Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Citaat van: Unknown op maart 24, 2016, 23:14:13
Ze waren er wel. Tussen 12 en 11 in vooraan
Met opzet niet gezongen? Want hoorde zoals gewoonlijk alleen het bovenste deel van 12

Daddy T.

Citaat van: siepelsjeu op maart 25, 2016, 07:33:10
Met opzet niet gezongen? Want hoorde zoals gewoonlijk alleen het bovenste deel van 12

Lees Nightmare zijn bericht nog eens waar je gisteren op reageerde, dan is deze vraag overbodig.. :zucht 
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

de Kale

Citaat van: siepelsjeu op maart 25, 2016, 07:33:10
Met opzet niet gezongen? Want hoorde zoals gewoonlijk alleen het bovenste deel van 12

Dus jij zingt ook niet?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: de Kale op maart 25, 2016, 09:35:55
Dus jij zingt ook niet?

Voor het zingen de kerk uit :_schater

Ronnie tng

Citaat van: Daddy T. op maart 25, 2016, 09:19:16
Lees Nightmare zijn bericht nog eens waar je gisteren op reageerde, dan is deze vraag overbodig.. :zucht

Toch niet, want stond er zelf ook bij en moet heel eerlijk bekennen dat er van het groepje van ons ook maar een aantal zeer fanatiek waren. Is niet zo dat we met 20 man vak 13 even op de kop zette. Sowieso vaak tam tot er genoeg berenburg in zit :-)

siepelsjeu


SCCdrachten

Citaat van: Destroyer op maart 24, 2016, 07:55:03
Ik snap jou niet. In vak 14 staan toch minimaal 300 a 500 gasten die zich om de zogenaamde sfeer zouden moeten bekommeren. Al deze supporters houden hun bek omdat er verderop een paar moeders met tieners in het vak staan? Zo van, "kijk daar staat een moeder met een dochter, dan houden wij de bek wel dicht"

Hou toch op man, lachwekkend  :_schater Zelf de bek open trekken in goede en slechte tijden!

Kom de eerstvolgende keer maar eens langs dan kun je het met eigen ogen ervaren..er staat gewoon te weinig jongens in die meedoen en dat komt omdat we veel te veel jongens zijn kwijt geraakt de laatste 2 jaar doormiddel van een SV

1992SCC

komt omdat de trommel weg is. Zodra er een uitvak is mét trommel kunnen wij het ritme niet meer aan. Sowieso al niet trouwens, ook niet als er een leeg uitvak zou zijn. Trommel is de enige optie... maar daar schijnt geen vrijwilliger voor te zijn?  (en nee ik hoef zelf niet te trommelen)  :X

SCC-J

#2468
In Leeuwarden zie je ze niet
Frank de boer zijn moeder is een hoer.
Joden branden het best.

Vak 14 bedenk nieuwe liedjes of zing bovenstaande niet!!
Wat was dat weet treurig zeg.

De anti liedjes deden het weet lekker maar bij de pro liedjes weer de kaken op elkaar.

V-man

Het geel en blauw zit in het bloed das de club waar je het allemaal voor doet! :0= :0= :0= :0= :0= :0= :0= :0=

fred

Heel even was de oude sfeer terug. Heel even...

666

Citaat van: SCC-J op april 10, 2016, 00:14:56
In Leeuwarden zie je ze niet
Frank de boer zijn moeder is een hoer.
Joden branden het best.

Vak 14 bedenk nieuwe liedjes of zing bovenstaande niet!!
Wat was dat weet treurig zeg.

De anti liedjes deden het weet lekker maar bij de pro liedjes weer de kakken op elkaar.

Ik ben heel wat gewend, maar doe die sneue liedjes aub niet. Liever je eigen team aanmoedigen dan anti liedjes zingen. Vooral dat Utrecht liedje, tenenkrommend.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

gewoon een fan

Citaat van: fred op april 10, 2016, 01:30:08
Heel even was de oude sfeer terug. Heel even...

Inderdaad heel even en dat bezorgde mij weer eens kippenvel  :thumbsup

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op april 10, 2016, 00:14:56
In Leeuwarden zie je ze niet
Frank de boer zijn moeder is een hoer.
Joden branden het best.

Vak 14 bedenk nieuwe liedjes of zing bovenstaande niet!!
Wat was dat weet treurig zeg.

De anti liedjes deden het weet lekker maar bij de pro liedjes weer de kakken op elkaar.

Ben het met je eens.

Tweede helft was er iets van sfeer. 15 minuten en daarna was het weer klaar.

Andere vakken ook niet gehoord op de 15 minuten na.



MI-Sider for Life

PePe

We werden even overmoedig, en boem het was zo 0 - 1.