Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kaarten Bundesliga

Gestart door Lore, oktober 12, 2013, 20:35:41

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2013, 10:28:49
ben in gladbach geweest, matige sfeer, viel me tegen. Wij zaten naast uitvak, hertha fans maakten meer sfeer.

Mooier was het bij Schalke en Kaiserslautern.
In engeland bij Liverpool geweest, ook geweldig. Ga binnenkort nog een keer naar Londen, waarschijnlijk de spurs.

Iemand wel eens derde of vierde divisie in engeland geweest, liefst londen, waar het mooi is qua sfeer?

Ik ben vorig jaar Brentford FC geweest, League two. Dat was heel vet als je een liefhebber bent. Als je de metro uitstapt zie je het stadion in de wijk liggen in een beetje een dal. Dan is het nog het enige stadion tot op elke hoek van het stadion een Pub heeft, en dan zijn van die klassieke pubs, prachtig! Stadion is ook heel mooi, je zit een meter van het veld en ik was er tegen destijds nog Charlton Athletic (inmiddels league one) die een bomvol uitvak hadden dus dat was mooi! Kaarten gewoon via internet besteld en die lagen klaar bij aankomst. Kan wel wat foto's sturen om een impressie te krijgen! Ben ook bij Milwall geweest League one en tevens London. Sfeer bij de wedstrijd viel wat tegen, maar je moet er gewoon geweest zijn. De wijk waar het stadion is in ligt, loop je wel met knikkende knietjes doorheen haha.

S(CC)upporter

Citaat van: S(CC)upporter op oktober 20, 2013, 12:49:10
Ik ben vorig jaar Brentford FC geweest, League two. Dat was heel vet als je een liefhebber bent. Als je de metro uitstapt zie je het stadion in de wijk liggen in een beetje een dal. Dan is het nog het enige stadion tot op elke hoek van het stadion een Pub heeft, en dan zijn van die klassieke pubs, prachtig! Stadion is ook heel mooi, je zit een meter van het veld en ik was er tegen destijds nog Charlton Athletic (inmiddels league one) die een bomvol uitvak hadden dus dat was mooi! Kaarten gewoon via internet besteld en die lagen klaar bij aankomst. Kan wel wat foto's sturen om een impressie te krijgen! Ben ook bij Milwall geweest League one en tevens London. Sfeer bij de wedstrijd viel wat tegen, maar je moet er gewoon geweest zijn. De wijk waar het stadion is in ligt, loop je wel met knikkende knietjes doorheen haha.

Oja en in Duitsland: Union Berlin, ben nu bij een thuiswedstrijd geweest en een keer in het uitvak van ze gezeten. Fan-tast-tisch! Ook genoeg beeldmateriaal van!

Drumfather SCC

#32
In '09 bij QPR-Scunthorpe United in League 1 geweest in het kampioensjaar van QPR
Ge-wel-dige sfeer daar op Loftus Road!

In '10 ben ik bij Tottenham-Blackpool geweest, sfeer viel tegen en de wedstrijd ook

Vorig jaar bij Barcelona tegen Valencia geweest, Imposant stadion met DKV sfeer
Heb wel het enige doelpunt van Adriano gefilmd  :D 90.000 man op de banken, AWESOME

Citaat van: S(CC)upporter op oktober 20, 2013, 12:49:10
Ben ook bij Milwall geweest League one en tevens London. Sfeer bij de wedstrijd viel wat tegen, maar je moet er gewoon geweest zijn. De wijk waar het stadion is in ligt, loop je wel met knikkende knietjes doorheen haha.

Ik ben al 2x wezen Groundhoppen in London en ga volgend jaar voor de 3e keer want heb nóg niet alles gezien in 2x! Maar Milwall moet ook nog... Dat is dus af te raden? Dat hoor ik wel meer!

S(CC)upporter

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 13:47:50
In '09 bij QPR-Scunthorpe United in League 1 geweest in het kampioensjaar van QPR
Ge-wel-dige sfeer daar op Loftus Road!

In '10 ben ik bij Tottenham-Blackpool geweest, sfeer viel tegen en de wedstrijd ook

Vorig jaar bij Barcelona tegen Valencia geweest, Imposant stadion met DKV sfeer
Heb wel het enige doelpunt van Adriano gefilmd  :D 90.000 man op de banken, AWESOME

Ik ben al 2x wezen Groundhoppen in London en ga volgend jaar voor de 3e keer want heb nóg niet alles gezien in 2x! Maar Milwall moet ook nog... Dat is dus af te raden? Dat hoor ik wel meer!

Ja dan moet je denk ik voor een gevoelige liggende wedstrijd gaan. Toen ik er was tegen Bristol City was niet zo bijzonder! Ik wilde er sws een keer geweest zijn maar niet zo snel nog een keer. Brentford FC wel doen!

Drumfather SCC

Citaat van: S(CC)upporter op oktober 20, 2013, 14:00:41
Ja dan moet je denk ik voor een gevoelige liggende wedstrijd gaan. Toen ik er was tegen Bristol City was niet zo bijzonder! Ik wilde er sws een keer geweest zijn maar niet zo snel nog een keer. Brentford FC wel doen!
Die heb ik al gezien  :D Moest daarvoor een drukke snelweg oversteken om er te komen Brrrrr
Underhill Stadium van Barnet ligt ook in een dal als je de 'Tube uit komt! Mini stadion

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 13:47:50
In '09 bij QPR-Scunthorpe United in League 1 geweest in het kampioensjaar van QPR
Ge-wel-dige sfeer daar op Loftus Road!

In '10 ben ik bij Tottenham-Blackpool geweest, sfeer viel tegen en de wedstrijd ook

Vorig jaar bij Barcelona tegen Valencia geweest, Imposant stadion met DKV sfeer
Heb wel het enige doelpunt van Adriano gefilmd  :D 90.000 man op de banken, AWESOME

Ik ben al 2x wezen Groundhoppen in London en ga volgend jaar voor de 3e keer want heb nóg niet alles gezien in 2x! Maar Milwall moet ook nog... Dat is dus af te raden? Dat hoor ik wel meer!

Millwall is niet af te raden. Alleen moet je over een afvallig industrieterrein (vanaf Canada water) om er te komen. De wijk ziet er wat slecht uit, maar is niet erger dan East Ham! Wel erg racistisch bij Millwall

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 14:05:46
Die heb ik al gezien  :D Moest daarvoor een drukke snelweg oversteken om er te komen Brrrrr
Underhill Stadium van Barnet ligt ook in een dal als je de 'Tube uit komt! Mini stadion

Barnet speelt sinds de zomer in een nieuw stadion  ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

John Hiatt

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 13:47:50
In '09 bij QPR-Scunthorpe United in League 1 geweest in het kampioensjaar van QPR
Ge-wel-dige sfeer daar op Loftus Road!

In '10 ben ik bij Tottenham-Blackpool geweest, sfeer viel tegen en de wedstrijd ook

Vorig jaar bij Barcelona tegen Valencia geweest, Imposant stadion met DKV sfeer
Heb wel het enige doelpunt van Adriano gefilmd  :D 90.000 man op de banken, AWESOME

Ik ben al 2x wezen Groundhoppen in London en ga volgend jaar voor de 3e keer want heb nóg niet alles gezien in 2x! Maar Milwall moet ook nog... Dat is dus af te raden? Dat hoor ik wel meer!

Vorig jaar nog bij Millwall geweest. Je kunt er met de metro goed komen, dan is het nog een paar honderd meter lopen naar het stadion. Via Zampa Road bereik je het stadion. Ik vond het een belevenis, totaal geen probleem om daar naar toe te gaan. Kaartjes koop je gewoon aan de kassa.

Clint

Zit ook haast nooit een harses bij The Lions.

NRG

Citaat van: Lore op oktober 18, 2013, 16:33:17
Ik zag het ook ja. 1 december gaan de kaarten voor onze wedstrijd in voorverkoop, ik zal er snel bij zijn!

Naar welke wedstrijd ga je? Laat je even weten hoe het geweest is? Ik ben benieuwd!


Gisteren geweest. HSV-Stuttgart. Viel allemaal niet tegen. Prachtig stadion! Sfeer is totaal anders. Bijna geen politie, en de supporters van beide clubs lopen voor, tijdens en na de wedstrijd gewoon dwars door elkaar heen. Werd veel en fanatiek gezongen. Hamburg is een hele mooie en gezellige stad. Je rijdt er in dik 3 uur naar toe. Op de heenweg nog even gezellig staan praten met een groep Groningen hooligans. Ook op weg naar HSV. Kortom prima. Maar toch.. In januari lekker weer naar Engeland!

NRG

Citaat van: clint op oktober 21, 2013, 12:54:50
Zit ook haast nooit een harses bij The Lions.


Ook bij Millwall geweest. Legendarische naam. In de praktijk viel het tegen. Weinig toeschouwers. Weinig sfeer.  Stadion vond ik ook niet bijzonder.  Leuk om een keer te hebben gezien, maar hoef ik niet nog een keer naar toe.

Lore

Citaat van: NRG op oktober 21, 2013, 13:25:30

Gisteren geweest. HSV-Stuttgart. Viel allemaal niet tegen. Prachtig stadion! Sfeer is totaal anders. Bijna geen politie, en de supporters van beide clubs lopen voor, tijdens en na de wedstrijd gewoon dwars door elkaar heen. Werd veel en fanatiek gezongen. Hamburg is een hele mooie en gezellige stad. Je rijdt er in dik 3 uur naar toe. Op de heenweg nog even gezellig staan praten met een groep Groningen hooligans. Ook op weg naar HSV. Kortom prima. Maar toch.. In januari lekker weer naar Engeland!

:proost Klinkt goed! Heb er enorm zin in. Voor ons wordt het HSV - Schalke in januari!


HilversumOnTour

Vanavond naar Schalke - Chelsea!!  |:)

TM

Mooie wedstrijd om even heen te gaan. Wij moeten het doen met Celtic - Ajax vanavond, ik ben benieuwd of Ajax wat kan laten zien daar. Volgende week dinsdag staat er in ieder geval een echte wedstrijd op het programma!

Lore

Citaat van: TM op oktober 22, 2013, 14:31:27
Mooie wedstrijd om even heen te gaan. Wij moeten het doen met Celtic - Ajax vanavond, ik ben benieuwd of Ajax wat kan laten zien daar. Volgende week dinsdag staat er in ieder geval een echte wedstrijd op het programma!

Celtic - Ajax? Man, ik moet het doen met goede tijden, slechte tijden. Gevolgd door een dvd van desperate housewifes!

Man, man.......ik heb echt niets in te brengen thuis!  ;(