Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: SCC-J op april 24, 2015, 19:11:33
Ga je lekker vak13 staan.

Ik sta tussen vak 13/14 in. Sfeer komt toch echt uit 14 vooral aan 13 kant.
Vorige jaar tussen 14/15. Is met name vak 15 dood qua sfeer.

Het maakt niet uit waar ik sta, het is wat ik en anderen constateren. Het vak zou zo nodig de fanatieke kern van onze supporters moeten vertegenwoordigen maar kent ondertussen een aardige vorm van bubblegum en breezer sl... Het gezang is laatste tijd stuk minder in ieder geval
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

En wat is jouw bijdrage omdat te verbeteren?

Destroyer

Citaat van: SCC-J op april 24, 2015, 22:16:53
En wat is jouw bijdrage omdat te verbeteren?

:_schater Ben jij vertegenwoordiger van vak 14 oid?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

We janken hier nu allemaal wel om de sfeer, maar de grootste bekken die zich normaliter op Noord bevinden tonen geen enkel initiatief. Dus in plaats van typisch Liwwadders lopen zeiken, maar eens actie ondernemen!

SCC-J

Citaat van: Destroyer op april 24, 2015, 22:25:30
:_schater Ben jij vertegenwoordiger van vak 14 oid?
nee, totaal niet, ook raar dat je dat op maakt uit mijn vraag ipv antwoord te geven.

Maar ik denk vooral door te zeiken op het forum ipv in vak 14  er wat van te zeggen, waar je nota bent zelf staat!

Len Cantello

Stuur die iPhone breezer kutjes maar naar vak 7. Zijn jullie er van af en hebben wij in de rust wat te doen.
:X
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 25, 2015, 14:51:59
Stuur die iPhone breezer kutjes maar naar vak 7. Zijn jullie er van af en hebben wij in de rust wat te doen.
:X
Dat hebben jullie normaliter toch ook wel? De :proost voorraad aanvullen

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op april 25, 2015, 14:51:59
Stuur die iPhone breezer kutjes maar naar vak 7. Zijn jullie er van af en hebben wij in de rust wat te doen.
:X

Die iPhone breezer kutjes hoef ik niet in 7  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

Breezer-kutjes hebben toch altijd een BlackBerry? 8P

Galdiano

Citaat van: Viper op april 25, 2015, 17:26:48
Breezer-kutjes hebben toch altijd een BlackBerry? 8P

Jij leeft nog in 2010 zeker  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sander Scc

Citaat van: Dokkumer op april 24, 2015, 23:19:48
We janken hier nu allemaal wel om de sfeer, maar de grootste bekken die zich normaliter op Noord bevinden tonen geen enkel initiatief. Dus in plaats van typisch Liwwadders lopen zeiken, maar eens actie ondernemen!

Het is niet zeiken maar t constateren van een feit. :P
Actie ondernemen/initiatief tonen heeft ook totaal geen zin, dat is al zo vaak geprobeerd.
Beste actie die je kan ondernemen gewoon in een ander vak gaan staan!  :devil


Dokkumer

Citaat van: Sander Scc op april 25, 2015, 17:39:34
Het is niet zeiken maar t constateren van een feit. :P
Actie ondernemen/initiatief tonen heeft ook totaal geen zin, dat is al zo vaak geprobeerd.
Beste actie die je kan ondernemen gewoon in een ander vak gaan staan!  :devil
Gezeik dus :devil
Vak 3 de gekste |:)

Destroyer

Citaat van: SCC-J op april 24, 2015, 23:26:06
nee, totaal niet, ook raar dat je dat op maakt uit mijn vraag ipv antwoord te geven.

Maar ik denk vooral door te zeiken op het forum ipv in vak 14  er wat van te zeggen, waar je nota bent zelf staat!

Sta zelf ook redelijk op de scheiding vak 13/14 meer bovenin, en constateer heel wat anders dan jou. Vak 14 laatste tijd erg stil, vak 12/13 veelal aan het zingen. Ik doe mijn bijdrage zeker wel, maar denk dat de heren beneden hun eigen hachje moeten regelen. Punt blijft als je een fanatiek vakje als 14 opricht, je ook voor de cultuur dient blijven te waken, die de laatste tijd aan het verschuiven is naar type meelopertjes zonder fanatisme. Een afschuif systeem van 'doe dan zelf er wat aan' is natuurlijk belachelijk. Het is lachwekkend zulke kritiek meteen af te wimpelen naar iemand die iets meldt of constateert. Vrijuit van meningsuiting noem ik het maar.

Ondanks dat de sfeer veelal goed is, kan het altijd beter!  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

kritiek prima hoor. Alleen kritiek leveren en er niets aan willen doen/veranderen vind ik slap. 
Dan geef je kritiek en wacht je tot iemand anders het maar op pakt en er wat aan gaat doen. Dit noem ik juist afschuiven.

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op april 26, 2015, 11:55:17
Sta zelf ook redelijk op de scheiding vak 13/14 meer bovenin, en constateer heel wat anders dan jou. Vak 14 laatste tijd erg stil, vak 12/13 veelal aan het zingen. Ik doe mijn bijdrage zeker wel, maar denk dat de heren beneden hun eigen hachje moeten regelen. Punt blijft als je een fanatiek vakje als 14 opricht, je ook voor de cultuur dient blijven te waken, die de laatste tijd aan het verschuiven is naar type meelopertjes zonder fanatisme. Een afschuif systeem van 'doe dan zelf er wat aan' is natuurlijk belachelijk. Het is lachwekkend zulke kritiek meteen af te wimpelen naar iemand die iets meldt of constateert. Vrijuit van meningsuiting noem ik het maar.

Ondanks dat de sfeer veelal goed is, kan het altijd beter!  |:)

Ik zou zeggen kom eens bij ons onder in 14 staan.

Tegen Excelsior was het stil van onze kant. Heb je gelijk in. Wij begonnen met zingen toen het 0-1 stond. Ja klopt op het moment dat de rest van de tribune de schok tien minutenlang niet te boven kwam.

Tegen de Eagles 90 minutenlang support van onze kant.

Misschien een idee om allemaal niet gaan zingen tegen Willem II. Hoe hard je ook schreeuwt, de heren op het veld hebben er geen zin meer aan.  8P

MI-Sider for Life