Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: dizzhead op februari 01, 2016, 09:20:50
Waar haal je dit vandaan, als ik vragen mag? Zonder link of bron roept het bij mij meer vragen op dan dat ik er echt wat mee kan. Bedankt.


/edit. Ik zie het al. Jij leest alleen de titels van een artikel?


Dit twitterde hij: "Zullen we afspreken dat figuren die stewards verwonden en spelers met de dood bedreigen geen 'fans' meer worden genoemd? #criminelen"

Dat voetbalzone dat onder de volgende titel neerzet, zegt meer over de kwaliteit van dat medium. :zucht   :wall   :R
KNVB-directeur omschrijft 'fans' Feyenoord en Cambuur als criminelen



zal voortaan beter lezen....las de titel en dacht ja hoor....

Marc S

Citaat van: legeips op februari 01, 2016, 09:36:03
eens..

Wat mij betreft moet de sfeer niet afhankelijk zijn van die mest snuivers 30 km verderop..
Ik weet zeker als het elke thuis wedstrijd een feest qua sfeer is, dat er tegenstanders zijn die onder de druk bezwijken en dat spelers dat als een extra prikkel zien om hier te komen spelen.

Mooi spandoek "legends" Waarom die mooie doeken niet vaker uit de doeken doen


In een perfecte wereld zou dit kunnen. Maar een bijzondere wedstrijd zorgt overal en altijd voor meer sfeer.

Nightmarelwd

Citaat van: legeips op februari 01, 2016, 09:36:03
eens..

Wat mij betreft moet de sfeer niet afhankelijk zijn van die mest snuivers 30 km verderop..
Ik weet zeker als het elke thuis wedstrijd een feest qua sfeer is, dat er tegenstanders zijn die onder de druk bezwijken en dat spelers dat als een extra prikkel zien om hier te komen spelen.

Mooi spandoek "legends" Waarom die mooie doeken niet vaker uit de doeken doen

Hoeveel maanden werk er in dit doek zitten?
MI-Sider for Life

speculeter

Het legends doek zat 3 maanden werk in hoorde ik van de jongen achter mij die het spandoek naar beneden moest takelen.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op februari 01, 2016, 10:42:13
Het legends doek zat 3 maanden werk in hoorde ik van de jongen achter mij die het spandoek naar beneden moest takelen.
Met dit soort sfeer acties onderscheiden wij ons op een positieve manier van de andere club's.
Alle waardering naar de makers en bedenkers van dit soort acties.

scc-aaron


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Citaat van: siepelsjeu op januari 31, 2016, 23:21:36
Respect naar bovenste deel van vak 11/12 die de hele wedstrijd zongen
Net als 14

scc-aaron


Collingwood

Had de doeken nog niet goed gezien omdat ik zelf achter het Legends-doek zat op oost. Maar inderdaad, ze zijn schitterend. Complimenten voor de makers!
Kalmte alleen kan u redden.

Nightmarelwd

Onderstaande tekst komt van www.indehekken.net

De sfeer was als vanouds in Leeuwarden en het is hoe dan ook te hopen dat de club behouden mag blijven voor de Eredivisie...

Ik lees alleen maar positieve dingen over de sfeer gisteren.

Ik vond het gisteren sommige momenten juist top andere momenten matig.




MI-Sider for Life

JurjenS7

Vergeleken met rest seizoen, Ja sfeer was fantastisch.
Vergeleken met voorgaande derbys, Nee dan was de sfeer droevig.

We zijn ook een beetje verwend. Waar vroeger de derby een zeldzame gebeurtenis was. Iedereen keek er maanden na uit. Is dit de 6e keer in 3 jaar..

Nightmarelwd

Citaat van: JurjenS7 op februari 01, 2016, 12:15:40
Vergeleken met rest seizoen, Ja sfeer was fantastisch.
Vergeleken met voorgaande derbys, Nee dan was de sfeer droevig.

We zijn ook een beetje verwend. Waar vroeger de derby een zeldzame gebeurtenis was. Iedereen keek er maanden na uit. Is dit de 6e keer in 3 jaar..

Alleen het eerste seizoen was top met de derby. Vorig seizoen was slecht.
MI-Sider for Life

hobbes

Citaat van: JurjenS7 op februari 01, 2016, 12:15:40
Vergeleken met rest seizoen, Ja sfeer was fantastisch.
Vergeleken met voorgaande derbys, Nee dan was de sfeer droevig.

We zijn ook een beetje verwend. Waar vroeger de derby een zeldzame gebeurtenis was. Iedereen keek er maanden na uit. Is dit de 6e keer in 3 jaar..

Ja, het wordt tijd dat Dkv degradeert

SCC-J

Wat me ook op valt is dat de anti liedjes jegens Foppe en bijker wel hard en massaal gezongen worden maar pro Cambuur nummers niet...