Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Utekleitrokken op januari 30, 2015, 09:16:08
Kijk, daar heeft iedereen wat aan!

Welke vind u wel mooi, en wat zijn de suggesties? Noord speelt graag verzoekjes voor West.

De nieuwe liedjes vind k altijd mooi. Er zitten nog te veel oude liedjes, vernieuwing en variatie slaat altijd aan
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Baresi

Vraagje,,kan ruppert mooie sfeerclip maken van de de video we are the one,,Pitbull,,J Lo,,en dan met onze helden erin gemonteerd,,ben benieuwd,, :scc 4ever

Goudvinger

Citaat van: Baresi op januari 30, 2015, 20:40:56
Vraagje,,kan ruppert mooie sfeerclip maken van de de video we are the one,,Pitbull,,J Lo,,en dan met onze helden erin gemonteerd,,ben benieuwd,, :scc 4ever

Onethisch  :rodekaart

dit is mien club

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2015, 20:48:50
Ik ook, maar dan van afgrijzen omdat een groot deel nog steeds iets roept wat op "Jelle Olé" lijkt :devil

Dat zingt ook iedereen hahaha
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

CJ058

Sfeer laat zich niet organiseren, toch? Weg met die gast op de trap dan.  :rodekaart

Nightmarelwd

Citaat van: CJ058 op februari 05, 2015, 07:35:27
Sfeer laat zich niet organiseren, toch? Weg met die gast op de trap dan.  :rodekaart

Onder vak 14?
Beetje respect voor de ouwe garde. Proberen tenminste nog wat van te maken.
MI-Sider for Life

CJ058

Citaat van: Nightmarelwd op februari 05, 2015, 07:51:52
Onder vak 14?
Beetje respect voor de ouwe garde. Proberen tenminste nog wat van te maken.
Ja onderin inderdaad. En natuurlijk, prima, maar doe dat niet dmv handgebaren dat het stil moet zijn. Capo's mag je bij 020 houden. Sfeer was wel bedroevend inderdaad, daar kan ik weinig anders van maken. Blijkt helaas weer erg af te hangen van het wedstrijdverloop.

DayDreamer

Sfeer was weer ouderwets drama. Alleen maar als er wat op spel staat kan het dus, jammer ploeg kon het gisteren wel gebruiken.

Nightmarelwd

Citaat van: DayDreamer op februari 05, 2015, 08:37:58
Sfeer was weer ouderwets drama. Alleen maar als er wat op spel staat kan het dus, jammer ploeg kon het gisteren wel gebruiken.

Ook al hadden we gisteren 90 minutenlang gezongen, had het nog zo slecht voetbal geweest.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: CJ058 op februari 05, 2015, 08:34:41
Ja onderin inderdaad. En natuurlijk, prima, maar doe dat niet dmv handgebaren dat het stil moet zijn. Capo's mag je bij 020 houden.

Deze actie van ons was om het nummer er in te brengen.

Nogmaals wat meer respect voor ouwe garde en oprichters vak 14 zou op zijn plaats zijn.




MI-Sider for Life

Eewal

Citaat van: Nightmarelwd op februari 05, 2015, 07:51:52
Onder vak 14?
Beetje respect voor de ouwe garde. Proberen tenminste nog wat van te maken.
altijd lachen dit soort onzinnigheid..

Nightmarelwd

Citaat van: Eewal op februari 05, 2015, 17:30:54
altijd lachen dit soort onzinnigheid..

Mag jij vinden. Maar waarom onzinnigheid?
MI-Sider for Life

Utekleitrokken

Citaat van: CJ058 op februari 05, 2015, 07:35:27
Sfeer laat zich niet organiseren, toch? Weg met die gast op de trap dan.  :rodekaart

Bwaahhhhahah. Nee sfeer laat zich niet organiseren. Een gevoel van eensgezindheid komt wanneer iedereen door elkaar heen liedjes inzet enzo  :_schater

Die Turken, Duitsers, Grieken, Italianen etc., ze kunnen er allemaal niks van. Dat het ze nog nooit duidelijk is dat die capo's nergens goed voor zijn  8P


Casuals-lwd

Citaat van: Utekleitrokken op februari 05, 2015, 21:44:43
Bwaahhhhahah. Nee sfeer laat zich niet organiseren. Een gevoel van eensgezindheid komt wanneer iedereen door elkaar heen liedjes inzet enzo  :_schater

Die Turken, Duitsers, Grieken, Italianen etc., ze kunnen er allemaal niks van. Dat het ze nog nooit duidelijk is dat die capo's nergens goed voor zijn  8P
Sfeer hoort gewoon te onstaan onder het genot van een lauw biertje. Ik snap hem wel maar er zit volgens mij wel duidelijk een verschil tussen: een mannetje met een microfoon/megafoon in zn die constant liedjes (vak 410 ajax) zingt dan iemand die de sfeer wat zit op te peppen door het initiatief te nemen. Meer dan begrijpelijk hoor als het niet vanzelf komt

SCC-J

Citaat van: Utekleitrokken op februari 05, 2015, 21:44:43
Bwaahhhhahah. Nee sfeer laat zich niet organiseren. Een gevoel van eensgezindheid komt wanneer iedereen door elkaar heen liedjes inzet enzo  :_schater

Die Turken, Duitsers, Grieken, Italianen etc., ze kunnen er allemaal niks van. Dat het ze nog nooit duidelijk is dat die capo's nergens goed voor zijn  8P

Bekijk je wel even uit verschillende perspectieven. Mensen buiten Cambuur om vinden de sfeer hier ook gewoon goed.