Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

LwD-West

Beter gaat iedereen die niet zingt op Noord gewoon van de tribune en gaat maar naar een andere tibune. De sfeer is door de jongeren verslechterd ik zit zelf oost maar ik kan de liederen van VAK nauwelijks verstaan als beide groeperingen door elkaar gaan zingen. Bijv. tegen Emmen thuis, bij vak 14 hoor 'Leeuwarden the side dit is de club waar het allemaal om draait' en bij vak 13 hoor ik 'SC Cambuur jalalala sc cambuur'. Waarom gaat vak 14 niet gewoon terug naar vak 13 , en gaan die jongeren maar een plekje omhoog. Dan heb je onderaan de fanatieke aanhang en boven de niet fanatieke, en als de fanatieke aanhang een liedje zingt dan kunnen de anderen volgen en meezingen  :y

Ronnie tng

Bedankt voor de tip, dat gaan we zeker mee nemen voor volgend seizoen

oost058

Citaat van: Treb op april 28, 2013, 10:28:30
Sorry hoor, maar wat een bullshit allemaal. Alsof je werd weg getrapt wanneer je als jonkje bij de HK van zuid ging staan. Ik kan het mij niet herinneren in ieder geval.

Ik herinner me in ieder geval wel dat het verstandig was om a) geen onnozele of bijdehante opmerkingen te maken en b) een stapje opzij te doen bij het atleticoen  :devil

Sander Scc

Citaat van: Treb op april 28, 2013, 10:28:30
Sorry hoor, maar wat een bullshit allemaal. Alsof je werd weg getrapt wanneer je als jonkje bij de HK van zuid ging staan. Ik kan het mij niet herinneren in ieder geval.

Ik stond vroeger als klein jonkje ook op zuid. En er is mij toen echt wel een paar keer vriendelijk verzocht wat meer aan de zijkant te gaan staan. Volgens mij heb ik ook welles een schouderduwtje gehad toen  l0l

oost058

Schitterende tijden, met dat staan op zuid!

oost

Waarom vertrekt de groep van vak 14 niet gewoon naar zuid?

Galdiano

Citaat van: oost op april 28, 2013, 17:11:07
Waarom vertrekt de groep van vak 14 niet gewoon naar zuid?

Al dit zou gebeuren zakt heel noord qua sfeer als een kaarten huis in elkaar. Tevens verplaats je het probleem. Gaan die tieners weer op zuis staan
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost058

Is ook een heel andere tribune. Lager en minder steil.

SCCornjum

Citaat van: oost op april 28, 2013, 17:11:07
Waarom vertrekt de groep van vak 14 niet gewoon naar zuid?

:_schater Welkom
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Citaat van: oost op april 28, 2013, 17:11:07
Waarom vertrekt de groep van vak 14 niet gewoon naar zuid?
Laat de "smartphone" groep maar naar Zuid gaan. Noord is de sfeertribune en die maak je niet door stoer met je foon te staan appen of te geilen met je buurthoertje :devil

LwD-West

Ik mis de sfeer en de songs van vroeger, toen was een groep met de jel: één voor allen en allen voor één. Nu zijn het gewoon 2 individuele vakken, en dan krijg je wat je bij 020, Den Haag en P$V en Willem 2 ook krijgt, 2 groeperingen die compleet andere liedjes zingen :(

Destroyer

Citaat van: oost op april 28, 2013, 17:11:07
Waarom vertrekt de groep van vak 14 niet gewoon naar zuid?

Waarom vertrekt Oost niet naar West? Kunnen ze daar mooi staan  :devil :O

Waarom reageer ik hier ook eigenlijk op...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

jeff

Citaat van: Destroyer op april 28, 2013, 21:23:34
Waarom vertrekt Oost niet naar West? Kunnen ze daar mooi staan  :devil :O

Waarom reageer ik hier ook eigenlijk op...
Naar oost kidsvak, is de mobiel jeugd gelijk op de plek waar ze horen 8P

Westerpark

Vergeet niet dat de 'Smartphone jeugd' afgelopen wedstrijd wel extremer was dan anders ivm het volgen van Volendam.
Natuurlijk, het gebeurd structureel, maar vrijdag was de groep daardoor wel groter mijns inziens.

Dokkumer

Vrijdag 1 persoon met smartphone en megafoon, die mag de tussenstanden omroepen. De rest mag en moet alleen nog maar "Skreeuwe foor de club" :devil