Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

V-man

Verbal  abuse! Yes lekkere old skool hardcore! Das wat anders dan daar bij die Blauhuister dakkapel club!

TopperM

Weet iemand waar je hier fakkels kan kopen?

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it


thankyou

Zoals Zondag duidelijk te merken was met het nummer van wonderwall // and afterall your my wonderwall the spelers ''....' op dat stukje wist niemand wat er gezongen moest worden waaronder ik. haha iemand? :koffie
Cambuur, Beer & Loyal Mates

666

Citaat van: thankyou op augustus 18, 2015, 15:44:47
Zoals Zondag duidelijk te merken was met het nummer van wonderwall // and afterall your my wonderwall the spelers ''....' op dat stukje wist niemand wat er gezongen moest worden waaronder ik. haha iemand? :koffie

Bij Groningen uit zongen we het origineel, met de aanvulling  he he he  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Prima sfeer afgelopen zondag.

Maar wat wel opviel is dat het nummer Wonderwall langzaam werd gezongen en steeds iets sneller.
Nummer werd langer gezongen dan menig ander nummer.

Het was de eerste zes minuten weer zoveel mogelijk songs te zingen.   :_schater
MI-Sider for Life

SCC-J

Kunnen we ook ophouden met die nichterige lampjes in het stadion?!
Zijn gvd geen Dkv wel!

moodygrunn

Citaat van: SCC-J op september 13, 2015, 13:08:05
Kunnen we ook ophouden met die nichterige lampjes in het stadion?!
Zijn gvd geen Dkv wel!

Dan heb ik ook nog een suggestie tav de muziek voor de wedstrijd. Die 'housemuziek' die door merg en been gaat. Kan de naam van het nummer zo niet voor de geest halen, maar het is een up-tempo versie van:

https://www.youtube.com/watch?v=l-OGKeyOdiw

Wat een enorme bagger is dat. Beetje 'genot' of andere liwwadder muziek heb ik iig al veel meer mee.
In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

Waar ik me aan stoor is dat de muziek veel te lang door de speakers blijft knallen als beide teams het veld opkomen, man flikker die muziek uit en laat het geluid van de tribunes klinken.

moodygrunn

Citaat van: DayDreamer op september 13, 2015, 14:44:42
Waar ik me aan stoor is dat de muziek veel te lang door de speakers blijft knallen als beide teams het veld opkomen, man flikker die muziek uit en laat het geluid van de tribunes klinken.

_O_
In Henk en Sandor we trust

Nightmarelwd

Citaat van: DayDreamer op september 13, 2015, 14:44:42
Waar ik me aan stoor is dat de muziek veel te lang door de speakers blijft knallen als beide teams het veld opkomen, man flikker die muziek uit en laat het geluid van de tribunes klinken.

Of het woanskip na een doelpunt, al is dat 1 keer gedraaid dit seizoen  :wall
MI-Sider for Life

Cambuur LWD

Citaat van: DayDreamer op september 13, 2015, 14:44:42
Waar ik me aan stoor is dat de muziek veel te lang door de speakers blijft knallen als beide teams het veld opkomen, man flikker die muziek uit en laat het geluid van de tribunes klinken.

Eens!  :thumbsup

Moira

Citaat van: SCC-J op september 13, 2015, 13:08:05
Kunnen we ook ophouden met die nichterige lampjes in het stadion?!
Zijn gvd geen Dkv wel!
_O_ _O_

vreselijk kinderachtig die stomme lampjes