Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: TopperM op februari 28, 2016, 11:20:28
Is het misschien niet weer eens een idee om war fakkels af te steken tijdens thuis/uitwedstrijden? Het valt mij de laatste tijd op dat veel clubs vuurwerk voor de tijd af steken (zie Excelsior afgelopen weekend en de graafschap hier In het uitvak) waarom gebeurt dat niet meer bij ons?

1 woord.

Stadionverbod

Yellow Army

Heerlijke 2e helft. Met name het 10 min duren Cambuur Lwd ole aan het begin van de 2e helft was lekker.
Area 58

TopperM

Citaat van: pvanbuijtene op februari 28, 2016, 11:23:30
1 woord.

Stadionverbod
kan de KVC niet gewoon een afspraak maken met de directie dat ze een pyro actie houden?

pvanbuijtene

Citaat van: TopperM op februari 28, 2016, 11:42:34
kan de KVC niet gewoon een afspraak maken met de directie dat ze een pyro actie houden?

Heb idd geen idee wat daar mogelijk is, maar op tribune is gewoon strafbaar dacht ik, dus neem aan dat die van Zwolle ook sv krijgt, helaas.

thankyou

Citaat van: Nightmarelwd op februari 28, 2016, 08:27:14
We stonden met een groep van 14, de eerst helft in 12. Het was schrijnend, dat er uit 13 en 14, op een aantal seconden na, geen geluid kwam. Vak 12 waren een man 30 aan het zingen.
Tweede helft naar 14 gegaan.
Een paar lui knalde het vak in, roepen dat iedereen mee moest doen. Daarna bleef iedereen zingen.

Heerlijke sfeer en het eindresultaat op het veld top.
Goed opgetreden 2e helft.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

scc-aaron

Citaat van: Yellow Army op februari 28, 2016, 11:33:43
Heerlijke 2e helft. Met name het 10 min duren Cambuur Lwd ole aan het begin van de 2e helft was lekker.

zat te genieten

Casuals-lwd

Het was wel duidelijk te zien dat we gewonnen hebben door de 12e man.  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

wie kan mij vertellen hoe het lied heet dat bij opkomst wordt gedraaid. Ik wil em gebruiken in een filmpje.

B.v.d. _O_ _O_
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2016, 12:47:17
wie kan mij vertellen hoe het lied heet dat bij opkomst wordt gedraaid. Ik wil em gebruiken in een filmpje.

B.v.d. _O_ _O_

Welke, die vlak na het aftellen?
In Henk en Sandor we trust

Drumfather SCC

Jordan & Baker- Explode

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

1992SCC

Citaat van: TopperM op februari 28, 2016, 11:20:28
Is het misschien niet weer eens een idee om war fakkels af te steken tijdens thuis/uitwedstrijden? Het valt mij de laatste tijd op dat veel clubs vuurwerk voor de tijd af steken (zie Excelsior afgelopen weekend en de graafschap hier In het uitvak) waarom gebeurt dat niet meer bij ons?

Ben ik met je eens! Bij thuiswedstrijden wordt het lastig ivm verboden maar in een uitvak kan het prima! Je zag bij de Graafschap toen duidelijk dat de spelers gemotiveerd werden van hun gekkenhuis. Zou bij ons denk ik ook zo werken, mannen als Peersman, Vytas, Nienhuis houden daar ook wel van geloof ik.

SCC-J

Citaat van: 1992SCC op maart 06, 2016, 19:58:37
Ben ik met je eens! Bij thuiswedstrijden wordt het lastig ivm verboden maar in een uitvak kan het prima! Je zag bij de Graafschap toen duidelijk dat de spelers gemotiveerd werden van hun gekkenhuis. Zou bij ons denk ik ook zo werken, mannen als Peersman, Vytas, Nienhuis houden daar ook wel van geloof ik.
De Graafschap heeft hiervoor een boete gekregen en aantal personen een SV. Als jullie dat allemaal graag willen hebben, prima maar draag dan ook de risico's.

1992SCC

Citaat van: SCC-J op maart 06, 2016, 21:24:31
De Graafschap heeft hiervoor een boete gekregen en aantal personen een SV. Als jullie dat allemaal graag willen hebben, prima maar draag dan ook de risico's.

Ah oke wist ik niet......................... Helaas! Dan maar supporten met de keeltjes ;)

scc-aaron

#2429
Citaat van: SCC-J op maart 06, 2016, 21:24:31
De Graafschap heeft hiervoor een boete gekregen en aantal personen een SV. Als jullie dat allemaal graag willen hebben, prima maar draag dan ook de risico's.

Vanwege vuurwerk op het veld gooien zullen ze wel een boete hebben gehad. Niet vanwege vuurwerk in het uitvak.