Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

SCCdrachten

Citaat van: Cor op maart 23, 2016, 17:09:43
Sfeer lijdt onder de prestaties. Eens ophouden met janken over anderen, vanaf jullie kant komt af en toe ook maar bar weinig. We zetten onszelf graag op een voetstuk als het om sfeer gaat maar zijn vaker dan goed is maar een modaal publiek.

Jij snapt het ! doe je nu zo dom ? als je 150 man in een vak hebt staan wat sfeer brengt is heel wat anders dan dat er hier en daar een stuk of 10 staan..het massaal anders wud het em niet

Destroyer

Citaat van: SCCdrachten op maart 24, 2016, 06:16:23
Jij snapt het ! doe je nu zo dom ? als je 150 man in een vak hebt staan wat sfeer brengt is heel wat anders dan dat er hier en daar een stuk of 10 staan..het massaal anders wud het em niet

Ik snap jou niet. In vak 14 staan toch minimaal 300 a 500 gasten die zich om de zogenaamde sfeer zouden moeten bekommeren. Al deze supporters houden hun bek omdat er verderop een paar moeders met tieners in het vak staan? Zo van, "kijk daar staat een moeder met een dochter, dan houden wij de bek wel dicht"

Hou toch op man, lachwekkend  :_schater Zelf de bek open trekken in goede en slechte tijden!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Cor op maart 23, 2016, 17:09:43
Sfeer lijdt onder de prestaties. Eens ophouden met janken over anderen, vanaf jullie kant komt af en toe ook maar bar weinig. We zetten onszelf graag op een voetstuk als het om sfeer gaat maar zijn vaker dan goed is maar een modaal publiek.

En niet anders blijkt nu helaas! Tsja, mij springen de tranen ook in de ogen als Roda een vak vol vlaggen, vuurwerk en andere tifosi voorafgaande de wedstrijd presenteert, terwijl bij ons weer eens niks gedaan wordt bij de laatste belangrijke wedstrijden.  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: SCCdrachten op maart 24, 2016, 06:16:23
Jij snapt het ! doe je nu zo dom ? als je 150 man in een vak hebt staan wat sfeer brengt is heel wat anders dan dat er hier en daar een stuk of 10 staan..het massaal anders wud het em niet

Misschien kom ik er al wat langer dan jij? En kom ik uit een tijd waarin sfeer niet georganiseerd werd maar er was? Ja man,m dat waren nog eens tijden. Sta in vak 11 en kan je melden dat de inbreng van 13 en 14 de laatste tijd vaak minimaal is.

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op maart 24, 2016, 07:57:26
En niet anders blijkt nu helaas! Tsja, mij springen de tranen ook in de ogen als Roda een vak vol vlaggen, vuurwerk en andere tifosi voorafgaande de wedstrijd presenteert, terwijl bij ons weer eens niks gedaan wordt bij de laatste belangrijke wedstrijden.  :O

Kom de volgende keer gezellig bij ons een fakkel aansteken of een rookpot of een flashlight. Is het direct je laatste wedstrijd.  :_schater

MI-Sider for Life

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cor op maart 24, 2016, 08:38:56
Misschien kom ik er al wat langer dan jij? En kom ik uit een tijd waarin sfeer niet georganiseerd werd maar er was? Ja man,m dat waren nog eens tijden. Sta in vak 11 en kan je melden dat de inbreng van 13 en 14 de laatste tijd vaak minimaal is.

Mooi was dat Cor he met de MI side op zuid, inschuiven aub inschuiven....en maar proppen in de tribunes, DS, Psv :D

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op maart 24, 2016, 07:55:03
Ik snap jou niet. In vak 14 staan toch minimaal 300 a 500 gasten die zich om de zogenaamde sfeer zouden moeten bekommeren. Al deze supporters houden hun bek omdat er verderop een paar moeders met tieners in het vak staan? Zo van, "kijk daar staat een moeder met een dochter, dan houden wij de bek wel dicht"

Hou toch op man, lachwekkend  :_schater Zelf de bek open trekken in goede en slechte tijden!

Ik heb tegen Zwolle in 12 gestaan met 20 anderen uit veertien. De enige die ik af en toe hoorde zingen was 14 en de mannen waar ik in 12 mee stond.  Dus begin nou niet dat er uit veertien geen actie komt.
Tweede helft Zwolle wij terug vak 14 in. Met een aantal vak 13 in gelopen en roepen dat iedereen mee moet doen. Zover is het ondertussen bij ons.

De club is kapot aan het gaan qua sfeer omdat de meeste mensen een grote smoel hebben over anderen, maar zelf de bek niet opentrekken in het stadion. Maakt niet uit welke tribune je zit. Oost is bij goede resultaten mee te krijgen, maar nu het slecht gaat doen ze alleen mee bij Ga staan als je voor Cambuur bent.

Wij in veertien willen altijd, maar als de rest van de tribune liever liederen tegen de scheids gaan roepen tsja dan is het klaar.

Volgend jaar JL zitten en staan er nog 6000 supporters in het stadion, zijn de dagjesmensen verdwenen.

Dit bestuur, veiligheidsmensen zijn hard op weg om er een dode club van te maken. Je hoeft maar een scheet te laten en je mag 18 maanden niet naar binnen.




MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Cor op maart 24, 2016, 08:38:56
Misschien kom ik er al wat langer dan jij? En kom ik uit een tijd waarin sfeer niet georganiseerd werd maar er was? Ja man,m dat waren nog eens tijden. Sta in vak 11 en kan je melden dat de inbreng van 13 en 14 de laatste tijd vaak minimaal is.

Sfeer was er vroeger niet Cor. Was alleen ons middenvak dat zong. Rest van het stadion zong niet mee.
Sfeer was toen niet geregisseerd en nu ook niet.
MI-Sider for Life

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op maart 24, 2016, 20:34:12
Ik heb tegen Zwolle in 12 gestaan met 20 anderen uit veertien. De enige die ik af en toe hoorde zingen was 14 en de mannen waar ik in 12 mee stond.  Dus begin nou niet dat er uit veertien geen actie komt.
Tweede helft Zwolle wij terug vak 14 in. Met een aantal vak 13 in gelopen en roepen dat iedereen mee moet doen. Zover is het ondertussen bij ons.

De club is kapot aan het gaan qua sfeer omdat de meeste mensen een grote smoel hebben over anderen, maar zelf de bek niet opentrekken in het stadion. Maakt niet uit welke tribune je zit. Oost is bij goede resultaten mee te krijgen, maar nu het slecht gaat doen ze alleen mee bij Ga staan als je voor Cambuur bent.

Wij in veertien willen altijd, maar als de rest van de tribune liever liederen tegen de scheids gaan roepen tsja dan is het klaar.

Volgend jaar JL zitten en staan er nog 6000 supporters in het stadion, zijn de dagjesmensen verdwenen.

Dit bestuur, veiligheidsmensen zijn hard op weg om er een dode club van te maken. Je hoeft maar een scheet te laten en je mag 18 maanden niet naar binnen.

Dat laatste is het meest verschrikkelijke van onze club. in JL was idd de sfeer beter!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op maart 24, 2016, 20:25:35
Kom de volgende keer gezellig bij ons een fakkel aansteken of een rookpot of een flashlight. Is het direct je laatste wedstrijd.  :_schater

Ja, dat is het verschrikkelijke aan onze club. Het volkse is er compleet af.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op maart 24, 2016, 20:41:31
Ja, dat is het verschrikkelijke aan onze club. Het volkse is er compleet af.
Het zijn de voetbal bonden, met name de KNVB die clubs hoge boetes opleggen bij overtreding van de door hun gestelde regels.
Cambuur kan zich wat dat betreft veel minder permitteren dan bv een Twente, Ajax enz.
Dus wat dat betreft kiest de club eieren voor hun geld.
Het volkse heeft mijn inziens weinig te maken met vuurwerk en aanverwante artikelen, maar meer met de cultuur en visie.

Delfzijl/Cambuur

Komt ook door idioten met vuurwerkbommen, relschoppers en gasten die hun grenzen niet kennen. Logisch dat de club dan genoodzaakt is om te teugels strak aan te trekken.
En zoals altijd moeten de goede sfeermakers en het goede publiek het dan ontgelden.
Maar vroeger was er echt wel sfeer hoor, niet zoals nu met geweldig mooie doeken en acties op de tribunes, maar anders.
En het hoort misschien niet zo, maar het is wel begrijpelijk dat de sfeer daalt als het minder gaat.
Zoals tegen Roda ook als je dat spel ziet, kun je toch niet meer dolenthousiast op de tribune blijven.
Gewoon omdat het je zeer doet dat op het veld niks goed gaat en lukt.
En op midden Oost wordt best wel meegezongen en geroepen want daar zit ik zelf ook.
Het valt alleen niet op denk ik.

siepelsjeu

Citaat van: Nightmarelwd op maart 24, 2016, 20:34:12
Ik heb tegen Zwolle in 12 gestaan met 20 anderen uit veertien. De enige die ik af en toe hoorde zingen was 14 en de mannen waar ik in 12 mee stond.  Dus begin nou niet dat er uit veertien geen actie komt.
Tweede helft Zwolle wij terug vak 14 in. Met een aantal vak 13 in gelopen en roepen dat iedereen mee moet doen. Zover is het ondertussen bij ons.

De club is kapot aan het gaan qua sfeer omdat de meeste mensen een grote smoel hebben over anderen, maar zelf de bek niet opentrekken in het stadion. Maakt niet uit welke tribune je zit. Oost is bij goede resultaten mee te krijgen, maar nu het slecht gaat doen ze alleen mee bij Ga staan als je voor Cambuur bent.

Wij in veertien willen altijd, maar als de rest van de tribune liever liederen tegen de scheids gaan roepen tsja dan is het klaar.

Volgend jaar JL zitten en staan er nog 6000 supporters in het stadion, zijn de dagjesmensen verdwenen.

Dit bestuur, veiligheidsmensen zijn hard op weg om er een dode club van te maken. Je hoeft maar een scheet te laten en je mag 18 maanden niet naar binnen.
Waar stonden jullie in 12 dan? Nergens gezien

Cor

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 24, 2016, 20:30:59
Mooi was dat Cor he met de MI side op zuid, inschuiven aub inschuiven....en maar proppen in de tribunes, DS, Psv :D

Geweldig, en zo mooi wordt het niet snel weer. Geen internet, geen mobiel, geen trommel, geen muziek na een goal. Maar altijd topsfeer. Spontaniteit verdwijnt snel tegenwoordig.

Unknown

Citaat van: siepelsjeu op maart 24, 2016, 22:17:19
Waar stonden jullie in 12 dan? Nergens gezien

Ze waren er wel. Tussen 12 en 11 in vooraan