Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kaarten Bundesliga

Gestart door Lore, oktober 12, 2013, 20:35:41

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Ik had toen kaartjes via Jeffrey Bruma (maak zijn website) maar zie dat de ticketshop https://ticketing.hsv.de/default.php gewoon open verkoop heeft. Per transactie 3 tickets, dus als je tegelijk met een paar maten achter de pc gaat zitten....  |:)

PS: Centrum van Hamburg is erg gezellig  :proost :proost :proost

HilversumOnTour

Nog een tip: gebruik Google Chrome op Duitse sites! Vertaalt de site direct zodat enige onduidelijkheid gelijk weggenomen is.

Enne, als je met een heel team gaat zou ik proberen te bellen: vaak kan je per creditcard direct bestellen en liggen de kaarten klaar bij het stadion, en zit je met z'n allen naast elkaar!

|:)

Leovardia


Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 14, 2013, 14:12:04
Ik zou dat dus nooit doen!! ViaGogo staat vooral bekend om zijn oplichtingspraktijken...  :_spank

Ik heb er nooit problemen mee gehad en heb er aardig wat besteld. Weet niet waar je dit dan op baseert.

Zie ook onderstaande
Hoe beschermt viagogo de consumenten tegen fraude?
Verkopers worden niet betaald voor hun tickets tot de kopers met succes aan het evenement hebben deelgenomen. Daarom is het, in tegenstelling tot online veilingsites of straatverkopers, onmogelijk om geld te verdienen door valse tickets op viagogo aan te bieden.


Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alle op viagogo aangeboden tickets echt zijn en legitiem te koop worden aangeboden. In de zeldzame gevallen waarbij we vernemen dat tickets niet rechtmatig te koop worden aangeboden, treden we snel op om ze te verwijderen.


Het is belangrijk op te merken dat alle tickets die op viagogo worden verhandeld gedekt worden door onze viagogogarantie.



Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Kent skele juh.

HilversumOnTour

Vrienden van mij hebben slechte ervaringen. 1x kaartje betaald niet gekregen. Andere keer veel betaald voor een goede kaart en uiteindelijk op de goedkope plekken gezeten. Zeker als je naar het buitenland gaat wil je zekerheid i.v.m. reistijd en/of vliegtickets.

Natuurlijk mooi als het goed gaat, maar ikzelf kies persoonlijk nooit voor deze weg, zeker als je weet hoe makkelijk het anders geregeld kan worden. Duitsers en Engelsen zijn wat betreft tickets erg makkelijk en heel enthousiast als je vanuit Nederland een pot komt bekijken.

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 14, 2013, 16:35:41
Nog een tip: gebruik Google Chrome op Duitse sites! Vertaalt de site direct zodat enige onduidelijkheid gelijk weggenomen is.

Enne, als je met een heel team gaat zou ik proberen te bellen: vaak kan je per creditcard direct bestellen en liggen de kaarten klaar bij het stadion, en zit je met z'n allen naast elkaar!

|:)

Goed idee, wij gaan inmiddels met 25 man, maar er komen nog wel wat bij!

NRG

Citaat van: Lore op oktober 14, 2013, 16:22:54
Helemaal top. Engeland lukt mijzelf ook aardig, maar wij willen echt naar de Bundesliga. Weet jij ook of het makkelijk gaat bij Hamburg SV?

Net kaarten besteld voor HSV. Gewoon via de website van de club. Voor HSV zijn redelijk makkelijk kaarten te krijgen.

Lore

Citaat van: NRG op oktober 18, 2013, 15:18:50
Net kaarten besteld voor HSV. Gewoon via de website van de club. Voor HSV zijn redelijk makkelijk kaarten te krijgen.

Ik zag het ook ja. 1 december gaan de kaarten voor onze wedstrijd in voorverkoop, ik zal er snel bij zijn!

Naar welke wedstrijd ga je? Laat je even weten hoe het geweest is? Ik ben benieuwd!

sccweestwel

Ik ben sinds jaar en dag een supporter van leeds united.
Zijn hier ook mensen die hiervoor wel eens kaarten hebben geregeld?


Lore

Citaat van: sccweestwel op oktober 18, 2013, 17:51:55
Ik ben sinds jaar en dag een supporter van leeds united.
Zijn hier ook mensen die hiervoor wel eens kaarten hebben geregeld?

Nee, maar wel voor andere Engelse wedstrijden en daar doen ze echt niet moeilijk. Ik kreeg kaarten voor het uitvak van West Ham op een adres binnen twee kilometer van het eigen stadion!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: NRG op oktober 18, 2013, 15:18:50
Net kaarten besteld voor HSV. Gewoon via de website van de club. Voor HSV zijn redelijk makkelijk kaarten te krijgen.

Geen idee waarom, maar das wel de laatste club in Duitsland waar ik heen zou gaan.
Qua naam trekken Frankfurt; Gladbach en Dynamo Dresden mij veel meer. (ook geen idee waarom:P)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

NRG

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2013, 00:11:44
Geen idee waarom, maar das wel de laatste club in Duitsland waar ik heen zou gaan.
Qua naam trekken Frankfurt; Gladbach en Dynamo Dresden mij veel meer. (ook geen idee waarom:P)


Om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel met Duitsland en Duits voetbal. Dit is een vaders en zonen tripje. Hamburg rijd je in ruim 3 uur naar toe. Goed te te doen met mannetjes van 8 jaar.  Mijn hart ligt in Engeland. Maar die reisjes houdt papa liever nog even voor zichzelf.  :devil

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2013, 00:11:44
Geen idee waarom, maar das wel de laatste club in Duitsland waar ik heen zou gaan.
Qua naam trekken Frankfurt; Gladbach en Dynamo Dresden mij veel meer. (ook geen idee waarom:P)

Ik heb eerlijk ook niet zoveel met HSV, maar is lekker dicht bij, je kan er redelijk aan kanten komen en het is in het totaal goedkoop.



Citaat van: NRG op oktober 19, 2013, 08:46:14

Om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel met Duitsland en Duits voetbal. Dit is een vaders en zonen tripje. Hamburg rijd je in ruim 3 uur naar toe. Goed te te doen met mannetjes van 8 jaar.  Mijn hart ligt in Engeland. Maar die reisjes houdt papa liever nog even voor zichzelf.  :devil

Ook mijn hart ligt in Engeland, West Ham, om precies te zijn, maar dat gaat wel gelijk in de papieren lopen en dat kan niet iedereen in ons elftal aan! Dus eigenlijk om de redenen die jij noemt gaan wij naar HSV, alleen zijn mijn kinderen niet 8 jaar, maar tussen de 23 en 35!

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2013, 00:11:44
Geen idee waarom, maar das wel de laatste club in Duitsland waar ik heen zou gaan.
Qua naam trekken Frankfurt; Gladbach en Dynamo Dresden mij veel meer. (ook geen idee waarom:P)
ben in gladbach geweest, matige sfeer, viel me tegen. Wij zaten naast uitvak, hertha fans maakten meer sfeer.

Mooier was het bij Schalke en Kaiserslautern.
In engeland bij Liverpool geweest, ook geweldig. Ga binnenkort nog een keer naar Londen, waarschijnlijk de spurs.

Iemand wel eens derde of vierde divisie in engeland geweest, liefst londen, waar het mooi is qua sfeer?

Lore

Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2013, 10:28:49
ben in gladbach geweest, matige sfeer, viel me tegen. Wij zaten naast uitvak, hertha fans maakten meer sfeer.

Mooier was het bij Schalke en Kaiserslautern.
In engeland bij Liverpool geweest, ook geweldig. Ga binnenkort nog een keer naar Londen, waarschijnlijk de spurs.

Iemand wel eens derde of vierde divisie in engeland geweest, liefst londen, waar het mooi is qua sfeer?

Ben er zelf nooit geweest, maar hoorde dat Leyton Oriënt wel gaaf is!

misideoldskool

Ben wel bij Hartlepool geweest maar was niet echt bijzonder, Newcastle was wel top!! Dortmund en Sankt Paulie in Duitsland zijn ook aanraders.