Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: SCC-J op februari 01, 2016, 14:40:59
Wat me ook op valt is dat de anti liedjes jegens Foppe en bijker wel hard en massaal gezongen worden maar pro Cambuur nummers niet...
vooral op noord. De andere pro canbuur liedjes worden meer gedragen door het hele stadion

Jandehulk

Vanavond kom ik op Nederland 3 met mijn scc shirt aan bij Jan rijd rond om 20.00!!...cambuur till i dei!

Casuals-lwd

Waarom kon überhaupt iedereen zondag wel zingen, en tegen de Graafschap (heel belangrijk) niet.

1992SCC

Sfeer was vrijdag eindelijk ouderwets. Strijd en passie betaald zich uit!!! Hoop dat de spelers dit nu ook inzien!

denistel

zaterdag vanaf minuut 1 weer vol achter de ploeg staan ze hebben het meer
nodig dan ooit.en ook door gaan als het eens wat minder gaat in een wedstrijd.
we kenne de kop wel laten hangen maar dan vliegen we er zo wie zo uit.

Nightmarelwd

We staan er het hele seizoen achter, maar het lijkt of de heren die dit seizoen op het veld staan het niet interesseert.
MI-Sider for Life

denistel

iedereen mut met doen en dat gebeurd te weinig volgens mij.

SCC-J

Spelers hebben niet zoveel te klagen. Prestaties zijn niet alleen slecht maar ook de motivatie en inzet is belabberd bij deze selectie. dat de scheldkanonnades en fluitconcerten achterwegen blijven moeten ze al koesteren.


John Hiatt

Tweede helft.... Ouderwets...

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur LWD

Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2016, 01:09:52
Tweede helft.... Ouderwets...

Eerste helft.... Om te huilen...

siepelsjeu

Citaat van: Cambuur LWD op februari 28, 2016, 02:36:13
Eerste helft.... Om te huilen...
Tja dat begint natuurlijk bij je zelf, gewoon door blijven zingen

Nightmarelwd

We stonden met een groep van 14, de eerst helft in 12. Het was schrijnend, dat er uit 13 en 14, op een aantal seconden na, geen geluid kwam. Vak 12 waren een man 30 aan het zingen.
Tweede helft naar 14 gegaan.
Een paar lui knalde het vak in, roepen dat iedereen mee moest doen. Daarna bleef iedereen zingen.

Heerlijke sfeer en het eindresultaat op het veld top.
MI-Sider for Life

AL

2e helft top sfeer!!!

TopperM

Is het misschien niet weer eens een idee om war fakkels af te steken tijdens thuis/uitwedstrijden? Het valt mij de laatste tijd op dat veel clubs vuurwerk voor de tijd af steken (zie Excelsior afgelopen weekend en de graafschap hier In het uitvak) waarom gebeurt dat niet meer bij ons?