Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Twente-Cambuur 2-2-2014

Gestart door John Hiatt, oktober 27, 2013, 08:14:42

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2014, 23:12:50
Hier wordt in het algemeen de frisdrank zoveel mogelijk van tevoren ingeschonken. Bier staat er zo kort mogelijk en koffie/thee op het moment dat je bestelt.

Koffie gaat toch wel op! Kan je van te voren wel inschenken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardiascc

dan moet het in onze nieuwe tempel maar beter geregeld zijn :P