Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op april 22, 2015, 13:55:35
Ik hoop ook niet dat jij gaat morren of fluiten, want als je dat wel zou doen dan zou dat betekenen dat jij je verdiept hebt in de clubcultuur en zover ben jij nog niet. Geeft niet hoor, desinteresse voor het verleden hoort ook bij het puberen.

Maar als men zich iets meer in de clubcultuur gaat verdiepen dan weet men dat het gemor er bij hoort. Je kunt het er niet mee eens zijn of het verafschuwen, maar je zult het er mee moeten doen. De leeuwarder cultuur verander je ook niet.

Als je mijn berichtje goed leest dan hoor je mij ook iets zeggen over onvoorwaardelijke steun, na het gemor (wat gewoon te verwaarlozen is) direct achter de club, we blijven natuurlijk wel Leeuwarders.

Ik loop sinds 1975. Op zuid vanaf 1980 en vanaf begin 90 op noord nog nooit de ploeg uitgefloten. Wel verbaal met het schreeuwen van voetballen, voetballen.


Het valt mij op dat juist nu in de eredivisie er mensen spelers gaan uitfluiten. Wanneer het even niet loopt, zoals tegen de Eagles en Excelsior.
MI-Sider for Life

666

Citaat van: Nightmarelwd op april 22, 2015, 14:05:14
Ik loop sinds 1975. Op zuid vanaf 1980 en vanaf begin 90 op noord nog nooit de ploeg uitgefloten. Wel verbaal met het schreeuwen van voetballen, voetballen.


Het valt mij op dat juist nu in de eredivisie er mensen spelers gaan uitfluiten. Wanneer het even niet loopt, zoals tegen de Eagles en Excelsior.

Het roepen van voetballen voetballen valt wat mij betreft ook onder het morren wat je zo af en toe op de tribune hoort, wat ook de cultuur bij Cambuur is.

En dat gefluit is in mijn optiek niet iets wat 90 minuten lang ten gehore wordt gebracht, dit is sporadisch en kortstondig.

Nogmaals naast het even morren wordt er altijd hartstochtelijk steun betuigd aan de spelers en staf.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op april 22, 2015, 14:24:51
Het roepen van voetballen voetballen valt wat mij betreft ook onder het morren wat je zo af en toe op de tribune hoort, wat ook de cultuur bij Cambuur is.

En dat gefluit is in mijn optiek niet iets wat 90 minuten lang ten gehore wordt gebracht, dit is sporadisch en kortstondig.

Nogmaals naast het even morren wordt er altijd hartstochtelijk steun betuigd aan de spelers en staf.

Ben het met je eens.Even fluiten prima, maar tegen Excelsior was er ook een fluitconcert toen men  het veld verliet voor de rust. Dat vind ik dan minder.

Morren doe ik altijd daar ben ik een Leeuwarder voor  :_schater
MI-Sider for Life

IsmailvanEssen

Fluiten vind ik niet kunnen.. Wat er ook gebeurd.. Schreeuw whatever je wilt maar fluiten is zo denegerend vind ik..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Utekleitrokken

Citaat van: DayDreamer op april 22, 2015, 09:53:16
Dan kom je dus sinds de succesjaren ongeveer. Ik fluit en mor of scheld wanneer ik dat wil, en niemand die me daarin tegenhoud.

Ja, klopt. Daarvoor volgde ik Cambuur niet eens, laat staan voetbal in zijn algemeenheid. Trouwens niemand in mijn vrienden- of familiekring die met voetbal bezig is.
Sinds ik 18 ben en een rijbewijs en auto heb kom ik dr eigenlijk; vandaar 2008.

Niemand wil jou tegenhouden, ik heb er gewoon een mening over. Maar blijkbaar zijn sommige mensen dan op hun teentjes getrapt en worden de hakken meteen in het zand gedrukt.




Eewal

Citaat van: IsmailvanEssen op april 22, 2015, 14:50:11
Fluiten vind ik niet kunnen.. Wat er ook gebeurd.. Schreeuw whatever je wilt maar fluiten is zo denegerend vind ik..
voorzichtig zijn met woorden die je niet kunt spellen he  :devil

Dokkumer

Citaat van: Eewal op april 22, 2015, 14:53:45
voorzichtig zijn met woorden die je niet kunt spellen he  :devil
Dat krijg je met de degeneratie :devil

Overigens, wie meent het recht te moeten hebben om een ander aan te spreken om zijn of haar reacties op het vertoonde spel? Zeiken staat bijna op nummer 1 in de clubcultuur en ieder doet het op zijn eigen manier om daarna vol gas weer achter het team te staan |:)

666

Citaat van: Dokkumer op april 22, 2015, 14:56:53
Dat krijg je met de degeneratie :devil

Overigens, wie meent het recht te moeten hebben om een ander aan te spreken om zijn of haar reacties op het vertoonde spel? Zeiken staat bijna op nummer 1 in de clubcultuur en ieder doet het op zijn eigen manier om daarna vol gas weer achter het team te staan |:)

Niet heel veel aan toe te voegen
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

pvanbuijtene

Fluiten is toch dat de spelers blijkbaar minder gepresteerd hebben dan dat je had verwacht.
Dat verwachten vind ik ook wel het grote probleem
Er zijn gewoon zoveel mensen die veel te veel verwachten van dit Cambuur. mijn inziens onterecht. HDJ zegt niet voor niets "we zijn maar cambuur". we zijn gewoon nog niet zover dat we altijd maar domineren , op hoog tempo rondtikken en een muur kapot spelen.
ik vind dat je mag pas vloeken en tieren op de ploeg als ze nie 100% geven. Niet omdat ze voetballend niet goed genoeg presteren, dat kan gewoon gebeuren als cambuur zijnde. Als wij zelfde selectie,budget etc als feyenoord hebbem)en en we verliezen van een eagles, dan mag je boos wezen want dat kan niet(of zoals ajax tegen nac).. Wij als cambuur moeten iedere wedstrijd gewoon weer blij zijn dat we winnen!

Tijdens de wedstrijd zeik ik ook wel tegen mijn buurmam over die kut aanname ofzo, maar als ze 100% gegeven hebben zal ik ze ongeacht de uitslag altijd een applaus geven

Pielkebuus

Ach eventjes fluiten hoort er bij toch, zolang we ze daarna weer 200% aanmoedigen!

Is dit misschien een aanvulling trouwens?

Vak 14 zingt:
Oh SC Cambuur Vakkie 14 Leeuwarden..
En dan allemaal:
Wij zijn SC Cambuur en we zijn voor niemand bang,
Je kunt het wel proberen maar we gaan niet aan de kant.
En dan Vak 13:
Oh SC Cambuur Vakkie 13 Leeuwarden..
En dan allemaal weer, etc.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: pvanbuijtene op april 22, 2015, 15:18:17
ik vind dat je mag pas vloeken en tieren op de ploeg als ze nie 100% geven. Niet omdat ze voetballend niet goed genoeg presteren, dat kan gewoon gebeuren als cambuur zijnde.

Juist. Dus dat er de afgelopen wedstrijd in de rust werd gevloekt en gefloten was meer dan terecht, want men gaf absoluut niet 100%
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

poelie-lwd

Citaat van: siepelsjeu op april 21, 2015, 22:09:24
Zit jij op voetbal? of heb jij op voetbal gezetten? Als jou trainer boos tegen je staat te schreeuwen ga je toch harde werken?

Boze schreeuwende trainers (en al helemaal in het amateurvoetbal) zijn totaal niet serieus te nemen en is feitelijk een brevet van onvermogen. Ik heb ooit eens een paar gloeiend hete kaassouflees tijdens een wedstrijd laten bezorgen in de dugout in de hoop dat mijn toenmalige trainer even stil zou zijn en zijn bek zou verbranden  :_schater

Overigens is het dan vaak actie, reactie. Er is hier dan ook een onvolprezen forumlid aanwezig die de complete trainerstaf tot waanzin dreef met zijn gezwam  :_schater

_O_ Sunderland  _O_

on topic maar weer  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: thankyou op april 22, 2015, 11:54:09
Lees nu de oude berichten van de sfeer vlak voordat we promoveerden dat vak 14 een eigen vak is en geen mobieltje kijkers etc. maar ikzelf vind Vak 14 tegenwoordig een drama sta er zelf ook tussen maar veel te veel meisjes/vrouwen lege plekken/pubers/ en Niemand doet mee met zingen :|

Vind het ook helemaal niks meer, bijna lachwekkend vak waar geen toon weg komt veelal. Eigenlijk bijna het hele seizoen al.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Ga je lekker vak13 staan.

Ik sta tussen vak 13/14 in. Sfeer komt toch echt uit 14 vooral aan 13 kant.
Vorige jaar tussen 14/15. Is met name vak 15 dood qua sfeer.

Sander Scc

#1994
Citaat van: Destroyer op april 24, 2015, 19:05:27
Vind het ook helemaal niks meer, bijna lachwekkend vak waar geen toon weg komt veelal. Eigenlijk bijna het hele seizoen al.

Dat is ook weer wat overdreven.. Maar 14 heeft zn beste tijd wel weer gehad, eerste half jaar eredivisie was het top..
T is nu een showvak met stoere jonkjes en iphone kutjes.. Maar doest er weinig aan.. Gewoon in een ander vak gaan staan  :proost