Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Niks mis mee deed goed zijn best.

Galdiano

Vind hem achter spitsen veel en dan echt heel veel beter dan op de 9.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Citaat van: Galdiano op november 09, 2014, 15:43:06
Vind hem achter spitsen veel en dan echt heel veel beter dan op de 9.

En weet je waar hij nog veel en dan echt veel beter is? Op de bank.

el haj

Citaat van: Goudvinger op november 09, 2014, 10:45:15
In de eerste divisie was De Leeuw al grillig, ik zie niet in hoe hij in de Eredivisie NAC uti de brand gaat helpen.

Wordt vast voor de breedte gehaald, áls ze 'm contracteren. Linksvoor hebben ze al Adje rondlopen en die wordt echt niet uit de basis gespeeld door De Leeuw.

Goudvinger

Citaat van: el haj op november 09, 2014, 15:47:18
Wordt vast voor de breedte gehaald, áls ze 'm contracteren. Linksvoor hebben ze al Adje rondlopen en die wordt echt niet uit de basis gespeeld door De Leeuw.

Als NAC met al haar beperkte middelen degradatie wil voorkomen, moeten ze iets anders doen met hun geld dan spelers voor de breedte halen.

Cor

Citaat van: brambo3004 op november 09, 2014, 15:44:55
En weet je waar hij nog veel en dan echt veel beter is? Op de bank.

l0l

HilversumOnTour


De Gast

Werkt hard maar voegt niks toe

sccleeuwarden

Word soms zoo moe van de barto haters! werkt hard, heeft oog voor een medespeler (balletje op vytas bijv.), kan LUIAARD hemmen nog wat van leren!!!! Als hij ook nog elke wedstrijd scoort en alle ballen meteen stil liggen bij de aanname, voetbalde hij bij een topclub!!!!

AL

Wat een gelul weer van sommigen. Barto viel goed in.

Lwdscc

Doet ie goed  :devil

Citeer'' Kim Feenstra (28) is weer gelukkig in de liefde. Na haar scheiding met dj Michael Mendoza heeft het topmodel de ware gevonden in keeper Rodney Ubbergen (28).

De vonk sloeg vier maanden geleden over nadat Kim de scheidingspapieren tekende. 'Haar scheiding en onze relatie staat echt los van elkaar', zegt FC Oss-keeper Rodney tegen weekblad Story.

'Rodney is de liefste man ter wereld. Hij maakt mij zó gelukkig. Buiten het feit dat hij heel knap is, matchen we qua karakters ontzettend goed', valt Kim hem bij. 'Rodney is de ware voor mij. We wonen nog niet samen, maar proberen zo vaak mogelijk bij elkaar te zijn. Ik vind het fijn dat Rodney in Nederland werkt. Als ik uit het buitenland kom na een modellenklus, weet ik dat hij er voor mij is.'

Uit een eerder huwelijk heeft Rodney een zoontje. Kim heeft daar geen problemen mee. 'Hij is echt heel lief''

Dokkumer

Rodje loopt al maanden te hitsigen richting Kimmetje :P

Gasgeve

Deze oud (kut) keeper doet het iets minder.

Ruud Swinkels verzekert dat hij over ruim twee maanden mogelijk zijn loopbaan in het betaald voetbal beëindigt. De 27-jarige doelman zit sinds afgelopen zomer zonder club, maar koestert nog altijd de hoop dat hij ergens in het profvoetbal aan de slag kan. Swinkels vertrok uit Tilburg omdat de directie zijn amateurcontract niet wilde omzetten in een professionele verbintenis

Lore

Citaat van: Gasgeve op november 13, 2014, 19:15:52
Deze oud (kut) keeper doet het iets minder.

Ruud Swinkels verzekert dat hij over ruim twee maanden mogelijk zijn loopbaan in het betaald voetbal beëindigt. De 27-jarige doelman zit sinds afgelopen zomer zonder club, maar koestert nog altijd de hoop dat hij ergens in het profvoetbal aan de slag kan. Swinkels vertrok uit Tilburg omdat de directie zijn amateurcontract niet wilde omzetten in een professionele verbintenis

Hij verzekert dat hij mogelijk stopt?

Ik verzeker dat ik mogelijk een mooie vriendin heb!  :devil