Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op februari 05, 2015, 22:23:05
Bekijk je wel even uit verschillende perspectieven. Mensen buiten Cambuur om vinden de sfeer hier ook gewoon goed.

Snap ik, maar het kan nog veel beter in Leeuwarden.

En gelukkig roepen we bij een redelijke sfeer dat het kut is, dan bij geen sfeer dat het goed is.



AL

Wij lopen vaak te klagen over onze sfeer, maar geloof me wij mogen trots zijn op ons sfeertje! In de kuip ook vandaag weer muisstil.

DannySCC

Citaat van: AL op februari 08, 2015, 20:32:22
Wij lopen vaak te klagen over onze sfeer, maar geloof me wij mogen trots zijn op ons sfeertje! In de kuip ook vandaag weer muisstil.

En zo is het! Zondag de boertjes met knikkende knieƫn in het kolkende cambuurstadion!!
AMF

058-4life

Het enige wat ik persoonlijk niet heel sterk vind en wel degelijk bij KAN dragen aan de sfeer is de matige geluidsinstallatie. Ook het verkeerd uitspreken van namen is even grappig maar kan eigenlijk niet meer. Ik kijk (niet dat ik homo ben :insane maar hij loopt het veld op) en luister dan liever naar Decibel Bellini. Zoiets zou ik toch echt geweldig vinden en is dan weer uniek in Nederland.

Eewal

Citaat van: 058-4life op februari 12, 2015, 21:21:31
Het enige wat ik persoonlijk niet heel sterk vind en wel degelijk bij KAN dragen aan de sfeer is de matige geluidsinstallatie. Ook het verkeerd uitspreken van namen is even grappig maar kan eigenlijk niet meer. Ik kijk (niet dat ik homo ben :insane maar hij loopt het veld op) en luister dan liever naar Decibel Bellini. Zoiets zou ik toch echt geweldig vinden en is dan weer uniek in Nederland.
mee eens! al zullen er ook veel zijn die zeggen 'dat dat bij de identiteit van de club hoort'

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op februari 05, 2015, 17:02:22
Deze actie van ons was om het nummer er in te brengen.

Nogmaals wat meer respect voor ouwe garde en oprichters vak 14 zou op zijn plaats zijn.

Mag ik vragen wat dat voor nummer was? Was niet te verstaan. Maar ik denk aan de reactie van de rest van Noord te zien dat het wel weer over bier en tieten zal zijn gegaan. Buiten de tekst om was ik niet zo kapot van het smurfenland deuntje. Mijn mening he?!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Thieske

Gekkenhuis morgen en overmorgen tegen die zwakzinnige boertjes!

Thieske

Misschien een leuk nummer om in te zetten:

Chef'special -
From the day that I met you I stopped feeling afraid
In your arms I feel safe
In your arms I feel safe
From the day that I met you I stopped feeling afraid
In your arms I feel safe

http://youtu.be/9txfpUhG_bw?t=52s

Destroyer

Fantastisch mooi doek, chapeau voor de inzet van de makers. De geel blauwe vellen zagen er ook mooi uit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vedetski

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2015, 22:32:33
Fantastisch mooi doek, chapeau voor de inzet van de makers. De geel blauwe vellen zagen er ook mooi uit.

Was inderdaad een prachtig doek, heeft veel uren gekost, maar het resultaat mag er wezen.  _O_ _O_ _O_

Die blauwe en gele vellen zijn leuk, maar persoonlijk heb ik er weinig mee. Is al veel te veel uitgemolken dat concept
:koffie

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2015, 22:32:33
De geel blauwe vellen zagen er ook mooi uit.

Het idee was leuk, maar waarom die rare kleur blauw?  :?

drg

Citaat van: Ronnie tng op februari 15, 2015, 23:14:37
Het idee was leuk, maar waarom die rare kleur blauw?  :?

Vorige keer ook al, zal wel goedkoper zijn?

Al ben ik wel bijna 3 keer over mien hasses gaan omdat er weer zo'n ding onder m'n stoel lag, leuk ook als elke keer dat Narsingh of Rosheuvel een sprint trekt aan de andere kant van het stadion een of andere knol gaat staan en ik en de rest er achter ook moet gaan staan om nog wat te zien :X

Bubba

"Leuk ook als elke keer dat Narsingh of Rosheuvel een sprint trekt aan de andere kant van het stadion een of andere knol gaat staan en ik en de rest er achter ook moet gaan staan om nog wat te zien"

Dat noemen ze beleving DRG! Niks willen missen. Zelf heb ik ook meer gestaan dan gezeten. Het is een schande om te staan op een zittribune! Had jij de koffiekan en het puzzelboekje mee voor in de rust? Ben trouwens ook wel benieuwd naar jouw postuur, als je het zo onrespectvol over een knol hebt, moet dat haast wel goddelijk zijn.

Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Yellow Army

Citaat van: drg op februari 15, 2015, 23:47:19
Vorige keer ook al, zal wel goedkoper zijn?

Al ben ik wel bijna 3 keer over mien hasses gaan omdat er weer zo'n ding onder m'n stoel lag, leuk ook als elke keer dat Narsingh of Rosheuvel een sprint trekt aan de andere kant van het stadion een of andere knol gaat staan en ik en de rest er achter ook moet gaan staan om nog wat te zien :X

Gewoon heel hard "ZITTEN!!!" roepen. Werkt in dkv ook.
Area 58

drg

#1889
Citaat van: Yellow Army op februari 16, 2015, 10:04:00
Gewoon heel hard "ZITTEN!!!" roepen. Werkt in dkv ook.

Ik heb geen probleem met staan, maar ik heb nou in afgelopen maanden een paar goals moeten missen omdat er ergens in het vak weer zo'n knol gaat staan voordat er wat gebeurd. Blijf dan staan of blijf dan zitten. Ik heb nou zelf een paar keer achter me gehoord dat ik dan moet zitten maar dan zie ik niks meer natuurlijk.