Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Sfeer had nog winterstop

Zuid1991

Respekt voor het doek voor 'b'.
Komende 2 wedstrijden wat punten sprokkelen en dan tegen dkv maar weer laten zien waarom wij de beste sfeerclub van het noorden zijn!!!!

fred

Citaat van: Zuid1991 op januari 17, 2016, 20:03:15
Respekt voor het doek voor 'b'.
Komende 2 wedstrijden wat punten sprokkelen en dan tegen dkv maar weer laten zien waarom wij de beste sfeerclub van het noorden zijn!!!!

Dan kan het ineens wel weer  ;(

Zuid1991

Ach...ik denk dat wij het als twaalfde man altijd kritisch bekijken...
Andere clubs vinden de sfeer altijd top

Oosttribune

Dat gezeik over de sfeer. Het is hier nog altijd veel fanatieker dan in 80 procent van de eredivisie stadions. Afgelopen seizoenen heel veel uitwedstrijden meegemaakt en overal dooie boel.

Ik hoef geen sfeerclub te zijn, ik hoef niet in de krant met vijfduizend man op de tribune, ik wil graag een volksclub zijn en daar kan het ook wel eens stil zijn op de tribune. Moet je naar de beleving kijken op west zuid en oost dat was vroeger ook wel eens anders.

Mooi doekje voor B zaterdag, top

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op januari 17, 2016, 19:37:18


Juist op dat moment doet iemand het doek omhoog.
Andere foto´s duidelijk een B te zien.
MI-Sider for Life

1992SCC

Trommelaar waar bist?? We hebben je nodig tegen dkv |:) t moet kolken en dat ken niet met 1 tribune! de rest kan niet meekomen!!!!!!!!

siepelsjeu

Citaat van: 1992SCC op januari 24, 2016, 19:52:59
Trommelaar waar bist?? We hebben je nodig tegen dkv |:) t moet kolken en dat ken niet met 1 tribune! de rest kan niet meekomen!!!!!!!!
Pak de trommel dan ;)

Zuid1991

Nee....Zonder trommel ook genoeg sfeerwedstrijden meegemaakt dit jaar! Het ligt naar mijn inziens ook vaak aan de heren op het veld: als zij strijd en passie geven, kolkt het!!!
Woensdag puntje jatten en dan dkv bij de strot pakken gvd

Nightmarelwd

Citaat van: 1992SCC op januari 24, 2016, 19:52:59
Trommelaar waar bist?? We hebben je nodig tegen dkv |:) t moet kolken en dat ken niet met 1 tribune! de rest kan niet meekomen!!!!!!!!

Het enige dat we nodig hebben is mensen die meedoen en je niet dom staan aan te kijken dat je staat te zingen.



MI-Sider for Life

Casuals-lwd

Citaat van: Zuid1991 op januari 25, 2016, 16:27:18
Nee....Zonder trommel ook genoeg sfeerwedstrijden meegemaakt dit jaar! Het ligt naar mijn inziens ook vaak aan de heren op het veld: als zij strijd en passie geven, kolkt het!!!
Woensdag puntje jatten en dan dkv bij de strot pakken gvd
Vorige week tegen Vitesse was er strijd maar waar was de sfeer?

DayDreamer

Citaat van: Zuid1991 op januari 25, 2016, 16:27:18
Nee....Zonder trommel ook genoeg sfeerwedstrijden meegemaakt dit jaar! Het ligt naar mijn inziens ook vaak aan de heren op het veld: als zij strijd en passie geven, kolkt het!!!
Woensdag puntje jatten en dan dkv bij de strot pakken gvd

Als het echt zo is dat we alleen sfeer kunnen maken bij goede wedstrijden zijn we het "Volksclub" al helemaal niet waard. Juist in mindere tijden moeten de supporters opstaan, vorig jaar ADO thuis, die wedstrijd heeft het publiek gewonnen.

Zuid1991

Als het vaak mat is op het veld, en je krijgt ook met 0-4 aan de reet, is het in elk stadion wat minder luidruchtig.
Ado thuis, heb je gelijk in. Maar daar gingen de heren wel vol voor elke bal door o.a de twaalfde man.
Dus: gas gevuh OP en rondom het veld!!!!
Naar mijn mening genoeg 'gezeur' over sfeer.
Laten we hopen dat het elftal onze vocale ondersteuning oppakt!


Cambuur123

Eens dat trommel terug moet. Mensen hier denken dus dat het spel wel invloed heeft op de sfeer, maar de sfeer niet op het spel? Apart.


diekhuzen

Citaat van: Cambuur123 op januari 25, 2016, 22:23:40
Eens dat trommel terug moet. Mensen hier denken dus dat het spel wel invloed heeft op de sfeer, maar de sfeer niet op het spel? Apart.

Jason trommel  8P