Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Twente-Cambuur 2-2-2014

Gestart door John Hiatt, oktober 27, 2013, 08:14:42

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Is nog ver weg, maar nu al vast een topic. Komende vrijdag kun je in de Blokhuispoort bieden op een arrangement voor deze wedstrijd. Grolsch stelt daarvoor hun skybox beschikbaar. De opbrengst van de veiling gaat naar serious request.

CiteerDeze wedstrijd is een gecombineerde auto/buscombiU kunt met eigen vervoer afreizen en parkeren bij AC restaurant Holten op de A1(afslag Mc Donalds Holten op de A1), waarna u in bussen vervoerd zult worden naar de Grolsch Veste.Inschrijven kan vanaf maandag 20 januari 10.30 uur tot uiterlijk vrijdag 31 januari 12 uurPrijs voor een omwisselbiljet is € 26,-Bij instappen bus ontvangt u een toegangsbewijs voor het bezoekersvak.Alcoholconsumptie in de bus op de heenreis is niet toegestaan!De bussen vertrekken om 12:45 uur vanaf de Mc Donalds Holten

Lore

Staat daar ook iets over op internet?

Dokkumer

Heb ik ook ergens gelezen, maar nog geen link voor je gevonden.

Daddy T.

NAC mocht paar maanden geleden op eigen vervoer naar Enschede. Wij zullen het wel weer per bus moeten doen..of dan toch eindelijk weer es een treinreis? :proost
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Tukker

Citaat van: Daddy T. op januari 16, 2014, 21:25:04
NAC mocht paar maanden geleden op eigen vervoer naar Enschede. Wij zullen het wel weer per bus moeten doen..of dan toch eindelijk weer es een treinreis? :proost
Deze doe ik als fietscombi  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Tukker op januari 16, 2014, 21:39:20
Deze doe ik als fietscombi  :proost

Onder zware politie bewaking zodat er niets mis gaat uiteraard?

pvanbuijtene

Citaat van: Daddy T. op januari 16, 2014, 21:25:04
NAC mocht paar maanden geleden op eigen vervoer naar Enschede. Wij zullen het wel weer per bus moeten doen..of dan toch eindelijk weer es een treinreis? :proost
Ja... met veel problemen waardoor groningen de volgende wedsrrijd na nac geen vrij vervoer meee had...

Denk dat twente wel geleerd heefr ..

Daddy T.

Citaat van: pvanbuijtene op januari 17, 2014, 15:53:04
Ja... met veel problemen waardoor groningen de volgende wedsrrijd na nac geen vrij vervoer meee had...

Denk dat twente wel geleerd heefr ..

Mocht Groningen in de voorgaande jaren wel naar FCT op eigen vervoer dan? In verleden waren het nogal beladen wedstrijden.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

pvanbuijtene

Citaat van: Daddy T. op januari 17, 2014, 16:17:45
Mocht Groningen in de voorgaande jaren wel naar FCT op eigen vervoer dan? In verleden waren het nogal beladen wedstrijden.

Nee... twente - nac was ieder geval problematisch.. een oldskool tripje zoals ik gelezen had.. week erna was nac-grunn en grunn had eigen vervoer maar mocht niet meer... kromme beredenatie maar zo gaat t eenmaal.. zal wel net als az en busjes gezeik gaan.. 1x ging t verkeerd dus niemand vrij vervoer naar twente.. we moeten maar hopen dat dit autocombi wordt...

pvanbuijtene

#9
Lees net dat dit een auto/buscombi is....

26,- voor een kaartje...

Deze wedstrijd is een gecombineerde auto/buscombiU kunt met eigen vervoer afreizen en parkeren bij AC restaurant Holten op de A1(afslag Mc Donalds Holten op de A1), waarna u in bussen vervoerd zult worden naar de Grolsch Veste.Inschrijven kan vanaf maandag 20 januari 10.30 uur tot uiterlijk vrijdag 31 januari 12 uurPrijs voor een omwisselbiljet is € 26,-Bij instappen bus ontvangt u een toegangsbewijs voor het bezoekersvak.Alcoholconsumptie in de bus op de heenreis is niet toegestaan!De bussen vertrekken om 12:45 uur vanaf de Mc Donalds Holten

Volstrekt belachelijk!!!!


Cambuur123

Tjonge jonge, naja het moet maar..  :X

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur058


marrumer


Destroyer

 :0= :0= :0= MASSAAL NAAR TWENTE! DE JONGENS BLIEVE STEUNEN!
** Poolwinner 18/19 - 21/22