Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:53:59

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op oktober 03, 2013, 22:42:06
En niet scoren voor de 85ste minuut!

Mijn historisch besef zegt: niet scoren voor de 67ste minuut, maar wel in de 68ste, de 84ste, de 90ste en de 93ste  |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

Leovardiascc

gewoon de nul houden en 3 keer scoren!!

hattrick van Hemmen 8P

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 03, 2013, 22:51:03
Mijn historisch besef zegt: niet scoren voor de 67ste minuut, maar wel in de 68ste, de 84ste, de 90ste en de 93ste  |:) |:) |:)

Huh? In mijn hoofd was het nog veel spannender! Damn, tijd doet rare dingen met je herinneringen!

666

Citaat van: Lore op oktober 04, 2013, 07:44:23
Huh? In mijn hoofd was het nog veel spannender! Damn, tijd doet rare dingen met je herinneringen!

Ik vond het toen al spannend genoeg.. wat een pot.!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

gewoon een fan

Deze pot vergeet ik nooit meer  :thumbsup
Het was in het begin zo frustrerend op de west tribune, er zaten een aantal heel irritante Utrecht aanhangers en die gingen helemaal uit hun dak bij elk doelpunt dat Utrecht maakte.
Drie keer werd ik helemaal gek van die lui, toen begon Cambuur te voetballen en bij elk doelpunt dat Cambuur maakte werden ze triester, ik heb elk doelpunt er even extra hard ingewreven  :y
Toen het 4-3 werd ging ik helemaal uit mijn dak  :proost
Wat dropen die zielige lui af  :D

Lore

Citaat van: 666 op oktober 04, 2013, 07:59:47
Ik vond het toen al spannend genoeg.. wat een pot.!

Was waarschijnlijk een van de meest spectaculaire ontknopingen waar ik ooit bij ben geweest! En Utrecht verloor de wedstrijd erna weer met 4 - 3 tegen Willen II volgens mij!

Wonnen wij dat jaar uit ook niet met 1 - 2? Dat was ook echt feest!

Dokkumer

Citaat van: Lore op oktober 04, 2013, 09:38:03
Was waarschijnlijk een van de meest spectaculaire ontknopingen waar ik ooit bij ben geweest! En Utrecht verloor de wedstrijd erna weer met 4 - 3 tegen Willen II volgens mij!

Wonnen wij dat jaar uit ook niet met 1 - 2? Dat was ook echt feest!
Ja daar wonnen wij toen ook ;)
Kan me ook nog herinneren dat Utrecht met 10 man nog op 0-3 kwam ;)

Lore

Citaat van: Dokkumer op oktober 04, 2013, 12:21:10
Ja daar wonnen wij toen ook ;)
Kan me ook nog herinneren dat Utrecht met 10 man nog op 0-3 kwam ;)

Klopt inderdaad. Wij vloeken, schreeuwen en tieren........Man, man, man wat een dag was dat!

Lore

Goed, voor de jongeren onder ons of de oude nostalgische ouwe mannen:

http://www.youtube.com/watch?v=9FK7dWqEqVw

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jezus, met kippevel achter de laptop... Echt belachelijk veel kansen van beide kanten en ik vind het heel mooie gele shirts! _O_
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2013, 12:56:35
Jezus, met kippevel achter de laptop... Echt belachelijk veel kansen van beide kanten en ik vind het heel mooie gele shirts! _O_

Ja, maar toch heb ik een naar gevoel bij die shirts, want Voetbal Online is de shirtsponsor en die hebben bijna het faillisement ingeluid.

Daarnaast blijft bij mij altijd nog het commentaar na een verloren wedstrijd van de NOS kleven aan die shirts "www.weergeenpunten.nl

Brrrrr/......

EastSide058

3-1 Hemmen 2x Ritzmaier 1x , Van der Gun 1x

Diemers en Schepers gaan wat beleven !! :scc
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Citaat van: Official-Sphere op oktober 08, 2013, 21:49:39
3-1 Hemmen 2x Ritzmaier 1x , Van der Gun 1x

Diemers en Schepers gaan wat beleven !! :scc

Verkeerde topic!  :rodekaart
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets