Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: AL op januari 31, 2016, 21:53:00
Zelfs in de derby is de sfeer ver te zoeken.
Lijkt alsof iedereen zich al neergelegd heeft bij directe degradatie.
Of je had oordoppen in of ik had het geluid extra hard staan, maar vond de sfeer zeker niet ver te zoeken.

AL

Laatste half uur vond ik het erg gelaten terwijl er nog kans was op meer. Het is in ieder geval niet meer zoals 1e seizoen of tegen Ado thuis toen we 90 minuten bleven gaan en punten pakten door het publiek.

Dokkumer

Citaat van: AL op januari 31, 2016, 22:27:28
Laatste half uur vond ik het erg gelaten terwijl er nog kans was op meer. Het is in ieder geval niet meer zoals 1e seizoen of tegen Ado thuis toen we 90 minuten bleven gaan en punten pakten door het publiek.
Dat zie je overal bij gepromoveerde clubs. Het eerste jaar is het razend enthousiast, in het tweede jaar wordt het al wat minder en in het derde jaar is er de gewenning. Hoe jammer het ook is, want een 90 minuten lang meelevende 12e man is absoluut een meerwaarde voor de spelers.

siepelsjeu

Respect naar bovenste deel van vak 11/12 die de hele wedstrijd zongen

gewoon een fan

Echt flauwekul dit, ik vond de sfeer echt heel goed hoor  :thumbsup

Vlampiep

Dikke prima voor de mooie spandoeken, vlaggen en aanmoedigen van de spelers.
Bij de opkomst van de spelers had ik kippenvel, man wat mooi.
De omrop Boer Arjen,  probeerde een interview een DKV speler in de mond te leggen dat de sfeer intimiderend was. Maar de DKV-er liet weten het prachtig te vinden.
Het enige wat je merkte, maar dat had ik zelf ook, de anticlimax mbt de punten verdeling na afloop van de burenruzie.
Nogmaals prachtige sfeer acties en hopelijk gaat dit er mede voor zorgen dat onze mooie club behouden blijft voor het hoogste niveau.

666

Weer een top sfeertje....

Dat gezeik iedere x dat de sfeer zo slecht is.
Moet je de wedstrijden maar eens terugkijken op tv. Echt geweldig wat Nederland ingeslingerd wordt. Daar mogen de meeste clubs een voorbeeld aan nemen.

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Knvb directeur vond het maar niks lees ik wel....
Feyenoord en cambuur supporters noemt hij criminelen.

dizzhead

#2378
Citaat van: speculeter op februari 01, 2016, 09:15:13
Knvb directeur vond het maar niks lees ik wel....
Feyenoord en cambuur supporters noemt hij criminelen.

Waar haal je dit vandaan, als ik vragen mag? Zonder link of bron roept het bij mij meer vragen op dan dat ik er echt wat mee kan. Bedankt.


/edit. Ik zie het al. Jij leest alleen de titels van een artikel?


Dit twitterde hij: "Zullen we afspreken dat figuren die stewards verwonden en spelers met de dood bedreigen geen 'fans' meer worden genoemd? #criminelen"

Dat voetbalzone dat onder de volgende titel neerzet, zegt meer over de kwaliteit van dat medium. :zucht   :wall   :R
KNVB-directeur omschrijft 'fans' Feyenoord en Cambuur als criminelen




Unknown

#2379
Citaat van: speculeter op februari 01, 2016, 09:15:13
Knvb directeur vond het maar niks lees ik wel....
Feyenoord en cambuur supporters noemt hij criminelen.

Las het ook. Wij een Feyenoord hebben misschien figuren die valen vanuit het fan zijn, maar hij baalt zelf ook als directeur, hoe noemen we dat? Ook maar crimineel. Dikke boef. Beetje open deuren intrappen

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

El Ma-kri-niii

Citaat van: speculeter op februari 01, 2016, 09:15:13
Knvb directeur vond het maar niks lees ik wel....
Feyenoord en cambuur supporters noemt hij criminelen.
Beetje overdreven. De vuurwerkgooier noemt hij een crimineel.

@OostveenBert: Zullen we afspreken dat figuren die stewards verwonden en spelers met de dood bedreigen geen 'fans' meer worden genoemd?#criminelen

legeips

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 01, 2016, 09:23:34
Beetje overdreven. De vuurwerkgooier noemt hij een crimineel.

@OostveenBert: Zullen we afspreken dat figuren die stewards verwonden en spelers met de dood bedreigen geen 'fans' meer worden genoemd?#criminelen

Blatter en platini dat zijn pas criminelen..
En dan vraag ik me ook nog eens af hoe schoon de handjes zijn van de bestuursleden bij de KNVB zijn, maar ook bij al die andere voetbal instellingen in de wereld.

Maar ik keur het gedrag van de doodsbedreigers in Rotterdam en onze vuurwerk gooier hiermee niet goed.

legeips

Citaat van: 666 op februari 01, 2016, 08:26:04
Weer een top sfeertje....

Dat gezeik iedere x dat de sfeer zo slecht is.
Moet je de wedstrijden maar eens terugkijken op tv. Echt geweldig wat Nederland ingeslingerd wordt. Daar mogen de meeste clubs een voorbeeld aan nemen.

eens..

Wat mij betreft moet de sfeer niet afhankelijk zijn van die mest snuivers 30 km verderop..
Ik weet zeker als het elke thuis wedstrijd een feest qua sfeer is, dat er tegenstanders zijn die onder de druk bezwijken en dat spelers dat als een extra prikkel zien om hier te komen spelen.

Mooi spandoek "legends" Waarom die mooie doeken niet vaker uit de doeken doen

denistel

trots op dit punt hoor. had er zelf een hard hoofd in dat er bij achterstand of verlies
het zo zou gaan.maar de kalmte is bewaard en mooie doeken en af en toe een herrie
wat niet 1 andere club in ons land heeft.