Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

sccweestwel



Freude schöner Fußballzauber,
das ist unser Sankt Pauli,
Zuckerpässe, Zaubertore, Fußballgötter allesamt,
Kurzpassspiel und Übersteiger, so kriegt das nur einer hin,
Freudeschöner Fußballzauber,
das ist unser Sankt Pauli,
LaLaLaLaLaLaLaLaLaLa




Ich liebe dich,
Ich träum von dir,
In meinen Träumen,
Bist du Europacupsieger,

Doch wenn ich aufwach,
Fällt es mir wieder ein,
Spielst ganz wo anders,
In Liga 2...


:0= :thumbsup Succes

Destroyer

Citaat van: dit is mien club op november 24, 2014, 16:48:19
Anders moeten we toch maar iemand een microfoon geven... :|

:_schater :_schater :_schater  :0= Net als in Veendam destijds. Stond ook zo'n mongool met een  :0= te schreeuwen tegen 20 man! Wat een afgang...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: SCC-J op november 25, 2014, 13:45:56
Utrecht was autocombi gewoon uitverkocht.
Ik zelf ben er wel een beetje klaar mee met die uitwedstrijden.
Vaak buscombi en als je autocombi hebt mogen er max zoveel auto's en geen busjes.
Wil je met een groep in een touringcar mag je niet eens een biertje drinken terwijl de auto's en (indien het mag) busjes die langs je rijden wel een biertje mogen drinken.  En dan hebben we het nog niet eens over het roken en het kunnen pissen op de gewenste tijdstippen en plekken. En dan zijn we nog niet eens in het stadion, waar ze ook allemaal van die hypocriete en rare regeltjes hanteren alsof je in een kleuterklas zit.
Dan denk ik, LAAT MAAR!

Ook ik had anders gegaan, maar zeer snel uitverkocht. Ik verdom het als bajesklant weer 2 uur in een bus te zitten. Vorig jaar naar Feyenoord leek wel een week te duren...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: 666 op november 26, 2014, 17:44:07
Ik ben voor een ander deuntje... Welke weet ik niet maar niet dat deuntje van die irritante gasten van Ajax!

Ik vind het deuntje juist hoog irritant, waardoor ik kan zeggen: geschikt  :thumbsup Alleen een originele tekst bedenken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Citaat van: Treb op november 26, 2014, 18:07:00
Liedjes na-apen van Ajax? Kom op man..  8P
Idd  :wall

Tukker

Citaat van: siepelsjeu op november 26, 2014, 11:17:03
ooit gedacht aan het ongelofelijke slechte zicht voor 35 euro..
Daar heb je natuurlijk wel een punt maar ik heb toch ook wel in een halfvol uitvak gestaan met prima zicht op het hele veld. En de plekken met iets minder zicht (vaak onderin het vak achter glas of plexiglas) blijken toch een enorme aantrekkingskracht te hebben bij uitwedstrijden, terwijl het iets hoger juist weer wat rustiger is (en beter zicht  :P)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Buscombi's die niet te verklaren zijn! Dat is vaak voor mij de reden.
Tevens al die onnodige regels zoals SCC-J ook omschrijft. Ik wil best met een autocombi mee, alleen dan wel in een busje met vrienden, en een biertje, waar je zelf kan bepalen waar en wanneer je stopt.
Dit is dan ook de reden dat ik nagenoeg niet meer met combi's mee ga, maar regelmatig op thuistribune te vinden ben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: Galdiano op november 26, 2014, 22:31:04
Buscombi's die niet te verklaren zijn! Dat is vaak voor mij de reden.
Tevens al die onnodige regels zoals SCC-J ook omschrijft. Ik wil best met een autocombi mee, alleen dan wel in een busje met vrienden, en een biertje, waar je zelf kan bepalen waar en wanneer je stopt.
Dit is dan ook de reden dat ik nagenoeg niet meer met combi's mee ga, maar regelmatig op thuistribune te vinden ben.
Een biertje bij een buscombi zou eigenlijk ook gewoon moeten kunnen. Maar wellicht denkt de busmaatschappij daar anders over en hebben ze in het verleden slechte ervaringen gehad met het vervoeren van supportergroepen. Maar wel jammer als daardoor de tribunes leger blijven.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dit is mien club

Citaat van: Destroyer op november 26, 2014, 19:50:40
:_schater :_schater :_schater  :0= Net als in Veendam destijds. Stond ook zo'n mongool met een  :0= te schreeuwen tegen 20 man! Wat een afgang...

Hahaha ja klopt verschrikkelijk
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Destroyer op november 26, 2014, 20:00:03
Ik vind het deuntje juist hoog irritant, waardoor ik kan zeggen: geschikt  :thumbsup Alleen een originele tekst bedenken.

Kom maar op met een originele
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead


CiteerIn 76, oh this is true,
a trophy was won by a team in blue,
it's been a long time, since that day,
so we'll sing 'em a song that they fuckin' hate...
31 years(fuck all)
31 years(fuck all)...etc....etc...

we all hate Leeds scum, we all hate Leeds scum...etc....etc...

https://www.youtube.com/watch?v=Vq_-eNy2t1E
https://www.youtube.com/watch?v=7RCwIubQp2
In twintig-dertien, jupiler league
(In 76, oh this is true,)

de ere-divisie_kende ons niet
(a trophy was won by_a team in blue)

maar het maakt niet uit _ of de rest je kent
(it's been a long time _ since that day)

zolang je weet dat je de mooiste bent
(so we'll sing 'em a song that they fuckin' hate...)

Leeuwarden, Leeuwarden
Leeuwarden, Leeuwarden
Leeuwarden, Leeuwarden
Leeuwarden, Leeuwarden

Wij zijn cambuur
Wij zijn cambuur
Wij zijn cambuur
Wij zijn cambuur
:scc

kickandrush

Bovenstaand is fraai! Wanneer is de repetitieavond? Zaterdag a.s.?

Nog een voor een speler;
He's bald
He's shit
He plays when none is fit
Jurgen Wouda, Jurgen Wouda  :zweep

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op november 27, 2014, 12:11:19
Bovenstaand is fraai! Wanneer is de repetitieavond? Zaterdag a.s.?

Nog een voor een speler;
He's bald
He's shit
He plays when none is fit
Jurgen Wouda, Jurgen Wouda  :zweep
Wie is Jurgen Wouda?

Denk dat we eerst maar eens een lesje spelersnamen moeten oefenen :devil

Len Cantello

Juist. Dat zal de sfeer pas echt verhogen!
:koffie
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

kickandrush