Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kaarten Bundesliga

Gestart door Lore, oktober 12, 2013, 20:35:41

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Mannen,

Wij willen met ons voetbalelftal naar Borussia, Werder of Hamburg begin volgend jaar. Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van kaarten? Zo ja, hoe gaat dat? Is het vaak uitverkocht?

sunderland

Ik ben verl seiz naar BMG geweest .Zo krt via site besteld.Zou als ik jou was voor Dortmund kiezen als dat lukt ,schijnt indrukwekkend te zijn

marrumer

bij dortmund zijn alle wedstrijden helaas al maanden voor de wedstrijd uitverkocht

sunderland

In Hamburg kest mooi stappen trouwens

moodygrunn

Citaat van: sunderland op oktober 12, 2013, 21:53:21
In Hamburg kest mooi stappen trouwens

Haha, je bedoelt de reeperbahn zeker?  :_spank
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Hull!

Geen bundesliga, wel heel vet! En niet duur!
Vrijdag boot heen, en zondagavond boot (maandagochtend terug).

Heel vet en zeker een aanrader!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Vorig jaar naar BVB geweest. je moet ieder uur op hun site te kijken voor vrije plaatsen. Het is namelijk zo dat wanneer mensen hun kaarten annuleren, deze ook binnen 5 minuten weer weg zijn. Dit gebeurd elke wedstrijd. Veel geduld hebben en de hoop niet opgeven.

Leovardia

Gewoon via seatwave of viagogo kaarten bestellen. Betaal je ietsje meer maar je weet zeker dat het via de goede weg loopt. Heb er pas nog CL  kaartjes gekocht voor bayern munchen - viktoria pilzn van over 2 weken. Ook heb ik via deze manier al eens kaartjes voor Schalke, West Ham
united en Fulham gekocht. Eerst altijd via de clubsite zelf proberen, is dat uitverkocht, dan zijn deze 2 sites m.i. de beste alternatieven.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Kent skele juh.

Lore

Citaat van: Treb op oktober 13, 2013, 09:13:36
Vorig jaar naar BVB geweest. je moet ieder uur op hun site te kijken voor vrije plaatsen. Het is namelijk zo dat wanneer mensen hun kaarten annuleren, deze ook binnen 5 minuten weer weg zijn. Dit gebeurd elke wedstrijd. Veel geduld hebben en de hoop niet opgeven.

Tsjah, dat is haast niet te doen. Omdat wij met twintig man gaan! Maar thanks voor de tip!

Lore

Citaat van: Galdiano op oktober 12, 2013, 23:49:28
Hull!

Geen bundesliga, wel heel vet! En niet duur!
Vrijdag boot heen, en zondagavond boot (maandagochtend terug).

Heel vet en zeker een aanrader!

Wij hebben twee jaar gelden Newcastle gedaan (tegen Sunderland), inderdaad erg vet. Ook de bootreis is een groot feest. Maar we willen nu wat anders, heb zelf een jaar een seizoenkaart gehad bij West Ham. Erg indrukwekkend en een fantastische club, nu dus maar eens Bundesliga!

Lore

Citaat van: Leovardia op oktober 13, 2013, 09:17:17
Gewoon via seatwave of viagogo kaarten bestellen. Betaal je ietsje meer maar je weet zeker dat het via de goede weg loopt. Heb er pas nog CL  kaartjes gekocht voor bayern munchen - viktoria pilzn van over 2 weken. Ook heb ik via deze manier al eens kaartjes voor Schalke, West Ham
united en Fulham gekocht. Eerst altijd via de clubsite zelf proberen, is dat uitverkocht, dan zijn deze 2 sites m.i. de beste alternatieven.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Goeie tip, dank!

papier

Onlangs kaartjes gekocht voor in Gelsenkirchen, gewoon op de clubsite.

HilversumOnTour

Citaat van: Leovardia op oktober 13, 2013, 09:17:17
Gewoon via seatwave of viagogo kaarten bestellen. Betaal je ietsje meer maar je weet zeker dat het via de goede weg loopt. Heb er pas nog CL  kaartjes gekocht voor bayern munchen - viktoria pilzn van over 2 weken. Ook heb ik via deze manier al eens kaartjes voor Schalke, West Ham
united en Fulham gekocht. Eerst altijd via de clubsite zelf proberen, is dat uitverkocht, dan zijn deze 2 sites m.i. de beste alternatieven.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Ik zou dat dus nooit doen!! ViaGogo staat vooral bekend om zijn oplichtingspraktijken...  :_spank

HilversumOnTour

Citaat van: Lore op oktober 12, 2013, 20:35:41
Mannen,

Wij willen met ons voetbalelftal naar Borussia, Werder of Hamburg begin volgend jaar. Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van kaarten? Zo ja, hoe gaat dat? Is het vaak uitverkocht?

Ben een aardige Bundesliga expert; ben afgelopen 2 jaar bij Dortmund / Schalke / 1FC Koln / Hamburger SV / Fortuna Dusseldorf en Bayer Leverkusen geweest.

ALTIJD via de club(site) zelf bestellen. Bij Schalke en Leverkusen kan je een gratis account aanmaken en dan kan je praktisch altijd aan kaarten komen (topduels tegen Munchen en Dortmund uitgesloten) Dortmund ben ik 2x in het uitvak geweest, daarvoor is bijna onmogelijk om in het thuisvak te komen. Vaak helpt bellen nog het beste, vaak erg vriendelijke klantenservice. Als je meer tips wilt (ook voor Engeland) hoor ik het wel!

Enjoy!  |:) :proost

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 14, 2013, 14:16:34
Ben een aardige Bundesliga expert; ben afgelopen 2 jaar bij Dortmund / Schalke / 1FC Koln / Hamburger SV / Fortuna Dusseldorf en Bayer Leverkusen geweest.

ALTIJD via de club(site) zelf bestellen. Bij Schalke en Leverkusen kan je een gratis account aanmaken en dan kan je praktisch altijd aan kaarten komen (topduels tegen Munchen en Dortmund uitgesloten) Dortmund ben ik 2x in het uitvak geweest, daarvoor is bijna onmogelijk om in het thuisvak te komen. Vaak helpt bellen nog het beste, vaak erg vriendelijke klantenservice. Als je meer tips wilt (ook voor Engeland) hoor ik het wel!

Enjoy!  |:) :proost

Helemaal top. Engeland lukt mijzelf ook aardig, maar wij willen echt naar de Bundesliga. Weet jij ook of het makkelijk gaat bij Hamburg SV?