Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

buitenlands voetbal

Gestart door okkele, oktober 04, 2013, 08:57:24

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Marc S op april 16, 2014, 20:09:51
Barcalona of Real Madrid? Niet dat het voor mij wat uit maakt vind het beide verschrikkelijke clubs.

Dkv van Spanje is Barcelona. Ook dat dwaze goede met gekke vlaggen en zogenaamd volkslied. Real staat iets hoger aangeschreven bij mij.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op april 16, 2014, 21:12:31
Dkv van Spanje is Barcelona. Ook dat dwaze goede met gekke vlaggen en zogenaamd volkslied. Real staat iets hoger aangeschreven bij mij.
Iets minder laag in dit geval lijkt me? Iets wat parallellen heeft met dkv kan NOOIT hoger komen dan de onderkant van je schoenzolen ;)

Marc S

En dan dat city verpest even punten bij de hekkensluiter. Liverpool lijkt op weg naar de landstitel daar.

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op april 16, 2014, 21:12:31
Dkv van Spanje is Barcelona. Ook dat dwaze goede met gekke vlaggen en zogenaamd volkslied. Real staat iets hoger aangeschreven bij mij.
Vergelijking met dkv slaat helemaal nergens op. Verdiep je eerst eens in de Spaanse geschiedenis voordat je dat schrijft.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: Marc S op april 16, 2014, 23:28:45
En dan dat city verpest even punten bij de hekkensluiter. Liverpool lijkt op weg naar de landstitel daar.

Zou mooi zijn!
En dan Atletico even in Spanje kampioen worden!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CJ058

Real toch heer en meester, verhoudingen zijn nu toch echt weer 50/50. Bale weergaloos, al zijn die ouderwetse duw - en trekpartijen van de clásico toch altijd het mooist.  :_spank

Marc S

Citaat van: Galdiano op april 17, 2014, 07:58:39
Zou mooi zijn!
En dan Atletico even in Spanje kampioen worden!  |:)

Helemaal mee eens!

SCCornjum

Mooi he dat Buitenlands voetbal dit weekend.
Liverpool..
Watching Football Is Not A Crime

brambo3004

Cornjum kreeg een klappie toen hij geen Eerste Divisie meer mocht doen, maar hij is weer terug...en hoe!

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Holwerd voor Cambuur

Barcelona rouwt na overlijden van Tito Vilanova
Vrijdag, 25 april 2014 om 18:27

Voormalig Barcelona-trainer Tito Vilanova is overleden aan de gevolgen van keelkanker. De Catalaanse club maakt vrijdag bekend dat de 45-jarige ex-coach zijn strijd tegen de ziekte verloren heeft. Vilanova was van 2008 tot 2012 assistent van Josep Guardiola bij de Spaanse topclub. Nadat Guardiola afzwaaide kreeg Vilanova het voor het zeggen en hij leidde Barça vorig seizoen naar de landstitel.

Al in dat seizoen kreeg Vilanova te maken met een terugkeer van de ziekte keelkanker. Jordi Roura verving hem enige tijd als trainer en na afloop van het seizoen 2012/13 stopte Vilanova definitief: hij wilde zich helemaal richten op het herstellen van zijn ziekte en dat was niet langer te combineren met de veeleisende baan van hoofdtrainer in Camp Nou. Het gevecht dat hij voerde hij nu verloren. Deze week werd Vilanova opgenomen in een ziekenhuis in Barcelona; hij moest zich vanwege aanhoudende pijn in zijn keel laten opereren.

Vrijdagochtend kwam naar buiten dat de situatie van Vilanova kritiek, maar stabiel was. Barcelona stelde dat hij een dag eerder geopereerd was. Aan het begin van de avond brengt de club naar buiten dat Vilanova overleden is. Barcelona heeft verder nog geen informatie naar buiten gebracht. Vorig seizoen werd de club onder de leiding van Vilanova kampioen van Spanje met honderd punten, een absoluut record.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCCornjum

In Engeland lopen de fans door elkaar heen naar het stadion.....
Chelsea vs Liverpool 27-04-2014
Watching Football Is Not A Crime

dizzhead

Citaat van: SCCornjum op april 28, 2014, 18:20:38
In Engeland lopen de fans door elkaar heen naar het stadion.....
Chelsea vs Liverpool 27-04-2014


Als het in Engeland kan, dan moet het hier toch ook kunnen?  :devil

pvanbuijtene

Ik las dat paar chelseafans domme  dingen deden bij het hillsbourough monument... vandaar de klappen.

SCCornjum

Citaat van: pvanbuijtene op april 28, 2014, 18:46:44
Ik las dat paar chelseafans domme  dingen deden bij het hillsbourough monument... vandaar de klappen.
Klopt heb ik ook gelezen..
Watching Football Is Not A Crime