Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur LWD

#1500
Citaat van: Utekleitrokken op november 29, 2014, 09:33:54
Een interactie tussen Noord en Zuid zou mooi zijn...

Zoiets als dit? (alleen dan niet met de tegenstander!)
https://www.youtube.com/watch?v=7etM-nXtBbM
Of
https://www.youtube.com/watch?v=6gHclnK5a-A&list=PLuTbsybnJmfl9ely7M7irz1SrMT822v9N

Wat wel helpt is:
:0= Zuid tribune doe eens mee!!!

Galdiano

Onderste is wel leuk.

Je hebt ook liederen als volgt oa bij NAC.

Regel1: noord
Regel2: zuid

Etc
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

Allemaal leuk en aardig maar vanavond moet het gewoon kolken. 90 minuten lang !
Niks geen kut smoesjes van het is te vroeg of we hebben geen bier.
Eindelijk weer zaterdagavondvoetbal. Knallen  |:)

Utekleitrokken

Citaat van: Galdiano op november 29, 2014, 09:39:50
Stel eens wat voor, en introduceer het.  |:)

Lekker simpel houden.

Noord: Wij zijn Cambuur
..
Zuid : Cambuur Leeuwarden!

sunderland

veel bier zuipen [genoeg tijd] en dan skreeuwe.Komt goed met de sfeer

thankyou

Citaat van: Cambuur LWD op november 29, 2014, 09:56:33
Zoiets als dit? (alleen dan niet met de tegenstander!)
https://www.youtube.com/watch?v=7etM-nXtBbM
Of
https://www.youtube.com/watch?v=6gHclnK5a-A&list=PLuTbsybnJmfl9ely7M7irz1SrMT822v9N

Wat wel helpt is:
:0= Zuid tribune doe eens mee!!!
Sfeer eagles - dkv
Kunnen wij toch ook met jalalala cambuur en dan met de overige tribune's!! om te beginnen met zuid!!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Zuid1991

Vindt ik een hele goeie voor de sfeer bij ons!
Alleen hoe krijg je Zuid mee?
Zoiets als: 'zuidtribune doe eens mee!'

Galdiano

Wie zit op noord?
Wie zit op zuid?

Mobiliseer een groepje en begin op noord: WIJ ZIJN CAMBUUR!
En zuid reageert met:  CAMBUUR LEEUWARDEN!

Ik speel scheidsrechter want zit er precies tussenin op west  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Laat eerst Noord zich maar eens op elkaar afstemmen, voordat je dingen van een andere tribune gaat verwachten.

SCC-J

Citaat van: Utekleitrokken op november 29, 2014, 10:54:00
Lekker simpel houden.

Noord: Wij zijn Cambuur
..
Zuid : Cambuur Leeuwarden!

Lekker simpel houden, gewoon niet doen. Dat geforceerde gedoe, liedjes ontstaan toch in de kroeg of in een uitvak onder het genot van heel wat biertjes.

sccweestwel

Citaat van: 666 op november 29, 2014, 09:28:04
"We all hate leeds scum" als je dit op YouTube intypt krijg je mooie filmpjes met een lekker deuntje.   Je zou eventueel het begin kunnen veranderen door "wij zijn Cambuur voor niemand bang,  drinken bier de hele nacht lang".  En voor het jaartal wat steeds gezongen wordt het jaartal van cambuur (en wat er bij),  kun je ieder jaar ophogen.  Of een hele andere tekst voor een creatieve geest  :devil

Al met al een lekker deuntje wat blijft hangen en wat ik hier niet in de stadions hoor.

We all love leeds!

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J jlink=topic=48.msg100358#msg100358 date=1417259259
Lekker simpel houden, gewoon niet doen. Dat geforceerde gedoe, liedjes ontstaan toch in de kroeg of in een uitvak onder het genot van heel wat biertjes.

Makkelijke melodie en tekst
MI-Sider for Life

Galdiano

Citaat van: SCC-J op november 29, 2014, 12:07:39
Lekker simpel houden, gewoon niet doen. Dat geforceerde gedoe, liedjes ontstaan toch in de kroeg of in een uitvak onder het genot van heel wat biertjes.

Ik heb zin in bier zin in bier, ik heb zin in bier! jalalalala  :devil  :proost

|:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Citaat van: 666 op november 29, 2014, 09:28:04
"We all hate leeds scum" als je dit op YouTube intypt krijg je mooie filmpjes met een lekker deuntje.   Je zou eventueel het begin kunnen veranderen door "wij zijn Cambuur voor niemand bang,  drinken bier de hele nacht lang".  En voor het jaartal wat steeds gezongen wordt het jaartal van cambuur (en wat er bij),  kun je ieder jaar ophogen.  Of een hele andere tekst voor een creatieve geest  :devil

Al met al een lekker deuntje wat blijft hangen en wat ik hier niet in de stadions hoor.

Er is op het oude forum ook een keer naar voren gebracht met een engelse tekst. Jamemr genoeg zul je dat nooit op de tribunes erdoorheen krijgen aangezien 50% geen woord engels spreek ;(, maar de tekst was mooi:

In 64, oh this is true. It was the start of our yellow blue. It's been a long time since that day, but the beautiful colours are still fucking here. We all love Cambuur, we all love Cambuur.. Etc.

Utekleitrokken

Citaat van: Goudvinger op november 29, 2014, 11:37:36
Laat eerst Noord zich maar eens op elkaar afstemmen, voordat je dingen van een andere tribune gaat verwachten.

Denk dat zoiets juist meewerkt aan eenheid op Noord. Maar het is inderdaad zo dat heel Noord synchroon moet schreeuwen en vervolgens iedereen wel zijn bek houdt om die stilte te creƫeren.