Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Utrecht [26-10-13]

Gestart door Len Cantello, oktober 03, 2013, 20:53:59

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:43:56
Waar baseer je dat op??? Op dat ene moment voor de goal

dat is een hele goede voetballer, heeft een  neusje voor de goal en is altijd aanspeelbaar en trekt zijn poten niet terug in een duel i.t.t. suurtsje Bakker!

Sonnema

Het middenveld moet anders en er zal beter moeten worden aangesloten als Hemmen gaat jagen. Bakker maakt elke keer weer de verkeerde keuze waardoor er zoveel ruimte op het middenveld komt dat hij daardoor anderen in de problemen brengt. Middenveld met Van Brakel of Dijkstra en Ritzmaier op 10 zetten.

Collingwood

Citaat van: Harry L. op oktober 21, 2013, 19:40:56
:_schater, een makkie. Dat denk ik toch echt niet. Als ze zo voetballen als tegen az krijg je weer een pak rammel. Ik heb geen schim gezien van de ploeg tegen groningen, heracles en twente. Ik ben er ook bang voor dat dit geen incident is.

Tot nu toe tien wedstrijden gespeeld, waarvan één erg matig was, en dat was gisteren (en misschien tegen Roda eerste helft, maar toen waren we in allerlei opzichten nog heel erg zoekende). Voor de rest redelijk tot goed gespeeld. Ik vraag me dan ook af waar je het op baseert dat dit geen incident was.
Kalmte alleen kan u redden.

vialli

Se salle wat slimmer en gremietiger speule mutte, want ut liekt wel aardig
allemaal maar ut gaat wel om de  PUNTEN en hoop dat se zaterdag de draad
weer oppakke krekt as tegen Groningen en Heracles.

Baresi

Ts de video van cambuur-groningen er maar weer ff bijpakken,,als je zo elke wedstrijd begint uit en thuis=24x3punten.!!Wat n slappe hap afgelopen zondag tegen az,,jullie kunnen veel beter.Nu nog ff de goede schoenkeuze en de punten stromen weer binnen. :scc cambuur mien club :scc

speculeter

We spelen in ieder geval weer op vertrouwde kunstgras.
dus uitglijders zullen we niet zien hoop ik.
enigste waar ik me nu zorgen om maak is kleine selectie.
en evt kwaliteiten....
oebele begon zondag ipv feldballe.
absoluut geen versterking....
feldballe dan maar weer erin
nog veel minder.
bakker eruit en van moorsel erin.
het blijft(in mijn optiek)aanmodderen.
Zeg het maar....


Galdiano

Citaat van: peter op oktober 22, 2013, 19:01:10
We spelen in ieder geval weer op vertrouwde kunstgras.
dus uitglijders zullen we niet zien hoop ik.
enigste waar ik me nu zorgen om maak is kleine selectie.
en evt kwaliteiten....
oebele begon zondag ipv feldballe.
absoluut geen versterking....
feldballe dan maar weer erin
nog veel minder.
bakker eruit en van moorsel erin.
het blijft(in mijn optiek)aanmodderen.
Zeg het maar....

Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

el haj

Citaat van: peter op oktober 22, 2013, 19:01:10
oebele begon zondag ipv feldballe.
absoluut geen versterking....
feldballe dan maar weer erin
nog veel minder.

Mwah, wat Oepie Of Feldballe betreft weet ik niet of één van de twee überhaupt wel moet starten.
Beiden waren wel érg onder de maat tegen AZ, het hele seizoen eigenlijk weinig bijzonders van gezien. Tijd voor wat anders.
Je zou Christovao als 'inside forward' kunnen gebruiken, of misschien weer Brands in diezelfde rol. Hoe dan ook denk ik dat een signaal afgeven een goede zet is.

Trouwens vind ik de meesten hier wel érg optimistisch over onze kansen tegen Utrecht. Die Toornstra wordt met het seizoen beter en Ayoub is echt een toptalent. Ben ook altijd wel een fan geweest van Willem Janssen, en Steve de Ridder doet het ook heel goed dit seizoen. Dan heb je daar voorin Mulenga rondlopen, geflankeerd door (o.a.) Van der Gun.

Kortom, ik weet het nog niet hoor. Tuurlijk maken we kans thuis, maar een áls we winnen wordt het zwaarbevochten.

Citaat van: Galdiano op oktober 22, 2013, 19:15:12
Ik zeg nog steeds.
Brands------Hemmen------Schokker

En Bakker eens op de bank en Van Moorsel erin.

Schokker gewoon paar wedstrijden laten staan, heeft meer inzicht en techniek dan Lukoki.
Lukoki is een blind paard en kan maar 1 ding, en dat is een schaar gevolgd door een sprint, daarna is het weer helemaal niks.

Vind wel dat Lukoki stappen maakt, tegen AZ één van de gevaarlijkste spelers als je 't mij vraagt. Dat mag je best belonen met wat vertrouwen, bovendien wil ik wel zien waar hij toe in staat is. Maar goed, gelukkig maar dat de TS beslist ipv wij, anders waren we zaterdagavond nóg aan het discussiëren. :P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: el haj op oktober 22, 2013, 19:30:27
Vind wel dat Lukoki stappen maakt, tegen AZ één van de gevaarlijkste spelers als je 't mij vraagt. Dat mag je best belonen met wat vertrouwen, bovendien wil ik wel zien waar hij toe in staat is.

Lukoki is de enige die altijd durft, ik heb geen enkele actie gezien van Feldballe of Oebele. Alleen maar tikkies breed en geen diepte. Lukoki ging zelfs dubbel gedekt nog in de actie, en het lukt zelfs dan nog! Vooral als het even tegenzit qua resultaat en punten is durf en overtuiging nodig. Durf heeft ie, nu de overtuiging nog.

Henk, held, bedankt

speculeter

Lukoki is zekerheid voor zaterdag natuurlijk.
Vind ook wel dat je niet teveel moet veranderen in je basiself.
dat komt de automatismen ook niet ten goede.

vialli


dizzhead


speculeter


Clint

Citaat van: el haj op oktober 22, 2013, 19:30:27
Trouwens vind ik de meesten hier wel érg optimistisch over onze kansen tegen Utrecht. Die Toornstra wordt met het seizoen beter en Ayoub is echt een toptalent. Ben ook altijd wel een fan geweest van Willem Janssen, en Steve de Ridder doet het ook heel goed dit seizoen. Dan heb je daar voorin Mulenga rondlopen, geflankeerd door (o.a.) Van der Gun.

Vind ik ook. Die lui staan veel te laag, waarschijnlijk door de slechte start. Maar die gaan goed tegenwoordig. Sterk elftal met goede individuele spelers.
Dat hebben we zeker nog lang niet gewonnen.

Destroyer

Wordt een hele lastige en super belangrijke wedstrijd. Punten pakken is noodzaak. Massale steun is nodig zaterdag!
** Poolwinner 18/19 - 21/22