Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

AL

Volgend seizoen dus geen vak 14 en 15 meer voor Cambuursupporters (wordt weer uitvak, huidige uitvak mag niet).
Ik verwacht dat dit de sfeer zeker ten goede komt!!

marrumer

Citaat van: AL op mei 04, 2013, 20:20:24
Volgend seizoen dus geen vak 14 en 15 meer voor Cambuursupporters (wordt weer uitvak, huidige uitvak mag niet).
Ik verwacht dat dit de sfeer zeker ten goede komt!!
aha, vandaar dat ze er niet bij stonden bij het seizoenskaart verlengingsformulier.

DC

Citaat van: AL op mei 04, 2013, 20:20:24
Volgend seizoen dus geen vak 14 en 15 meer voor Cambuursupporters (wordt weer uitvak, huidige uitvak mag niet).
Ik verwacht dat dit de sfeer zeker ten goede komt!!
Hopelijk komen de jongens die de laatste tijd in Vak 14 stonden nu weer naar Vak 13, dat zal de sfeer inderdaad zeer ten goede komen!  |:)

Ronnie tng

Citaat van: AL op mei 04, 2013, 20:20:24
Volgend seizoen dus geen vak 14 en 15 meer voor Cambuursupporters (wordt weer uitvak, huidige uitvak mag niet).
Ik verwacht dat dit de sfeer zeker ten goede komt!!

En waar heb je die info weg? Hoorde namelijk gister dat het uitvak op de oost tribune groter gemaakt zou worden.

Destroyer

Ik ben ook wel benieuwd naar info.  Blijf van 14 en 15 af  :(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Citaat van: Destroyer op mei 04, 2013, 20:45:12
Ik ben ook wel benieuwd naar info.  Blijf van 14 en 15 af  :(

Heb dit meerdere malen gehoord. Het huidige uitvak mag niet in eredivisie.
Keuze: Vak op oost groter maken, of weer vak 14/15. Dit laatste is het makkelijkst en minst kostbaar heb ik vernomen.
Volgens mij kun je ook geen seizoenkaart bestellen voor vak 14 of 15.
Ik weet het echter ook niet zeker.
Wellicht Denistel?

De Paashaas

ik meende ergens te lezen dat iemand zn seizoenskaart op vak 14 had verlengt.. hoe ken dat dan?

marrumer

Citaat van: De Paashaas op mei 04, 2013, 21:06:14
ik meende ergens te lezen dat iemand zn seizoenskaart op vak 14 had verlengt.. hoe ken dat dan?
vak 14 en 15 stonden er echt niet bij op het formulier.

Bernardo

Op het bestelformulier staat  gewoon vak 16 als uitvak aangegeven.

Destroyer

We zullen het wel zien.  Eerst genieten van het kampioenschap.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

0517

Van der Belt gaf vrijdagavond aan dat huidige uitvak wordt verbouwd: er komen plexiglaswanden zoal bij de Graafschap...

Destroyer

Dat klinkt al stuk beter. 
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Andre-Lwd

Citaat van: 0517 op mei 05, 2013, 18:54:23
Van der Belt gaf vrijdagavond aan dat huidige uitvak wordt verbouwd: er komen plexiglaswanden zoal bij de Graafschap...

Dat zou mooi zijn ja, veel beter dan die hekken die er nu staan. Zolang dat vak maar op Oost blijft.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 09:58:25
Dat zou mooi zijn ja, veel beter dan die hekken die er nu staan. Zolang dat vak maar op Oost blijft.

Dat had meteen gemoeten man !
Tis geen porum om vanuit het uitvak de wedstrijd te volgen  :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

debaas058

Citaat van: Treb op februari 26, 2013, 16:45:30
Ik irriteer me ook mateloos aan die trommel, we lijken af en toe wel het korps.

OPROTTEN MET DAT DING.  :thumbsup
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012