Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Tukker op november 26, 2014, 22:36:52
Een biertje bij een buscombi zou eigenlijk ook gewoon moeten kunnen. Maar wellicht denkt de busmaatschappij daar anders over en hebben ze in het verleden slechte ervaringen gehad met het vervoeren van supportergroepen. Maar wel jammer als daardoor de tribunes leger blijven.

Is verschil tussen een biertje en een biertje. Daar zal de pijn wel zitten. Het eerste wat ik dit seizoen in Arnhem zag was een auto die voor me parkeerde en waar iemand kotsend uitrolde. En dat kwam niet van een slecht chinees. Als hij op m`n auto had gekotst had ik het hem allemaal op laten ruimen.

Sander Scc

Citaat van: dizzhead op november 27, 2014, 10:53:16
In twintig-dertien, jupiler league
(In 76, oh this is true,)

de ere-divisie_kende ons niet
(a trophy was won by_a team in blue)

maar het maakt niet uit _ of de rest je kent
(it's been a long time _ since that day)

zolang je weet dat je de mooiste bent

(so we'll sing 'em a song that they fuckin' hate...)

Leeuwarden, Leeuwarden
Leeuwarden, Leeuwarden
Leeuwarden, Leeuwarden
Leeuwarden, Leeuwarden

Wij zijn cambuur
Wij zijn cambuur
Wij zijn cambuur
Wij zijn cambuur
:scc

Sjongejongejonge... Mag toch hopen voor je dat je dit niet serieus meent!

Nieuwe songs bedenk je met je maten onder het genot van een pot bier.. Het is al zo vaak geprobeerd via het forum..

Cambuur123

Citaat van: Sander Scc op november 27, 2014, 16:08:16
Sjongejongejonge... Mag toch hopen voor je dat je dit niet serieus meent!

Nieuwe songs bedenk je met je maten onder het genot van een pot bier.. Het is al zo vaak geprobeerd via het forum..

Proberen kan geen kwaad lijkt me? Dit soort reacties veroorzaken dus dat mensen stoppen met hun ideeën te plaatsen, beetje jammer.   :zweep  :insane

dit is mien club

Hier zitten toch vaak de wat fanatiekere Cambuur supporters op.
Dus wat dat betreft geen probleem om dingen samen te bedenken.

@savage wanneer gaan we dan bier drinken?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead

Citaat van: Sander Scc op november 27, 2014, 16:08:16
Sjongejongejonge... Mag toch hopen voor je dat je dit niet serieus meent!

Nieuwe songs bedenk je met je maten onder het genot van een pot bier.. Het is al zo vaak geprobeerd via het forum..

Waar haal jij de wijsheid vandaan dat dat niet gebeurt is?  :proost


Als je het niks vindt, mag je het ook gewoon zeggen hoor.

siepelsjeu

Jingle bells,
Jingle bells,
Jingle all the way,
Oh what fun it is to see Cambuur win away,
Ho!

Everywhere we go,
People want to know,
Who the hell we are,
We are Cambuur,


Sander Scc

Citaat van: dizzhead op november 27, 2014, 16:52:06
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat dat niet gebeurt is?  :proost


Als je het niks vindt, mag je het ook gewoon zeggen hoor.

Als dit bedacht is onder het genot van dan verbaasd me dat ook weer niet  :devil
Maar nee ik vind het niks. Teksten als 'ik weet dat je de mooiste bent' enz.  :zucht
Maar goed ik zou zeggen (her)open een liedjes topic.

Tukker

#1492
Citaat van: Cor op november 27, 2014, 15:40:22
Is verschil tussen een biertje en een biertje. Daar zal de pijn wel zitten. Het eerste wat ik dit seizoen in Arnhem zag was een auto die voor me parkeerde en waar iemand kotsend uitrolde. En dat kwam niet van een slecht chinees. Als hij op m`n auto had gekotst had ik het hem allemaal op laten ruimen.
Op zich is het nog niet eens heel erg dat je kotsend uit de auto rolt (misschien alleen voor je medereizigers  :R). Als je je daarna dusdanig kunt gedragen dat niemand daar last van heeft. Maar helaas is dat dan niet altijd het geval.

Wedstrijd Vitesse vorig seizoen ook inderdaad iemand gezien die ruim te veel aan Bacchus had geofferd. Die zat ook bij een maat op de rug om een spandoek achter in het uitvak op te hangen en dat ging nog maar net goed. Op zich had die jongen wel een prettige dronk maar met iets minder  :grolsch had ie wellicht meete van de wedstrijd meegekregen
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Ach boeie! Zolang iemand niet vervelend is kan het toch geen kwaad. Sommige wedstrijden kan ik mij ook niks meer van herinneren. De nodige supporters die de cambiertours reisjes hebben meegemaakt kunnen hier vast en zeker over mee praten  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: siepelsjeu op november 27, 2014, 17:08:06
Jingle bells,
Jingle bells,
Jingle all the way,
Oh what fun it is to see Cambuur win away,
Ho!

Everywhere we go,
People want to know,
Who the hell we are,
We are Cambuur,
Maar dan wel met sleutels :devil

Nightmarelwd


Spring voor Cambuur, zing voor Cambuur
hé hé,
Spring voor Cambuur, zing voor Cambuur
hé hé
Spring voor Cambuur, zing voor Cambuur
hé hé

Makkelijk voor iedereen en je blijft warm vanavond in de kou.

MI-Sider for Life

666

"We all hate leeds scum" als je dit op YouTube intypt krijg je mooie filmpjes met een lekker deuntje.   Je zou eventueel het begin kunnen veranderen door "wij zijn Cambuur voor niemand bang,  drinken bier de hele nacht lang".  En voor het jaartal wat steeds gezongen wordt het jaartal van cambuur (en wat er bij),  kun je ieder jaar ophogen.  Of een hele andere tekst voor een creatieve geest  :devil

Al met al een lekker deuntje wat blijft hangen en wat ik hier niet in de stadions hoor.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Utekleitrokken

Een interactie tussen Noord en Zuid zou mooi zijn...

Vocaal, niet met die lichtjes  :_schater

Galdiano

Stel eens wat voor, en introduceer het.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Het probleem is hier, wanneer je een tekst maakt en gaat zingen, veel mensen of de tekst niet verstaan en iets anders gaan zingen.  Yellow army bijv.

Ook het lied van Dit is de club waar het allemaal omdraaid. Het is verheven naar een nummer dat op TV oranje niet zou misstaan.

MI-Sider for Life