Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

buitenlands voetbal

Gestart door okkele, oktober 04, 2013, 08:57:24

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Dizze man sit suh bij Everton - Sunderland. Even een bitsje ouwehoere nou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

pvanbuijtene

Citaat van: Leovardia op december 26, 2013, 13:39:18
Dizze man sit suh bij Everton - Sunderland. Even een bitsje ouwehoere nou.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bist nou al dronken??

Veel plezier maat

sunderland

Citaat van: Leovardia op december 26, 2013, 13:39:18
Dizze man sit suh bij Everton - Sunderland. Even een bitsje ouwehoere nou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nou gasgeve daar

marrumer

Citaat van: Leovardia op december 26, 2013, 13:39:18
Dizze man sit suh bij Everton - Sunderland. Even een bitsje ouwehoere nou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
eindstand 0-1  :|

Leovardia

Everton na 25 min met een man minder, Sunderland kon het spel niet naar zich toe trekken. Desalniettemin 3 hele belangrijke punten voor de zwarte katten!


Sent from my iPhone using Tapatalk

[verwijderd door de beheerder]
Kent skele juh.

moodygrunn

Citaat van: Leovardia op december 26, 2013, 20:22:01
Everton na 25 min met een man minder, Sunderland kon het spel niet naar zich toe trekken. Desalniettemin 3 hele belangrijke punten voor de zwarte katten!


Sent from my iPhone using Tapatalk
bist dou even mooi fut he? :)
In Henk en Sandor we trust

Leovardia


Citaat van: moodygrunn op december 26, 2013, 20:23:26
bist dou even mooi fut he? :)

Dat kinst wel segge. Zondag en woensdag oek nog 2 mooie potsjes. Winterstop is voor mietjes!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.


sunderland

Citaat van: Leovardia op december 26, 2013, 20:22:01
Everton na 25 min met een man minder, Sunderland kon het spel niet naar zich toe trekken. Desalniettemin 3 hele belangrijke punten voor de zwarte katten!


Sent from my iPhone using Tapatalk
mooie pnt.Daar op goodisonpark is het ook geweldig

pvanbuijtene

Een groot voetballer is heen gegaan... Eusebio RIP!!

EastSide058

Ronaldo winnaar Gouden Bal, verdiend maar toch blijft Messi mien favoriet.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

marrumer

alfons arts is nu assistent van menzo bij lierse  :_schater

SCCornjum

Reza Ghoochannejhad verruilt Standard Luik hoogstwaarschijnlijk voor Charlton Athletic. Volgens Voetbal International moeten alleen de laatste formaliteiten nog worden afgehandeld.

Ghoochannejhad (26) bevestigde tegenover weekblad Voetbal International de aanstaande overgang. "Charlton is een geweldige club, ik kan niet wachten om daar te beginnen", vertelde de aanvaller. Hij hoopt een contract voor tweeënhalf jaar te ondertekenen en mikt op speeltijd tegen Wigan Athletic. "Ik hoop dat ik komend weekend al kan debuteren."

Charlton Athletic staat momenteel 22ste in het Championship, het tweede niveau van Engeland. Voor Ghoochannejhad is de overgang naar The Valley desalniettemin erg interessant. De Iraanse international wil op niveau speeltijd meepikken om in beeld te blijven voor het komende wereldkampioenschap in Brazilië.

Ghoochannejhad, oud-speler van onder meer sc dkv, Go Ahead Eagles en SC Cambuur, stond tot medio 2016 onder contract in Luik. Bij Standard wist de aanvaller geen vaste basisplaats af te dwingen.
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Tja,daar kunnen wij nooit tegenop bieden.

Clint

Qua geld niet, qua voetbal is het hier veel beter. Dramatisch niveau daar onderin de Championsship.