Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

buitenlands voetbal

Gestart door okkele, oktober 04, 2013, 08:57:24

Vorige topic - Volgende topic

okkele

iran :

voetbal is niet voor watjes.
onderbeen staat haaks?gewoon doorspelen.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Goudvinger

Citaat van: okkele op oktober 04, 2013, 08:57:24
iran :

voetbal is niet voor watjes.
onderbeen staat haaks?gewoon doorspelen.



Even de natte spons en ballen maar

Holwerd voor Cambuur

Derby na doodsbedreigingen en twintig minuten gestaakt: 'Verschrikkelijk'
Zondag, 10 november 2013 om 15:22

Bij streekderby's staat er altijd meer op het spel dan de punten en dat was zondagmiddag bij Salernitana en Nocerina niet anders. De wedstrijd tussen de clubs uit Zuid-Italië, gespeeld in de Lega Pro, werd echter al na 21 minuten gestaakt. Het had niet eens veel gescheeld of het duel was niet eens begonnen.

Spelers van de bezoekende partij, Nocerina, ontvingen voor de wedstrijd doodsbedreigingen van de eigen fans en bleven uit grote angst in de spelersbus zitten. Na inmenging van de competitieorganisatie werd er alsnog afgetrapt, maar Nocerina had een truc bedacht om zo snel mogelijk het Stadio Arechi in Salerno weer te kunnen verlaten. Al na twee minuten voerden de gasten drie 'tactische' wissels door en in de resterende zeventien minuten verlieten liefst vijf spelers geblesseerd het veld. Twee spelers kregen ook nog een rode kaart na een opstootje.

Hierdoor stonden er te weinig spelers op het veld en was de arbiter genoodzaakt de derby te staken. Na het duel besloot de volledige directie van Nocerina op te stappen en mochten de spelers niet met de media praten. De competitieleiding van de Lega Pro is een onderzoek gestart. Carlo Perrone, de trainer van Salernitana, sprak een 'verschrikkelijke bladzijde in de voetbalgeschiedenis'. Nocerina komt overigens uit Nocera Inferiore, een stad waar de maffia met regelmaat opduikt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

losang09

Helaas kan ik nu even niet  naar NEDerland/ SCC.
Wel straks even kijken bij Estadio Riazor of er nog kaartjus zijn: .
Lokale derby op het program .

Deportivo la Coruña- Lugo .

Gezelligheid , supporters door elkaar heeft ook wel eens wat :)

Forza SCC.

Leovardia

Mooi man zulke potjes. Enjoy!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

SCCornjum

Tip van Sierd Vos tijdens Barcelona - Villarreal.

De ex van Cristiano Ronaldo
http://elbalonrosa.com/galerias/nereida-una-sexy-mama-noel/

Fijne feestdagen van SCCornjum..............
Watching Football Is Not A Crime

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCCornjum op december 14, 2013, 21:53:29
Tip van Sierd Vos tijdens Barcelona - Villarreal.

De ex van Cristiano Ronaldo
http://elbalonrosa.com/galerias/nereida-una-sexy-mama-noel/

Fijne feestdagen van SCCornjum..............

Bedankt dat had ik net even nodig  :proost
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Samen bereik je meer
20 december 2013 |  door Martijn B.  |  Actueel

Normaal gesproken zijn de fanatieke supporters van Hajduk Split en Dinamo Zagreb de allergrootste vijanden, maar als zelfs zij het voor elkaar krijgen om gebroederlijk te strijden tegen het onrecht waar voetbalsupporters mee te maken hebben dan is er hoop voor iedereen (mooie kerstgedachte). In Kroatië is besloten dat supporters nooit meer op eigen gelegenheid naar uitwedstrijden mogen en dat betekent in het geval van de harde kern van Zagreb dat ze nergens meer welkom zijn, thuis mogen ze namelijk er al niet in omdat er een conflict is met eigenaar Zdravko Mamić. De supporters van Hajduk grepen in voor de bekerwedstrijd tussen de aartsrivalen en regelden zelf kaarten voor de harde kern van Zagreb. Beide supportersgroepen stonden bijna naast elkaar en zongen zelfs gezamenlijk tegen Zagreb voorzitter Mamić.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Holwerd voor Cambuur

"Don't sack Mackay, Malky Mackay,

I just don't think you understand,

Because if you sack Mackay, Malky Mackay,

You're gonna have a riot on your hands."
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Klopt het nou dat de supporters allemaal in het blauw staan en het team in het rood speelt? 8P
Henk, held, bedankt

Leovardia


Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2013, 21:22:01
Klopt het nou dat de supporters allemaal in het blauw staan en het team in het rood speelt? 8P

Welke pot doel je op


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Leovardia op december 22, 2013, 23:25:45
Welke pot doel je op
Sent from my iPhone using Tapatalk
Van Cardiff city waar de Aziaat de kleuren heeft veranderd?
Henk, held, bedankt

Leovardia


Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2013, 23:36:05
Van Cardiff city waar de Aziaat de kleuren heeft veranderd?

Ja klopt. Gestoord. En die mail aan de trainer dan? Supporters hadden mooie sfeer gisteren op Anfield


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

marrumer

ben vandaag bij borussia mönchengladbach - wolfsburg geweest. wat een prachtig stadion, fantastische sfeer en mooi voetbal!