Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Twente-Cambuur 2-2-2014

Gestart door John Hiatt, oktober 27, 2013, 08:14:42

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

wordt dit een goed gevuld uitvak?

EastSide058

Citaat van: Eewal op januari 26, 2014, 20:12:50
wordt dit een goed gevuld uitvak?

Denk het niet.

Dramatische combiregeling  :(
Boycotten die boel
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Eewal

Citaat van: Official-Sphere op januari 26, 2014, 20:19:10
Denk het niet.

Dramatische combiregeling  :(
Boycotten die boel

Nope, zeker geen boycot hier, wij gaan!

ForzaCambuur1

Wij gaan ook. Kom op mensen  |:)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Official-Sphere op januari 26, 2014, 20:19:10
Denk het niet.

Dramatische combiregeling  :(
Boycotten die boel

Omdat?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Area 58

HilversumOnTour


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

HilversumOnTour

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2014, 20:52:16
Seizoenskaart uitwedstrijden toch??  |:) |:)

Precies! Afspraak met mezelf gemaakt, alle uitduels in de competitie dit jaar. Jij ook aanwezig?

Tot snel  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 26, 2014, 20:54:12
Precies! Afspraak met mezelf gemaakt, alle uitduels in de competitie dit jaar. Jij ook aanwezig?

Tot snel  |:)

Klote-werk  :_spank :_spank
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Marc S op januari 17, 2014, 15:44:59
Onder zware politie bewaking zodat er niets mis gaat uiteraard?
Ik fiets al dagelijks langs de  :grolsch Veste met mijn Cambuur sjaal om dus de politie kent me onderhand wel.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bernardo

Wij kiezen voor Heracles, mits autocombi.

wiekie1969

Lekker vrijuit voetballen daar, de druk ligt bij twente. In deze vorm pakken we een punt of meer!

EastSide058

Citaat van: Destroyer op januari 26, 2014, 20:41:04
Omdat?
Oke geen boycot, maar wordt geen vol vak. Houdt op bij 150man

Ik laat deze wedstrijd voorbij gaan. Kijken wat Feyenoord, NEC, Heracles, Groningen Utrecht en 020 uit wordt.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!