Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:53:59

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

dit moeten we gewoon ff winnen om weer aan te haken aan de middenmoot. Het zal lastig worden maar met die 12e man heb ik er alle vertrouwen in  _O_
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Drumfather SCC

Gewoon even winnen? Man als Utrecht net zo omschakelt als AZ dan word het met deze defensie he-le-maal niks!
Wat stonden ze te schutteren zeg, Man man man  :zucht

kickandrush

Utrecht thuis, makkie!

  :0= AANVALLUUHH     |:)

piene hassus

We speule nou op ons eigen feld en salle niet su faak meer uutglyde

denistel

--------------------------------------------------------------nienhuis---------------------------------------------------------------------

droste-----------------------leeuwin--------------------------------vd laan-----------------------------------bijker

----------------------------------------el makrini-----------------------------------vd brakel---------------------------

---------------------------------------------------------riztmaier------------------------------------------------------

lukoki---------------------------------------------hemmen--------------------------------------brands

DayDreamer

Citaat van: denistel op oktober 21, 2013, 13:06:51
--------------------------------------------------------------nienhuis---------------------------------------------------------------------

droste-----------------------leeuwin--------------------------------vd laan-----------------------------------bijker

----------------------------------------el makrini-----------------------------------vd brakel---------------------------

---------------------------------------------------------riztmaier------------------------------------------------------

lukoki---------------------------------------------hemmen--------------------------------------brands

Zo ongeveer zou ik het ook doen, Ritzmaier lekker op 10, Dijkstra misschien nog voor Brakel, vind Dijkstra op het middenveld wel aardig doen.

piene hassus

Ken die v Brakel wat balafpakke? of kennie alleen gatten dichtlope

michello

Wordt nu toch wel eens tijd voor een basisplaats van Brands. Laat hem maar starten vanaf de zijkant.
Weer dominant spelen zoals elke thuiswedstrijd tot nu toe dan pakken we Utrecht en stijgen we (zo goed als zeker) naar plek 13.

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 23:34:26
Gewoon even winnen? Man als Utrecht net zo omschakelt als AZ dan word het met deze defensie he-le-maal niks!
Wat stonden ze te schutteren zeg, Man man man  :zucht
Als Utrecht zo omschakelt als AZ? Heb je het verschil in kwaliteit tussen deze 2 ploegen al gezien? AZ toch echt wel een subtopper, ondanks dat ze niet echt in goeden doen zijn. Utrecht onderkantje middenmoot, niet meer.

Harry L.

#39
Citaat van: kickandrush op oktober 21, 2013, 00:00:12
Utrecht thuis, makkie!

  :0= AANVALLUUHH     |:)

:_schater, een makkie. Dat denk ik toch echt niet. Als ze zo voetballen als tegen az krijg je weer een pak rammel. Ik heb geen schim gezien van de ploeg tegen groningen, heracles en twente. Ik ben er ook bang voor dat dit geen incident is.

Wat is het toch heerlijk dat ik het weer bij het juiste eind had.

wiekie1969

Citaat van: richard op oktober 20, 2013, 22:10:24
Laat de omschakeling nu ons grote probleem zijn met suurtsje bakker!!

Paco ken het wel richard!!!

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2013, 19:41:57
Paco ken het wel richard!!!

Waar baseer je dat op??? Op dat ene moment voor de goal

kickandrush

Citaat van: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:40:56
Ik ben er ook bang voor dat dit geen incident is.

Niet su bang wezze juh  :_spank

Harry L.

Citaat van: kickandrush op oktober 21, 2013, 19:46:44
Niet su bang wezze juh  :_spank

:proost, ik hoop dat ik er helemaal naast zit uiteraard, ik vond het he-le-maal niks tegen AZ.

wiekie1969

Mag van mij wel weer zaterdag wezen. Tot nu toe 10 spannende wedstrijden van scc gezien, zit/ sta altied op ut puntsje van mien stoel.

Gvd man, nu al in 10 wedstrijden meer gezien dan in de afgelopen 10 seizoenen. Wat een voetbal af en toe. Koester dit mensen en geniet er wat meer van.

Nog niet 1 keer weggespeeld. Nienhuis 1 vd betere keepers van de eredivisie, Leeuwin rots in de branding, Hemmen wut beter en beter. Lukoki idem dito, vond hem erg goed tegen az.

Vergeet niet dat we vd 10 wedstrijden er 6 uit hebben gespeeld. We zijn beter dan nec,rkc, ado den haag.

Daar pakken we echt wel de punten tegen in november.

Zaterdag oek weer een mooie pot voetbal, utrecht is heel matig in uitwedstrijden dus alle kans |:) |:) |:)