Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kaarten Bundesliga

Gestart door Lore, oktober 12, 2013, 20:35:41

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: Lore op oktober 22, 2013, 15:22:01
Celtic - Ajax? Man, ik moet het doen met goede tijden, slechte tijden. Gevolgd door een dvd van desperate housewifes!

Man, man.......ik heb echt niets in te brengen thuis!  ;(

:_schater :_schater

Leovardia


Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2013, 10:28:49
ben in gladbach geweest, matige sfeer, viel me tegen. Wij zaten naast uitvak, hertha fans maakten meer sfeer.

Mooier was het bij Schalke en Kaiserslautern.
In engeland bij Liverpool geweest, ook geweldig. Ga binnenkort nog een keer naar Londen, waarschijnlijk de spurs.

Iemand wel eens derde of vierde divisie in engeland geweest, liefst londen, waar het mooi is qua sfeer?

Leyton Orient! Geniale sfeer en oldskool stadionnetje


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Kent skele juh.

Leovardia

Afgelopen woensdag bij Bayern-Pilzen. Viagogo werkt gewoon samen met Bayern zelf. Dus is volkomen betrouwbaar. Die duitse wedstrijden zijn niet aan mij besteed. Na 70 minuten weggegaan. Die sfeer die mensen echt om misselijk van te worden. In december maar weer richting Engeland


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

[verwijderd door de beheerder]
Kent skele juh.