Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Geweldige sfeer naar elk tegen doelpunt harder schreeuwen su mut het

SCC-J

Omdat de spanning er op zat. Net zoals aan het begin en eind van een seizoen.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Met deze sfeer....inzet..en goed spel moet het balletje tegen vitesse toch eens de goede kant opvallen?

Thieske

Sfeer tegen zwolle was weer ouderwets. Nu graag doorzetten. Wedstrijden daarvoor in de competitie (met name tegen de top 3) was niet 'des Cambuurs'.

megusta

Sfeer was super.
Hoor te vaak hoe goed de sfeer wel niet is bij cambuur en vervolgens is idd zoals tegen de top 3 voor het fluitsignaal muisstil en bij tsunami gaat het ineens los, het voelde af en toe als gemaakt.
Tegen, het pec eindelijk weer eens de spirit, ach ja, het ging ook eindelijk weer eens ergens om, we zijn te goed geworden en te veilig, minder spanning, het zal wel een fase zijn.
Het kan soms zo lekker spoken, dat heb ik wel gemist , en na meerdere weinig sfeer wedstrijden te hebben beleefd, en dan de hele tijd bij cambuur tv over de sfeer beginnen hoe mooi het is, dan is het meer zelfverheerlijking dan dat de sfeer er echt is, ik hou niet zo van zelfverheerlijking, just let it be, laat anderen maar zeggen hoe goed het is, wij weten het  :)

Thieske

Citaat van: megusta op januari 29, 2015, 14:41:02
Sfeer was super.
Hoor te vaak hoe goed de sfeer wel niet is bij cambuur en vervolgens is idd zoals tegen de top 3 voor het fluitsignaal muisstil en bij tsunami gaat het ineens los, het voelde af en toe als gemaakt.
Tegen, het pec eindelijk weer eens de spirit, ach ja, het ging ook eindelijk weer eens ergens om, we zijn te goed geworden en te veilig, minder spanning, het zal wel een fase zijn.
Het kan soms zo lekker spoken, dat heb ik wel gemist , en na meerdere weinig sfeer wedstrijden te hebben beleefd, en dan de hele tijd bij cambuur tv over de sfeer beginnen hoe mooi het is, dan is het meer zelfverheerlijking dan dat de sfeer er echt is, ik hou niet zo van zelfverheerlijking, just let it be, laat anderen maar zeggen hoe goed het is, wij weten het  :)

Retweeeeeeet!

TM

Het is natuurlijk ook meer dan logisch dat wanneer er enorme spanning op de wedstrijd staat, dat er dan meer sfeer is. Grootste voorbeeld is Feyenoord. In de eredivisie vrijwel elke wedstrijd dood stil, maar zodra ze europa league oid spelen dan gaat het los.

DeGroteLeeuwarder

Sfeer was super.

Idd en nu doorzetten
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

666

Sfeer was super.

Misschien heb jij wel steeds te hoge verwachtingen.  Spelers en trainers en neutrale toeschouwers vinden de sfeer altijd goed en beter dan in andere stadions. Wij als Cambuursupporters willen iedere week de sfeer van afgelopen dinsdag, maar dat is afhankelijk van diverse factoren. Een cambuurstadion op 80% is voor de buitenwereld nog steeds top.

Ikzelf ga altijd voor de sfeer van dinsdag, maar op 80% vind ik door diverse factoren ook goed en mooi.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

V-man

Krijg altijd kippevel als de ploegen het veld op komen en er "Yellow army" geschreeuwd wordt.
Hiernaast: "oh Leeuwarden, de mi-side" mag wel vaker gezongen worden als 1 a 2 x in de wedstrijd!

Treb

Citaat van: V-man op januari 29, 2015, 20:35:09
Krijg altijd kippevel als de ploegen het veld op komen en er "Yellow army" geschreeuwd wordt.
Hiernaast: "oh Leeuwarden, de mi-side" mag wel vaker gezongen worden als 1 a 2 x in de wedstrijd!

Ik wordt niet warm of koud van Jelle ole.

Dokkumer

Citaat van: V-man op januari 29, 2015, 20:35:09
Ik ook, maar dan van afgrijzen omdat een groot deel nog steeds iets roept wat op "Jelle Olé" lijkt :devil

Galdiano

Citaat van: Treb op januari 29, 2015, 20:48:28
Ik wordt niet warm of koud van Jelle ole.

Zo heeft iedereen zijn favorieten.
Zelf zit ik tenen krommend als "oh vakje 14" en " spring/zing voor Cambuur" te horen is.
Op west klinkt het nergens na.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Utekleitrokken

Citaat van: Galdiano op januari 30, 2015, 07:59:12
Zo heeft iedereen zijn favorieten.
Zelf zit ik tenen krommend als "oh vakje 14" en " spring/zing voor Cambuur" te horen is.
Op west klinkt het nergens na.

Kijk, daar heeft iedereen wat aan!

Welke vind u wel mooi, en wat zijn de suggesties? Noord speelt graag verzoekjes voor West.