Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Citaat van: diekhuzen op januari 25, 2016, 22:43:29
Jason trommel  8P

Haha, kan me nog een dagje met school herinneren waarbij hij met Chris de Wagt en AG de Vries ons ging begeleiden in het stadion. Mooie tijden!
:koffie

Zuid1991

Citaat van: Cambuur123 op januari 25, 2016, 22:23:40
Eens dat trommel terug moet. Mensen hier denken dus dat het spel wel invloed heeft op de sfeer, maar de sfeer niet op het spel? Apart.

Ik kom al 26 jaar bij cambuur om te weten dat we een voor eredivisie begrippen een goede sfeer hebben.
Ja de ene wedstrijd is de andere niet!
Laten we er met z'n allen voor zorgen dat alle thuiswedstrijden die nu nog komen we er een heksenketel van maken!
Er alles aan doen met sien allen! En de heren op het veld de luiers afdoen voor woensdag!

1992SCC

Gekkenhuis zaterdag op de training!  :_spank :_spank :_spank :_spank :_spank :_spank :_spank

DayDreamer

Citaat van: 1992SCC op januari 28, 2016, 00:48:27
Gekkenhuis zaterdag op de training!  :_spank :_spank :_spank :_spank :_spank :_spank :_spank

Nog maar meer druk erop  :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op januari 28, 2016, 08:47:25
Nog maar meer druk erop  :thumbsup
Blijven we toch lekker thuis en gaan de dames "profs" op een enkeling na in de Eredivisie kantklossen spelen. Daar komen geen duizenden mensen bij de laatste training.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 09:54:19
Blijven we toch lekker thuis en gaan de dames "profs" op een enkeling na in de Eredivisie kantklossen spelen. Daar komen geen duizenden mensen bij de laatste training.

Misschien wel een goed idee voor het grootste gedeelte van deze selectie.

papier

Ondanks dat er een grote kans is dat we er (al dan niet direct) uitvliegen wordt de financiƫle situatie beter, hebben we vorig jaar ons beste klassering aller tijden ooit behaald en spelen we al 3 jaar op rij eredivisie wat ook nog nooit is voorgekomen. Natuurlijk ben je niet in een keer een stabiele eredivisieploeg maar de randvoorwaarden voor een stabiele toekomst zijn gezet. Hulde.

sccambuurlwdd

Zaterdag en zondag knallen. Aan ons mag het niet liggen.

Unify

Citaat van: papier op januari 28, 2016, 12:08:15
Ondanks dat er een grote kans is dat we er (al dan niet direct) uitvliegen wordt de financiƫle situatie beter, hebben we vorig jaar ons beste klassering aller tijden ooit behaald en spelen we al 3 jaar op rij eredivisie wat ook nog nooit is voorgekomen. Natuurlijk ben je niet in een keer een stabiele eredivisieploeg maar de randvoorwaarden voor een stabiele toekomst zijn gezet. Hulde.

Financieel gezien gaat het telkens beter, al helemaal als je je bedenkt dat we een aantal jaar terug nog bij het gemeentehuis stonden en op de rand van de afgrond! Wat dat aan gaat hebben we reuze stappen gemaakt en zitten we zelfs in categorie 3, petje af! Ik hoop dat we een deze maanden groen licht krijgen wat betreft een nieuw stadion en vanaf dan kan je echt hard groeien en een stabiele eredivisieclub worden. Of je dan in de Jupiler league speelt of in de Eredivisie....in beide gevallen al het dan snel stukken beter gaan lijkt mij! |:)

Johan058...

Citaat van: Unify op januari 28, 2016, 12:46:42
Financieel gezien gaat het telkens beter, al helemaal als je je bedenkt dat we een aantal jaar terug nog bij het gemeentehuis stonden en op de rand van de afgrond! Wat dat aan gaat hebben we reuze stappen gemaakt en zitten we zelfs in categorie 3, petje af! Ik hoop dat we een deze maanden groen licht krijgen wat betreft een nieuw stadion en vanaf dan kan je echt hard groeien en een stabiele eredivisieclub worden. Of je dan in de Jupiler league speelt of in de Eredivisie....in beide gevallen al het dan snel stukken beter gaan lijkt mij! |:)
inderdaad.

Ravnajuv

Is jullie M.I Side doek gejat? Er staan wat sukkeltjes onherkenbaar met dat doek op het Heerenveenforum
blau en wyt, foar altyd

Cambuur LWD

Citaat van: Ravnajuv op januari 30, 2016, 12:32:56
Is jullie M.I Side doek gejat? Er staan wat sukkeltjes onherkenbaar met dat doek op het Heerenveenforum

Is vorig jaar gebeurd

el haj

Citaat van: Cambuur LWD op januari 30, 2016, 12:45:16
Is vorig jaar gebeurd

Reageer nou niet op die gast joh.

AL

Zelfs in de derby is de sfeer ver te zoeken.
Lijkt alsof iedereen zich al neergelegd heeft bij directe degradatie.

mario

Citaat van: AL op januari 31, 2016, 21:53:00
Zelfs in de derby is de sfeer ver te zoeken.
Lijkt alsof iedereen zich al neergelegd heeft bij directe degradatie.
Wat een onzin