Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Roken is landelijk Roverheidsbeleid. KNVB gaat hier ook aan meedoen en binnen 10 jaar roken in elk stadion verbieden (tijdens elke wedstrijd die onder de KNVB reglementen valt). Roken in de bus moet naar mijn mening altijd in overleg met de maatschappij en chauffeur van dienst geregeld kunnen worden.
Een paar biertjes vind ik geen probleem, waar in het algemeen door de driehoeken wel over gevallen wordt is dat er altijd een aantal zijn die uit de auto komen rollen (omdat ze niet tegen drank kunnen?). Ben wel van mening dat je de regels bij een gemengde combi eenduidig moet doorvoeren. Dus of in beide vervoermiddelen (beperkt) alcohol schenken, of helemaal niet. Uiteraard pleit ik hier wel voor het eerste.

In elk stadion heb je van die vreemde regeltjes, ook in ons eigen stadion. Je zou niet eens meer naar een thuiswedstrijd willen als je alle regels leest.

EdsjeSCC

Ik weet niet of het ergens op slaat, maar kun je bij een buscombi niet gewoon bier in de bus verkopen? Als het een verre uitwedstrijd is 4 keer 50 dus 200 biertjes die verkocht kunnen worden. Voor mij is het niet kunnen drinken de heenreis wel een heel belangrijk punt waarom ik niks met een buscombi heb

Cambuur123

Leuke song voor op de zondagochtend? 'We don't care' https://www.youtube.com/watch?v=QXMUY4deXs0

Those things I haven't told you, I go out late at  night, and if I was to tell you, you would see my diffrent side

Tekst kan altijd nog veranderd worden maar deuntje lijkt me er iig 1 met perspectief.

:koffie

Cor

Citaat van: Cambuur123 op november 25, 2014, 16:20:28
Leuke song voor op de zondagochtend? 'We don't care' https://www.youtube.com/watch?v=QXMUY4deXs0

Those things I haven't told you, I go out late at  night, and if I was to tell you, you would see my diffrent side

Tekst kan altijd nog veranderd worden maar deuntje lijkt me er iig 1 met perspectief.

:koffie

Mooi oud al, wel weer eens lekker

siepelsjeu

Citaat van: Tukker op november 25, 2014, 11:39:00
Als het niet over de thuiswedstrijden gaat, gaat het dus om de uitwedstrijden.

Waar zijn dan bij de uitwedstrijden al die fanatieke sfeermakende Cambuur supporters?

Ik verbaas me wekelijks over al die lege plekken in het uitvak. De ene keer is het het aanvangstijdstip, dan is het de prijs, dan is het de afstand, dan is het een verplichte buscombi er is altijd wel wat. Uit in Utreg maar een slordige 300 supporters en dagjesmensen; had toch ook een vol uitvak moeten zijn gezien de prijs, afstand, tijdstip, temperatuur, autocombi

Maar als er een uitwedstrijd tegen dkv is, staat iedereen vooraan.

Hand / eigen boezem ??

ooit gedacht aan het ongelofelijke slechte zicht voor 35 euro..

speculeter

Alvast een vraag voor mensen die er al vaker zijn geweest.
Ik ben van plan om naar Heracles tegen Cambuur te gaan voor de beker.
Hoe is uitvak daar?
En parkeren? Beetje veilig?
Dit aangezien ik met mijn zoon wil gaan.
En aangezien we gaan winnen alvast de vraag over de veiligheid

HilversumOnTour

4x bij Heracles geweest, prima te doen. Parkeren direct naast het uitvak, ontvangst met gratis koffie/thee. Met een beetje geluk beide vakken open, kan je prima met je zoontje (iets meer bovenin) gaan staan. Voorin fanatiekere fans, maar dat hou je altijd!

GAAN!  |:)


speculeter

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 26, 2014, 11:36:13
4x bij Heracles geweest, prima te doen. Parkeren direct naast het uitvak, ontvangst met gratis koffie/thee. Met een beetje geluk beide vakken open, kan je prima met je zoontje (iets meer bovenin) gaan staan. Voorin fanatiekere fans, maar dat hou je altijd!

GAAN!  |:)
Bedankt!!

SCC-J

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 26, 2014, 11:36:13
4x bij Heracles geweest, prima te doen. Parkeren direct naast het uitvak, ontvangst met gratis koffie/thee. Met een beetje geluk beide vakken open, kan je prima met je zoontje (iets meer bovenin) gaan staan. Voorin fanatiekere fans, maar dat hou je altijd!

GAAN!  |:)

Een van de betere uitwedstrijden om te bezoeken. Stadion en club stelt niet veel voor, maar ontvangst is goed en relaxed. Helaas geen busjes deze keer omdat een busje het nodig vond om vorige keer vuurwerk af te steken op de parkeerplaats. Ik denk als je zo stoer bent om vuurwerk mee te nemen ( waar ik persoonlijk een voorstander van ben) wees dan ook zo stoer om het in het vak af te steken waar het nog een toegevoegde waarde heeft ipv op een parkeerplaats.

ForzaCambuur1

Citaat van: siepelsjeu op november 26, 2014, 11:17:03
ooit gedacht aan het ongelofelijke slechte zicht voor 35 euro..

Haha met deze reactie bevestig je precies het hele verhaal van Tukker. 8P

dit is mien club

We moeten toch iets nieuws verzinnen.

Ik weet dat we niet graag nummers overnemen.
Maar de tekst van dit A**x nummer is gewoon goed, zoiets moeten wij ook kunnen verzinnen toch.

90 minuten lang
voor de club uit (A*dam) Leeuwarden
Gekkenhuis op de tribune
Niemand die ons stoppen kan.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Westerpark

Deuntje is goed, maar die Ajax tekst moet je niet overnemen.
Dat deuntje wordt in Duitsland ook overal gebruikt trouwens.

666

Ik ben voor een ander deuntje... Welke weet ik niet maar niet dat deuntje van die irritante gasten van Ajax!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Liedjes na-apen van Ajax? Kom op man..  8P

kickandrush

Of wat meer liedjes voor spelers;


We all dream of a team of Andriuškevičius
A team of Andriuškevičius
A team of Andriuškevičius

Chaos gegerandeerd  :devil