Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

mscc


TM

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2013, 06:53:26
Vrijdag 1 persoon met smartphone en megafoon, die mag de tussenstanden omroepen. De rest mag en moet alleen nog maar "Skreeuwe foor de club" :devil

Laat die megafoon maar weg, straks gaan ze er ook nog door zingen.

marrumer

Citaat van: TM op april 29, 2013, 16:44:15
Laat die megafoon maar weg, straks gaan ze er ook nog door zingen.
zoals bij psv, alsjeblieft niet nee.

Dokkumer

Citaat van: TM op april 29, 2013, 16:44:15
Laat die megafoon maar weg, straks gaan ze er ook nog door zingen.
Sil ik ferdikkeme self met dat ding staan gaan, ALLEEN tussenstanden hef ik seid. :devil

Bij dkv loeie se der deur, siest de heule tribune fut naar de melkstal drave 8P

DC

#319
Ik onderschrijf hier veel van de reacties betreffende de sfeer op Noord.
Zelf sta ik altijd met een groepje bekenden bovenin Vak 13 en het valt ons het hele seizoen al op dat de sfeer steeds minder wordt. Wij schreeuwen ons ook schor maar vervolgens wordt je door een deel van het publiek dom aangekeken en de rest zingt 2 zinnen mee en houdt dan z'n mond weer...
De groep rondom de trommel, wat toch vooral jongere gasten zijn, lijken de sfeer niet volledig te kunnen dragen en krijgen niet iedereen mee in hun enthousiasme.
Nu is het prachtig dat de harde kern elkaar weer gevonden heeft in Vak 14 maar tot dusverre sluiten de verschillende groepen in Vak 12, 13 en 14 niet goed op elkaar aan (zoals eerder in dit topic al gezegd is door iemand anders).
En dit vind ik persoonlijk hartstikke zonde omdat we allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben en op het moment dat wij die aansluiting wel met elkaar zouden hebben zou dit de sfeer zoveel malen beter maken.
Wat de oplossing hier voor is weet ik niet maar het lijkt mij dat de meest fanatieke groep, die het meeste kabaal maakt en overwicht/respect heeft van de andere groepen de sfeer zou moeten bepalen vanuit een centrale plek achter het doel.
Ik sluit me daarom aan bij een suggestie die eerder in dit topic is gedaan en dat is dat vanaf volgend seizoen (of wat mij betreft de play-offs) de groep die in Vak 14 staat weer naar zijn rechtmatige plek achter de goal in Vak 13 verhuisd en dat dit aangevuld wordt met de andere fanatieke jongens uit Vak 13 (en andere vakken).
Je moet je plek verdienen en niet interessant staan te doen om maandag weer in de brugklas te kunnen vertellen dat je ook in Vak 13 staat.
We hebben een geweldig publiek en als we de verschillende fanatieke groepen samen kunnen brengen in Vak 13 en een gedeelte in omliggende vakken dan zou dit de sfeer zoveel ten goede komen.

Neem dit aub in overweging en laat weten hoe je hier over denkt!

Don

Citaat van: DC op april 30, 2013, 14:02:58
Ik onderschrijf hier veel van de reacties betreffende de sfeer op Noord.
Zelf sta ik altijd met een groepje bekenden bovenin Vak 13 en het valt ons het hele seizoen al op dat de sfeer steeds minder wordt. Wij schreeuwen ons ook schor maar vervolgens wordt je door een deel van het publiek dom aangekeken en de rest zingt 2 zinnen mee en houdt dan z'n mond weer...
De groep rondom de trommel, wat toch vooral jongere gasten zijn, lijken de sfeer niet volledig te kunnen dragen en krijgen niet iedereen mee in hun enthousiasme.
Nu is het prachtig dat de harde kern elkaar weer gevonden heeft in Vak 14 maar tot dusverre sluiten de verschillende groepen in Vak 12, 13 en 14 niet goed op elkaar aan (zoals eerder in dit topic al gezegd is door iemand anders).
En dit vind ik persoonlijk hartstikke zonde omdat we allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben en op het moment dat wij die aansluiting wel met elkaar zouden hebben zou dit de sfeer zoveel malen beter maken.
Wat de oplossing hier voor is weet ik niet maar het lijkt mij dat de meest fanatieke groep, die het meeste kabaal maakt en overwicht/respect heeft van de andere groepen de sfeer zou moeten bepalen vanuit een centrale plek achter het doel.
Ik sluit me daarom aan bij een suggestie die eerder in dit topic is gedaan en dat is dat vanaf volgend seizoen (of wat mij betreft de play-offs) de groep die in Vak 14 staat weer naar zijn rechtmatige plek achter de goal in Vak 13 verhuisd en dat dit aangevuld wordt met de andere fanatieke jongens uit Vak 13 (en andere vakken).
Je moet je plek verdienen en niet interessant staan te doen om maandag weer in de brugklas te kunnen vertellen dat je ook in Vak 13 staat.
We hebben een geweldig publiek en als we de verschillende fanatieke groepen samen kunnen brengen in Vak 13 en een gedeelte in omliggende vakken dan zou dit de sfeer zoveel ten goede komen.

Neem dit aub in overweging en laat weten hoe je hier over denkt!
Ik begrijp goed waarom je graag wilt dat alle supporters als één groep moeten optrekken, maar dat zal de komende tijd niet gebeuren denk ik. De groep die nu in vak 14 staat zullen daar blijven, omdat men niet geassocieerd wil worden met de jongens en meisjes in vak 13. Maar dat is niet de enige reden natuurlijk. Vak 14 gebruikt bijvoorbeeld ook hele andere spandoeken, zingt andere nummers en heeft een andere wedstrijdbeleving. Door in vak 14 het goede voorbeeld te geven zullen op termijn ook andere vakken dit volgen en wellicht weer optrekken als één fanatieke aanhang.

Ik zou zeggen blijf vooral doorzingen en laat je al helemaal niet tegenhouden door anderen die je dom aankijken.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

LwD-West

Ik hoop dat we toch een mooi sfeertje krijgen vrijdag op Noord zonder Vak 14. Neem aub geen trommel mee en gebruik alleen een Megafoon als de egels voor staan. Anders lijken we net dkv en 020 en dat moet niet  |:)

Ronnie tng


debaas058

Citaat van: Ronnie tng op mei 01, 2013, 19:03:26
Laat dat ding ook maar thuis!

Megafoon en trommel idd maar thuis laten!
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Cambuur Liwwadden

Iedere twee weken feest op de tribunes en je hebt helemaal geen supp.feest nodig.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

mario

Welke volslagen mongool had de regie vanavond bij het ontvangst van de spelers?
Ik weet dat we weinig ervaring met kampioenschappen hebben maar wanneer na lang wachten de spelers en tc uiteindelijk op het bordes verschijnen wil ik een Henk de Jong horen die a'la van Gaal vertelt dat de goal van Erik Bakker geen buitenspel was en daarna de microfoon aan Yuri Rose geeft die dan weer verteld dat dit kampioenschap de mooiste was uit zijn carrière en vervolgens El Makrini die aangeeft alleen voor Cambuur in de ere divisie wil uitkomen.
Nee ipd krijgen we een luide disco voorgeschoteld waarna ik na Tina Turner met 'Simply the best' ben afgehaakt....

Ik moet wel toegeven dat halverwege de weg naar Camminghaburen de "kampioenen Kampioen"en vanuit het stadion mij wel weer goed in de oren klonk waarna ik toch wel weer heel lekker ben gaan gaan slapen.....

scclwd

Citaat van: mario op mei 04, 2013, 03:48:25
Welke volslagen mongool had de regie vanavond bij het ontvangst van de spelers?
Ik weet dat we weinig ervaring met kampioenschappen hebben maar wanneer na lang wachten de spelers en tc uiteindelijk op het bordes verschijnen wil ik een Henk de Jong horen die a'la van Gaal vertelt dat de goal van Erik Bakker geen buitenspel was en daarna de microfoon aan Yuri Rose geeft die dan weer verteld dat dit kampioenschap de mooiste was uit zijn carrière en vervolgens El Makrini die aangeeft alleen voor Cambuur in de ere divisie wil uitkomen.
Nee ipd krijgen we een luide disco voorgeschoteld waarna ik na Tina Turner met 'Simply the best' ben afgehaakt....

Ik moet wel toegeven dat halverwege de weg naar Camminghaburen de "kampioenen Kampioen"en vanuit het stadion mij wel weer goed in de oren klonk waarna ik toch wel weer heel lekker ben gaan gaan slapen.....


Ach juh, maak je niet druk |:)

Nightmarelwd

Citaat van: mario op mei 04, 2013, 03:48:25
Welke volslagen mongool had de regie vanavond bij het ontvangst van de spelers?
Ik weet dat we weinig ervaring met kampioenschappen hebben maar wanneer na lang wachten de spelers en tc uiteindelijk op het bordes verschijnen wil ik een Henk de Jong horen die a'la van Gaal vertelt dat de goal van Erik Bakker geen buitenspel was en daarna de microfoon aan Yuri Rose geeft die dan weer verteld dat dit kampioenschap de mooiste was uit zijn carrière en vervolgens El Makrini die aangeeft alleen voor Cambuur in de ere divisie wil uitkomen.
Nee ipd krijgen we een luide disco voorgeschoteld waarna ik na Tina Turner met 'Simply the best' ben afgehaakt....

Ik moet wel toegeven dat halverwege de weg naar Camminghaburen de "kampioenen Kampioen"en vanuit het stadion mij wel weer goed in de oren klonk waarna ik toch wel weer heel lekker ben gaan gaan slapen.....

Geen regie past bij de club. Totale Chaos.
MI-Sider for Life

Holwerd voor Cambuur

En wie was die vrouw die zo ongelooflijk vals zong? :_spank Gelukkig werd het Angels van Robbie Williams met gefluit weggejoeld.
Zitten die spelers op de uitgang van de kleedkamers, draaien ze die slechte remix-versie van Genot... Beetje jammer.

Maaaaaaaar we zijn KAMPIOENNN! |:)


SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Zo te horen word het maandag nog een leuk feestje
bij de oldehove..... :_schater