goed in:

In Henk en Sandor we trust

Clint

Dynamo Dresden is toch wel iets aparts hoor. Geweldig fanatiek publiek daar.

MP4L

Geweldig mooi. Maar ik denk als wij dit proberen dat het stadion instort.. Misschien moeten wij het juist doen zodat het nieuwe stadion dan word versneld :P

zeewolde

Als het stadion er dan toch aan moet dan maar zo iets als bij Frankfurt doen....

http://www.youtube.com/watch?v=JTxig_bQhNQ

Goudvinger

Gaat niet lukken hier. Sfeer maken = samenwerken.  :zucht

Nightmarelwd

Citaat van: moodygrunn op juni 21, 2013, 00:25:56
Tijdens de afgelopen degradatie/promotiewedstrijden tussen Dynamo Dresden en Vfl Osnabruck zat de sfeer er ook goed in:



Geweldig hoe men vanaf 6:13 Dynamo zingt.

Ze zingen bijna niks anders dan Dynamo Dresden, iedere keer een andere variant.
MI-Sider for Life

MP4L

Citaat van: Goudvinger op juni 21, 2013, 16:15:57
Gaat niet lukken hier. Sfeer maken = samenwerken.  :zucht

Klopt dat zal hier nooit lukken.. zij hebben daar 30.000 man die samen werkt als 1.. Bij Cambuur op noord kunnen 3000 nog niet eens 1 liedje gezamenlijk zingen. Wij moeten altijd 2 groepen ofzo hebben. Best irritant als je er tussen in staat :P ken nooit eens normaal met iemand mee zingen want dan word er in je oor een andere nummer gezongen.

RotterdamLeeuwarden

#369
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Yellow Army

Area 58

Destroyer

Citaat van: MP4L op juni 21, 2013, 16:44:18
Klopt dat zal hier nooit lukken.. zij hebben daar 30.000 man die samen werkt als 1.. Bij Cambuur op noord kunnen 3000 nog niet eens 1 liedje gezamenlijk zingen. Wij moeten altijd 2 groepen ofzo hebben. Best irritant als je er tussen in staat :P ken nooit eens normaal met iemand mee zingen want dan word er in je oor een andere nummer gezongen.

:0= wij zijn cambuur  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde


RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Nightmarelwd op juni 21, 2013, 16:33:26
Geweldig hoe men vanaf 6:13 Dynamo zingt.

Ze zingen bijna niks anders dan Dynamo Dresden, iedere keer een andere variant.

Eigenlijk al van minuut 1 is het zeer indrukkwekkend  :thumbsup
je zal er maar tussen staan, dan val je op als je NIET meedoet haha.
Ongelofelijk mooi gewoon :)

Wist niet dat Dresden ook zo'n ultra fanatieke aanhang had.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

 Ik ook niet. Zeer indrukwekkend. Niemand die ook maar peinst niet mee te doen. Geweldig  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22