Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Voor op de wand klimmen, vuurwerk op het veld  en het bespugen van een steward. Niet voor het vuurwerk in het vak

SCC-J

Ik zeg go for it! Moet je eens zien hoe snel je een Sv hebt.

Gasgeve

Je krijgt tegenwoordig al een SV als je een vuuraansteker doorgeeft waarmee een fakkel wordt aangestoken, dus dat hoeven jullie Sarah niet te vragen hoor.

Nightmarelwd

Citaat van: 1992SCC op maart 06, 2016, 19:58:37
Ben ik met je eens! Bij thuiswedstrijden wordt het lastig ivm verboden maar in een uitvak kan het prima! Je zag bij de Graafschap toen duidelijk dat de spelers gemotiveerd werden van hun gekkenhuis. Zou bij ons denk ik ook zo werken, mannen als Peersman, Vytas, Nienhuis houden daar ook wel van geloof ik.

Onze spelers schrikken er eerder van heb ik het idee dit seizoen.

Tweemaal training met vuurwerk. Twee keer staan ze als lamstralen op het veld de volgende dag.

Na het incident met de cobra op het veld tijdens de training tegen dkv, wordt vuurwerk en ook fakkels een probleem.
Die ene onverlaat heeft het voor een ieder verkloot.


MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: siepelsjeu op maart 07, 2016, 11:58:35
Voor op de wand klimmen, vuurwerk op het veld  en het bespugen van een steward. Niet voor het vuurwerk in het vak

Vuurwerk op de tribune krijgen de clubs boetes voor.  Ook uitvak.

Een rookpot of flash light is al goed voor € 5000,00.

MI-Sider for Life

Casuals-lwd

#2435
Hou nou eens op met die achterlijke muziek in 't stadion  :R
Meer stadsmuziek @bvo

SCC-J

Blijf me verbazen dat men wel meezingt met een Hazes nummer en anti liederen maar bij pro Cambuur liederen de mondjes dicht blijven.

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op maart 20, 2016, 14:41:22
Blijf me verbazen dat men wel meezingt met een Hazes nummer en anti liederen maar bij pro Cambuur liederen de mondjes dicht blijven.

_O_



MI-Sider for Life

SCCdrachten

Citaat van: SCC-J op maart 20, 2016, 14:41:22
Blijf me verbazen dat men wel meezingt met een Hazes nummer en anti liederen maar bij pro Cambuur liederen de mondjes dicht blijven.

Omdat ze hazes kunnen mee meezingen en bij de pro Cambuur liederen geen idee hebben wat ze moeten zingen..

Ollie

Citaat van: SCCdrachten op maart 22, 2016, 11:38:18
Omdat ze hazes kunnen mee meezingen en bij de pro Cambuur liederen geen idee hebben wat ze moeten zingen..

:0= JELLE OLEE!

Dokkumer

Citaat van: SCCdrachten op maart 22, 2016, 11:38:18
Omdat ze hazes kunnen mee meezingen en bij de pro Cambuur liederen geen idee hebben wat ze moeten zingen..
Wat doen die lui dan bij Cambuur, of zijn ze zo verdwaasd dat ze denken dat ze bij Holland zingt Hazes zijn?

SCCdrachten

Citaat van: Dokkumer op maart 22, 2016, 21:48:03
Wat doen die lui dan bij Cambuur, of zijn ze zo verdwaasd dat ze denken dat ze bij Holland zingt Hazes zijn?

Wij hebben gewoon te maken met veel gloryhunters op de fanatieke vakken dat hoef ik jullie niet te vertellen toch :P
Sta zelf in veertien maar zie moeders met kinderen lopen meisjes van een jaar of zestien (moet kunnen  :D) dit gaat gewoon te koste van de sfeer..

Cor

Citaat van: SCCdrachten op maart 23, 2016, 09:32:34
Wij hebben gewoon te maken met veel gloryhunters op de fanatieke vakken dat hoef ik jullie niet te vertellen toch :P
Sta zelf in veertien maar zie moeders met kinderen lopen meisjes van een jaar of zestien (moet kunnen  :D) dit gaat gewoon te koste van de sfeer..

Sfeer lijdt onder de prestaties. Eens ophouden met janken over anderen, vanaf jullie kant komt af en toe ook maar bar weinig. We zetten onszelf graag op een voetstuk als het om sfeer gaat maar zijn vaker dan goed is maar een modaal publiek.

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op maart 23, 2016, 17:09:43
Sfeer lijdt onder de prestaties. Eens ophouden met janken over anderen, vanaf jullie kant komt af en toe ook maar bar weinig. We zetten onszelf graag op een voetstuk als het om sfeer gaat maar zijn vaker dan goed is maar een modaal publiek.
Ik pleit voor herinvoering van een trommel. Is nu een zooitje eilandjes. Uitvakjes overstemmen Noord. Pijnlijk.

Delfzijl/Cambuur

Nee he niet weer die trommel(vlies) discussie, trommel in het uit vak is al een ergernis.