Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:53:59

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

EastSide058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 08, 2013, 23:07:24
voorspellingen in de pool! (maar die is nog niet geopend :zucht)

Aha sorry ben net nieuw op het het forum 8P
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

pvanbuijtene

Deze wedstrijd begint wel heeeel belangrijk te worden..
Dit moet jecwinnen anders worden de problemen groot....

CambuurAmersfoort

Absoluut. Vandaag spelen we 30 minuten heel aardig en komt AZ er niet aan te pas. Maar we krijgen weer bijna geen uitgespeelde kansen. De wedstrijd tegen Utrecht maar met 10.000 man er met z'n allen achterstaan en zorgen dat we eindelijk weer eens punten pakken, want nu de afgelopen 4 potjes 1 punt en je ziet hoe zorgelijk de situatie ineens wordt. We hebben voorlopig nog geluk dat er 3 teams nog zwakker spelen, maar dit blijft niet goed gaan...

Collingwood

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 20, 2013, 19:56:56
Absoluut. Vandaag spelen we 30 minuten heel aardig en komt AZ er niet aan te pas. Maar we krijgen weer bijna geen uitgespeelde kansen. De wedstrijd tegen Utrecht maar met 10.000 man er met z'n allen achterstaan en zorgen dat we eindelijk weer eens punten pakken, want nu de afgelopen 4 potjes 1 punt en je ziet hoe zorgelijk de situatie ineens wordt. We hebben voorlopig nog geluk dat er 3 teams nog zwakker spelen, maar dit blijft niet goed gaan...

Valt best mee, tot nu toe alleen nog maar 'logische' uitslagen. De situatie wordt pas zorgelijk als we van Utrecht, RKC, ADO etcetera beginnen te verliezen.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op oktober 20, 2013, 20:01:56. De situatie wordt pas zorgelijk als we van Utrecht, RKC, ADO etcetera beginnen te verliezen.

nec  hoort  hier ook nog bij natuurlijk heh,

1-0 is genoeg zaterdag. Utrecht begint beter te draaien, paar goede spelers maar hun zwakte ligt achterin.

Gat tussen achterhoede en voorhoede is heel erg groot bij Utrecht, soms wel 40 meter dus daar moeten we met een snelle omschakeling van kunnen profiteren. Neem aan dat de ts Utrecht zaterdag bekeken heeft tegen nac.

misideoldskool

Verwacht een gelijkspel 0-0 of 1-1 verwacht van deze selectie niet veel we hebben nog de mazzel dat er een paar ploegen nog slechter zijn dan Cambuur. Het spijt me dit te zeggen maar zo zie ik het helaas!

speculeter


denistel

gas geven tegen dat utrecht ze hevve onze steun nodig en ze mutte er zelf ook in knallen.

drg

Eigen spel spelen, niet kijken naar het duel tegen AZ, dat was een off day, elke club heeft dat wel eens. In eigen huis gewoon knallen!

Holwerd voor Cambuur

Zit er totaal niet over in! Deze is wel érg belangrijk, maar zie ons em zeker winnen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2013, 20:18:20
nec  hoort  hier ook nog bij natuurlijk heh,

1-0 is genoeg zaterdag. Utrecht begint beter te draaien, paar goede spelers maar hun zwakte ligt achterin.

Gat tussen achterhoede en voorhoede is heel erg groot bij Utrecht, soms wel 40 meter dus daar moeten we met een snelle omschakeling van kunnen profiteren. Neem aan dat de ts Utrecht zaterdag bekeken heeft tegen nac.

Laat de omschakeling nu ons grote probleem zijn met suurtsje bakker!!

Marc S

inderdaad, zeer belangrijke wedstrijd, deze wedstrijd moeten we eigenlijk winnen. Gelukkig is het weer een thuis wedstrijd.

Ben het wel eens dat dit vooralsnog toe ""normale' uitslagen zijn. We hebben gewoon een aantal lastige tegenstanders achtermekaar. En na Utrecht hebben we ook nog een feyenoord.

Destroyer

Met ons fantastisch wapen de twaalfde man moeten de drie punten thuis blijven.
** Poolwinner 18/19 - 21/22